Editörler :
17 Aralık 2018 18:01   


İnş müh ilk sıralarda olupta tercih yapmayacak yada doğuyu yazmayacak olanlar

Kamuda çalışan arkadaşlarımla konuştum da kimisi abi bekle sıralaman çok iyi (23) bir daha ki tercihte daha iyi yerlere gidebilirsin diyo.

Nere olursa olsun yazcam gitcem diyenler elbetteki var ama beklemeyi düşünen en azından doğudaki illeri yazmıyim daha sonra iyi yerlere giderim diyen var mı ?

17 Aralık 2018 18:53

Serhat Ulaş
Aday Memur

tercih yapmamaktan ziyade tandığım 95 puan üstü almış kişilerden bazıları dhmi düz memurluk düşünüyo

17 Aralık 2018 18:56

Serhat Ulaş
Aday Memur

bence bu sene dhmi düz memurluk inşaatçılarla dolacak

17 Aralık 2018 19:06

Zeeyn
Aday Memur

Doğuda yaşamama rağmen bu puanına yazık (95) diyorlar ikilemdeyim

17 Aralık 2018 20:54

varolleng
Memur

Doğuda yaşamama rağmen bu puanına yazık (95) diyorlar ikilemdeyim


Zeeyn, 7 ay önce - Alıntıya git

Valla şahsen bizimkiler yazlıkçı kışlıkçı gibi gidip geliyolar doğuya yerimiz yurdumuz da var orda.

Fikrini etkilemek istemem ama kira şu bu düşünülünce yaşadığım yeri ve yakın olan yerleri doğu da olsa yazardım.

Ben şahsen ailemin durumu da müsait olduğu için bi 6 ay daha bekleyebilirim diye düşünüyorum illaki kadro yine olcaktır benzer şekilde.

Toplam 4 mesaj
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?