Editörler : hopaliSafak Vaktii
06 Ocak 2019 19:21   


Meslek lisesi memleket meshelesi teknik öğretmenler

Arkadaşlar 2009 tesisat öğretmenliği mezunuyum hala atanmış değilim bir dönem harekletlilik oldu onada yeterli puan alamadım şimdilerde sizlerde görüyorsunuz bıranş bazında 10 kişi 11 kişi kimilerinde 3-5 kişi bu şekilde teknik öğretmenlerin sorunu çözülmez dahada derinleşir . Hiç olmazsa çıraklık eğitimi ve halk eğitimlerine el atıp kontejanlarımızı yükseltsinler ama oda yok. Yani biz bu vatanın evlatları değilmiyiz din kültürü branşını bol kese atayarak meslek lisesi sorununu çözdük demek ne kadar akla mantığa sığıyor

06 Ocak 2019 23:52

adnan3977
Daire Başkanı

2013 itibariyle alımlar artmış ve kontejanlara girmek için 69-70 gibi puanlar almak yeterli idi.o zamanlar p10da 150bininci olanlar dahi rahatça atanabilirken şimdi 15bine girenler bile zar zor şansları yaver giderse ancak atanabiliyor.Kısmet tabi ama şimdi alımların artırılacağını söylemek çok zor.önümüzdeki süreçte ne olacağı da belli değil ama ciddi anlamda en az iki yıl çalışılarak p10 türünde istenilen sıralama elde edilebilir.Artık görüyoruz ki tüm bölümlerin puanları yükseldi.Eskisi gibi olmadığını taban puanlar açıklıyor.Sonuçta atanma durumunuzda maaş olarak ciddi rakamlar alınırken haftada sadece üç gün derse girmeniz yeterli oluyor.

07 Ocak 2019 09:34

Tesisat07mst

Yasin5385 mrb bende 2009 tesisat ogretmeniyim siz hangi ünv mezunsunuz

07 Ocak 2019 10:20

yasin5385.
Aday Memur

Hocam Karabük mezunuyum

07 Ocak 2019 20:59

karagülle
Daire Başkanı

Allah yardımcısı olsun tüm uzun süre bekleyen kardeşlerimin. Ben de mezuniyetten 9 sene sonra atanmıştım 2014 yılında.

07 Ocak 2019 21:52

Soniqueeee
Aday Memur

halk eğitim ve cıraklıkta eskisi gb öğretmen ihtiyacı yok zaten cekmeye basladılar ve cektiler de coğunu.meslek liselerinde durum ortada..Allah yardımcınız olsun ama durum pek de iyi sayılmaz yani.:/

07 Ocak 2019 21:58

seni bulacaam ogluum
Genel Müdür

soniq?

07 Ocak 2019 22:05

Soniqueeee
Aday Memur

soniq?


seni bulacaam ogluum, 1 hafta önce - Alıntıya git

ben seni nerden tanıyorum yaa evet soniq ben:D

08 Ocak 2019 07:40

seni bulacaam ogluum
Genel Müdür

ben seni nerden tanıyorum yaa evet soniq ben:D


Soniqueeee, 1 hafta önce - Alıntıya git

ahanda buldum

08 Ocak 2019 15:46

menote
Aday Memur

ahanda buldum


seni bulacaam ogluum, 1 hafta önce - Alıntıya git
Hocam yoksa nickiniz burdan mı geliyor :)
08 Ocak 2019 16:08

ingilic
Memur
Öncelikle meshele değil mesele, bıranş değil branş, onada değil ona da, oda değil o da, kontejan değil kontenjan, sizlerde değil sizler de, dahada değil daha da, değilmiyiz değil değil miyiz... Evlatlarımızın başına öğretmen olarak atanmadan evvel Türkçe konusunda az da olsa bir farkındalık oluşturduysam sizde ne mutlu bana. Ha sayıp sövecekseniz de sıkıntı yok, ben bir öğretmen olarak üstüme düşeni yaptım. Bir an evvel atanmanız dileğiyle, tabi Türkçemize gereken hassasiyeti benimsedikten sonra. Sağlıcakla kalın.
08 Ocak 2019 18:18

seni bulacaam ogluum
Genel Müdür
Hocam yoksa nickiniz burdan mı geliyor :)
menote, 1 hafta önce - Alıntıya git

o değil de çocuğunu arayan anne sanıp bana üzülenler oldu bu forumda :=

08 Ocak 2019 20:23

Soniqueeee
Aday Memur

ahanda buldum


seni bulacaam ogluum, 1 hafta önce - Alıntıya git

bu sevinç niye :DD

08 Ocak 2019 20:51

seni bulacaam ogluum
Genel Müdür

senin niye ağzın kulaklarında

:DD böyle

10 Ocak 2019 20:09

Soniqueeee
Aday Memur

Tanidik birini gordum belki ondandir:D

11 Ocak 2019 18:43

seni bulacaam ogluum
Genel Müdür

ne güzel :)

neler yaptın onca zaman bakalım

Toplam 15 mesaj