Editörler :
«14151617181920212223242526
04 Mayıs 2019 00:52

Haritaci1453
Aday Memur

Arkadaşlar merhaba ben bugün gittim Arnavutköy belediyesine konuşmaya zabıtaların hiç haberi yok yani bizde bekliyoruz felan diyolar insan kaynaklarına gönderdiler beni orasıda zaten telefonlarımıza bakan kişilerden oluşuyo onlarda süreç devam ediyo felan aynı masalı okudular sonra bi zabıta memurunu çevirdim ramazanın planı programı yapıldı ramazanda açıklamazlar sonrasında açıklanır dedi peki iptal olma gibi bir şey söz konusumu dedim yani belediye işleri belli olmaz ancak iptal olma gibi birşey şimdilik söz konusu değil dedi hakkımızda hayırlısı arkadaşlar beklicez ben ilerleyen tarihlerde yine gidip rahatsız edicem ordakileri iletmek istediğiniz her hangi bir soru felan varsa buradan dönüş yapın bana 4. ayıda bitirdik artık sabırda bir yere kadar..

04 Mayıs 2019 19:00

Zabitalikugrasankisi
Aday Memur

Ne demek ya Ramazan'ın programı belli sonra aciklanacakmis iyice bezdirdiler

04 Mayıs 2019 22:01

mr.focus
Memur
Arkadaşlar memurlar nete watsaptan hep beraber yazalim ve haber yaptiralim. memurlar netin haberlerini ciddiye aliyorlar. lütfen herkes watsap hattina veya site uzerinden 5 ay gectihini belirterek haber yapmasini talep etsin.
05 Mayıs 2019 17:34

AHİM41
Aday Memur

Arkadaşlar lütfen daha bilinçli hareket edelim ne demek iptal olabilir mi ? Bunu konuşmak bile saçma aslında.Mülakatlar yapılmamış olsaydı size katılabilirdim fakat şuan mümkün değil öyle bir durumda mahkemeler var başvuru yaparım ben hiç canınızı sıkmayın iptal durumu mümkün değil korku yaygaracılığı yapmayalım.Belediyeyi arıyorum 15 kişi arıyor dedi günde bu sayı az tabi ama eğer o 15 kişiyi bulup biraraya getirebilirsek toplu harekette eminim sonuç alabiliriz ama bu toplu bilinç gördüğüm kadarıyla bu forumda oluşmadı.Daha öncesinde numaralarınızı yazın grup kuralım dedim 2 arkadaşımız numarasını gönderdi.Halimizi gördükçe üzülüyorum sadece.

06 Mayıs 2019 17:07

Silver136
Aday Memur
watsapp grubu kuralim arkadaşlar
06 Mayıs 2019 20:27

Umutt26
Aday Memur

İstanbulda seçim yenileme kararı çıktı,zaten seçim yüzünden bu sonuçlar bu kadar geç kalmıştı. Şimdi daha da geç kalacak.

06 Mayıs 2019 22:05

Osman11106
Aday Memur

Arkadaşlar Temmuz ayının ortasında açıklanır büyük ihtimalle. Hakkımızda hayırlısı olsun.

07 Mayıs 2019 01:05

Srngr
Aday Memur

Arkadaşlar Temmuz ayının ortasında açıklanır büyük ihtimalle. Hakkımızda hayırlısı olsun.


Osman11106, 4 ay önce - Alıntıya git
KUSURA BAKMA AMA SEN MÜMKÜNSE TARİH VERME KARDEŞİM
07 Mayıs 2019 12:13

Silver136
Aday Memur

Arkadaşlar Temmuz ayının ortasında açıklanır büyük ihtimalle. Hakkımızda hayırlısı olsun.


Osman11106, 4 ay önce - Alıntıya git
bence de geçen sefer de söyle böyle aciklanacak dedi hicbisey olmadi...
08 Mayıs 2019 15:15

felicitymks
Aday Memur

Merhaba arkadaşlar yaklaşık olarak haftada 2-3 kez aradım başvurudan beri ama herseferinde aynı açıklama ile karşılaşıyorum süreci tam olarak bilen kimse yok ama alım sayısı bunca gün değerlendirmede zorlanacakları kadar değil ama neden açıklanmıyor bilmiyorum. Alımları durdurma ihtimalleri olabilir mi bazen bakanlıklarda bu şekilde yapıyor bütçe gereği erteleyip zaman kazanmaya çalışıyorlar. Gerçekten sabrımız tükendi artık inşallah kısa sürede açıklanır. Twitterdan twit atarak başkana baskı kurulabilir mi ? Birçok bakana bu şekilde çalışma yapanlar oluyordu ama birlik sağlayabilir miyiz? bilemiyorum

08 Mayıs 2019 16:48

Srngr
Aday Memur
Çıkan iptal bizi kapsıyor mu acaba? Bundan sonrakiler için mi geçerlidir?
08 Mayıs 2019 16:52

Haritaci1453
Aday Memur

Arkadaşlar Danıştay kararıyla bugün itibariyle zabıta alımlarında sözlü mülakat kaldırıldı bu durumda bizim girdiğimiz sözlü mülakatlar iptal olur mu yoksa sözlü mülakatlar geçerli olurmu sonuçlar açıklanmadı daha bu karar etkiler mi bizi

08 Mayıs 2019 17:37

Silver136
Aday Memur
aynen etkliler mi ki bizi bence etkilemez çünkü kanunlar geriye doğru yürütülemez diye biliyorum..Hayırlısı gene..
08 Mayıs 2019 17:41

Zabitalikugrasankisi
Aday Memur

Acaba alımlar nasıl olur direk ÖSYM mi yapar bundan sonra

08 Mayıs 2019 18:37

Silver136
Aday Memur
merkezi atamayla olur bence artik yada direk kpss puanına göre..Aslinda daha iyi böyle..
08 Mayıs 2019 18:38

Silver136
Aday Memur
bi acıdan iyi torpili önlemiş olurlar arnavutköy de benim torpilim var diyen baya kisi gördüm..Onlar kazanacagina puanı yuksek olanlar kazansin daha iyi
08 Mayıs 2019 18:40

Silver136
Aday Memur
puani sinirda olanlarsa baska belediyelere basvurur en azından kayirma engellenir belki birazcık..
08 Mayıs 2019 20:54

Haritaci1453
Aday Memur

Peki bizim bu arnavutköy sonuçlarını etkiler mi yeni karar daha açıklanmadı ya

09 Mayıs 2019 03:07

Silver136
Aday Memur
etkilemez bnce belediyenin watsapp hattina sordum cevap yok
09 Mayıs 2019 12:00

Srngr
Aday Memur
Bi bilgi alabilen var mı?
Toplam 517 mesaj
«14151617181920212223242526
 
ANKET
Sizce, memur zammının, Hakem Kuruluna kalması iyi mi oldu?