Editörler : Mehmet Balci
03 Ocak 2019 09:08   


2018/2 3249 Bilgisayarcılar

arkadaşlar benim puanım 86,3 genel sıralamam da 99 atanan arkadaşlar puanlarıyla birlikte sıralamalarını da yazabilirler mi ileri ki atamalarda bizim için faydası olur

03 Ocak 2019 11:39

Muratsevgi07
Aday Memur

Yerlesenlerin puanlari belli oldu ordan bakarsaniz gorunuyor zaten

03 Ocak 2019 11:52

burakgc
Aday Memur

hocam puanla birlikte sıralama da dedim dikkatli okursak

03 Ocak 2019 14:57

androse1461
Kapalı

puanım 87.04 - 3249 sıralamam 71- sadece 1 tercih verdim 90 ile aldı hayırlısı öteki atamalara

03 Ocak 2019 15:47

Muratsevgi07
Aday Memur

Puan 90 3249 siralama 16 hayirlisi

03 Ocak 2019 16:35

burakgc
Aday Memur

Puan 90 3249 siralama 16 hayirlisi


Muratsevgi07, 2 hafta önce - Alıntıya git

hocam tercih yapmadınız galiba

03 Ocak 2019 16:49

Muratsevgi07
Aday Memur

hocam tercih yapmadınız galiba


burakgc, 2 hafta önce - Alıntıya git

Yapmadim universite isteniyorum o yuzden yapmadim diger alimlari beklicem

04 Ocak 2019 17:56

murtycx
Aday Memur

Puanım 79,93 - 3249 sıralamam 763. sıradayım merkezi atamada kaç puana kadar düşebiliyor arkadaşlar bilginiz var mı? bir senede kaç merkezi atama oluyor?..

09 Ocak 2019 00:26

Raiden33
Aday Memur

puanım 87.04 - 3249 sıralamam 71- sadece 1 tercih verdim 90 ile aldı hayırlısı öteki atamalara


androse1461, 2 hafta önce - Alıntıya git
sakarya mi verdiniz:)
09 Ocak 2019 01:43

androse1461
Kapalı
sakarya mi verdiniz:)
Raiden33, 1 hafta önce - Alıntıya git

Yok sakarya tuvasas ta tayin olmadığı için orası ni istemedim. Ankara yazdım gelmeyecegini bildiğim halde boş gecmim dedim 20-21. Filan gitmiştir ankara ya diye tahmin ediyorum

09 Ocak 2019 23:03

Ensrkya

Benim puanım 83.8 sizce atanma şansım nedir.

09 Ocak 2019 23:07

Muratsevgi07
Aday Memur
sakarya mi verdiniz:)
Raiden33, 1 hafta önce - Alıntıya git

siz yerleştiniz mi sakaryayı epey araştırmıştınız

Toplam 11 mesaj