Editörler : muhtesem32ulsgkc
«47484950515253545556575859
26 Haziran 2020 22:05

Merdümek
Kapalı
nöbetçi olmak istemiyorum
28 Haziran 2020 02:37

Metallurgist
Başbakan Müsteşarı

Yıktım geriye kalan ne varsa

İnşa edeceğim yeni bahçeli evimi

28 Haziran 2020 13:22

Eki n
Daire Başkanı

Kurbağayı prense çeviren prensesin şaşkınlığı içerisindeydim..

Sonradan anlayacaktım ki, kurbağa olarak kalsa hiç yoktan ekolojik sisteme faydası olacaktı.. büyü bozulmamalıydı..

( Tek bir kişi için değil bu yazdığım; herkesin herkes için hissettiğidir.)

29 Haziran 2020 15:52

Metallurgist
Başbakan Müsteşarı

"Sen beni,

benim sana olan inanmışlığımdan vurdun."

Gülten Akın

29 Haziran 2020 16:51

Kazanova40
Aday Memur

İnsanlarda kalp kalmamış ki harfiyatı olsun

30 Haziran 2020 08:19

Eki n
Daire Başkanı
Mükemmele yakın bir geceydi.. mum ışığında uyudum. "Mundan çıkmış yangın" röporjına konu olma ihtimalim aklıma gelse de; ışıklar içinde uyudum:) evet, mükemmele yakın bir geceydi.. Bir kaç masal kahramanı gelseydi. Onlar anlatsa ben dinleseydim mükemmel bir gece olacaktı.. Neyse; gün aydın işte.
01 Temmuz 2020 16:27

Merdümek
Kapalı
Mükemmele yakın bir geceydi.. mum ışığında uyudum. "Mundan çıkmış yangın" röporjına konu olma ihtimalim aklıma gelse de; ışıklar içinde uyudum:) evet, mükemmele yakın bir geceydi.. Bir kaç masal kahramanı gelseydi. Onlar anlatsa ben dinleseydim mükemmel bir gece olacaktı.. Neyse; gün aydın işte.
Eki n, 1 hafta önce - Alıntıya git
gözyaşı
01 Temmuz 2020 22:11

Eki n
Daire Başkanı
Vatandaşa imzalaması içim sayfalarca evrak veriyorum. Sayfaları ben çevirmediğim zamanlarda, neredeyse yarısı, maskesini çıkarıp parmağını diliyle ıslatarak çeviriyo sayfaları. Bugün bi tanesi bozuldu " Ben hasta değilim." diye. Hasta değilsen, (bravo, buna eminsen) benim senin biyolojik sıvına dokunmamda sıkıntı yok:/ "nezaket" de ihtiyaçlarımız arasında..
01 Temmuz 2020 22:26

Eki n
Daire Başkanı
Bu hikayenin sonunu hepimiz biliyoruz da, bu sonun nasıl geldiğiyle kimimiz ilgileniyoruz.. Neyse, anlatılmış hazır.. sanatsal da hem.. İzlesenize? " İnsanlığa olan inancım hep diriydi. Sivas'ta umudun da yakılışını gördüm! " diyor!

https://youtu.be/KN6txKYfFc8

02 Temmuz 2020 02:00

Metallurgist
Başbakan Müsteşarı

"Kurban olayım" diyenlerin kasap çıktı bu asemptomatik zamanda insana inanmak güç...

02 Temmuz 2020 12:47

Merdümek
Kapalı
madımak aklımda . kahrolsun kanlı elleriniz
03 Temmuz 2020 08:30

Eki n
Daire Başkanı

Güzel bir güne başlama cümlesi bekliyordum ama..? masamın yakınlarında altı kadar saksı çiceği ile karşılaştım:/ akşam müdür koydurmuş.

"Güzel oldu dimi? mis gibi" diyo.

"Ben sevmiyorum bunları" dedim. "Açacaklar bunlar" diyo.

"Açsalar da sevmiyorum. Saksı çiceklerini sevmiyorum" dedim.. de.. Koydurmuş artık.

Çaycı arkadaşlar da gaza gelmiş, "evden de getireceğiz" diyolar.:)

O olmaz işte, ona karşı her şeyimle hazırım:/

03 Temmuz 2020 08:51

Eki n
Daire Başkanı
Bu hikayenin sonunu hepimiz biliyoruz da, bu sonun nasıl geldiğiyle kimimiz ilgileniyoruz.. Neyse, anlatılmış hazır.. sanatsal da hem.. İzlesenize? " İnsanlığa olan inancım hep diriydi. Sivas'ta umudun da yakılışını gördüm! " diyor! https://youtu.be/KN6txKYfFc8
Eki n, 1 hafta önce - Alıntıya git

Buna da iki tane eksi verilmiş.

Neyse ki benzer düşüncedeki başka bir üyenin paylaşımına eksi yok. Buna sevindim.

Eksiler yazdığım içeriklere değil bana imiş. Gerçi biliyordum okumadan eksilediklerini. Okusalar eksilemeye elleri gitmez:/ :)

Sevmiyolar beni. (Onlara ne yaptığımı henüz söylemediler. Neden sevmediklerini yani.)

Neyse yukarıda saksı çiçeği sevmiyorum falan dedim. Bi kadın saksı çiçeği sevmiyo!! Bak buna verin eksi. Ben size eksi vermeyin demiyorum ki. Hobiniz buysa elbette verin; okuyun da verin:/ :)

04 Temmuz 2020 13:35

Eki n
Daire Başkanı

Hafta içi bi arkadaş tayin oldu şubeye. 30 lu yaşlarda, erkek ve ilk bi kaç saniye için en belirgin özelliği; yüksek özgüveni.

Tanışma bitip arkadaş uzaklaştığı anda, hemen herkes; hiç sevmedim, çok antipatik, hareketlere bak.. diye vızıldayıp durdu. Elbette ilk izlenimim benim de vardır da, böyle abartılacak kadar ve net önyargılı yorumlarına dayanamayıp tepki verdim.

Öğleden sonra, bu yeni gelen arkadaş (Eren), oğlunun ateşi çıktığı için izin alıp gitti.

Yine konuşmalar.. Biri diyo "bak gördün mü? ben yanılmam.

" Biri diyo: "rahat adam." vs vb.. analizler, teşhisler, tespitler, hatta çözümler:)

Vallahi şaşırıyodum, hepsi tek yürek, Eren'den nefret ediyolar ilk günden.

Bu vızıldamalardan kısa bi zaman sonra, Eren'in ateşlenen çocuğunun otizmli olduğunu öğrendik. Bu kez hepsi birden vicdan (vicdan?) yaptıklarını söylediler. Yani düşüncelerinden dolayı pişmanlık hissettiler.

" Ona iyi davranıcam." diye komik bi şey söyleyen bile oldu aralarında.

N'oldu şimdi?

"Yazık ona!" oldu.

"Artık rakibimiz (sosyal anlamda) değil!" oldu.

Offf!!

Biz insanlar var ya; Kendine güveni olan insanlardan, güçlü olan insanlardan sakınıyor, uzak duruyor, hatta onlara tepki oluşturuyor;

"acıyabileceğimiz(!)" durumdaki insanlara ise yaklaşıyoruz. Bu durum egomuzu okşuyor çünkü. 'Sendeki sıkıntıdan bende yok'u düşünerek merhamet sandığımız "acımak"ın hazzını yaşıyoruz çünkü..

Bazen insanları anlamak o kadar kolay ki..

05 Temmuz 2020 01:20

Metallurgist
Başbakan Müsteşarı

"Bence modern zamandaki en acı durum, karşındaki insanın seni bir alternatif olarak görmesidir. Seni diğer insanlardan farklı görmeyip, hızlıca tüketip başka alternatiflere yönelmesidir. fast food tüketir gibi insan tüketmeleridir.

İnsanlar gerçekten acınası durumdalar."

06 Temmuz 2020 08:07

Eki n
Daire Başkanı
Gözümü açtığımda hava aydınlanmaya başlamış, ben telefona bi bildirim falan geldi de ışığı yandı sanıyorum. Sabah olma ihtimalini düşünmekten nasıl bi uzaksam artık. Bi kaç saniye sonra ürpertici gerçekle karşılaştım, hava aydınlanıyomuş :/ Pazartesi sabahına uyanmak cidden çok zor:/
06 Temmuz 2020 08:11

Eki n
Daire Başkanı
Gözümü açtığımda hava aydınlanmaya başlamış, ben telefona bi bildirim falan geldi de ışığı yandı sanıyorum. Sabah olma ihtimalini düşünmekten nasıl bi uzaksam artık. Bi kaç saniye sonra ürpertici gerçekle karşılaştım, hava aydınlanıyomuş :/ Pazartesi sabahına uyanmak cidden çok zor:/
Eki n, 3 gün önce - Alıntıya git
:)) ama en iyisi; bi sabah alarmım çaldığında telefona bakıp : "6.45 kim ya? " diye sormamdı:)
08 Temmuz 2020 00:38

Metallurgist
Başbakan Müsteşarı
09 Temmuz 2020 11:41

Eki n
Daire Başkanı
Mesaiye başladıktan sadece 10 dakika sonra giydiğim beyaz pantolona tükenmez kalem düşüp mürekkep lekesi bırakmış olmasına reğmen, bugünün güzel geçeceğine dair umutlarım var benim:/
09 Temmuz 2020 12:02

Eki n
Daire Başkanı
Hasankeyf'i gördüğümde çok etkilenmiş; ölmezsem buraya bir kez daha gelmeliyim yıllar sonra" diye düşünmüştüm. Ölenin Hasankeyf olacağı aklımın ucundan geçmezdi!!
Toplam 1180 mesaj
«47484950515253545556575859
 
ANKET
Pedagojik Formasyon eğitiminin kaldırılmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?