Editörler : Mehmet Balci
«133134135136137138139140141142143144»
23 Temmuz 2019 18:58

ObjektifKanarya
Kapalı

Güvenlik soruşturmasi devam ediyor. Herkesin evrağı gerekli yerlere ulaştı ve işleme girdi. Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından bana gelen yazıda "Şahıs Guvenlik Soruşturma ve İnceleme Safhasındadir" yaziyor. Biten soruşturma yok. Devam ediyor.

23 Temmuz 2019 21:51

Kou.m.m.m41
Kapalı

İskiyi kazanan arkadaşlar bana mesaj atabilir mi lütfen ?

23 Temmuz 2019 22:03

Basmimar
Memur

İskiyi kazanan arkadaşlar bana mesaj atabilir mi lütfen ?


Kou.m.m.m41, 2 ay önce - Alıntıya git

İptal olmuş, alım olmayacakmis. Komple kadrolar yandı. Yeniden bir ALIM YOK. Bunu soyleyeceksen herkes duydu sanırım buradaki.

Kısmetten öteye yol yok.

Bundan sonraki süreçte herkese başarılar dilerim.

23 Temmuz 2019 22:07

Kou.m.m.m41
Kapalı

İptal olmuş, alım olmayacakmis. Komple kadrolar yandı. Yeniden bir ALIM YOK. Bunu soyleyeceksen herkes duydu sanırım buradaki.

Kısmetten öteye yol yok.

Bundan sonraki süreçte herkese başarılar dilerim.


Basmimar, 2 ay önce - Alıntıya git

BU ALIMIN İPTAL OLMA İHTİMALİ SIFIR...BU ÜLKEDE KANUNLAR VAR :))

23 Temmuz 2019 22:09

Kou.m.m.m41
Kapalı

İptal olmuş, alım olmayacakmis. Komple kadrolar yandı. Yeniden bir ALIM YOK. Bunu soyleyeceksen herkes duydu sanırım buradaki.

Kısmetten öteye yol yok.

Bundan sonraki süreçte herkese başarılar dilerim.


Basmimar, 2 ay önce - Alıntıya git

iyi haber almak isteyenler özelden yazsın :))

23 Temmuz 2019 22:09

Basmimar
Memur

BU ALIMIN İPTAL OLMA İHTİMALİ SIFIR...BU ÜLKEDE KANUNLAR VAR :))


Kou.m.m.m41, 2 ay önce - Alıntıya git

Tamam işte hanunlara göre :D

Olmaz mı?

Ama kimseyi de almayacaklar. Öluculer sevinmesin yani :D

23 Temmuz 2019 22:11

dell2019
Aday Memur

Tamam işte hanunlara göre :D

Olmaz mı?

Ama kimseyi de almayacaklar. Öluculer sevinmesin yani :D


Basmimar, 2 ay önce - Alıntıya git

arkadaşım nerden duydun iptal olduğunu ? öyle birşey mümkün değil

23 Temmuz 2019 22:12

Basmimar
Memur

arkadaşım nerden duydun iptal olduğunu ? öyle birşey mümkün değil


dell2019, 2 ay önce - Alıntıya git

Öluculere bir umut ışığı vereyim dedim :D

Bir aksamlik sevinsinler ne olur.

23 Temmuz 2019 22:13

dell2019
Aday Memur

Öluculere bir umut ışığı vereyim dedim :D

Bir aksamlik sevinsinler ne olur.


Basmimar, 2 ay önce - Alıntıya git

bence yapmasan daha iyi olur bekleyelim hak ettiğimizi alacağız inşallah

23 Temmuz 2019 22:38

Basmimar
Memur

bence yapmasan daha iyi olur bekleyelim hak ettiğimizi alacağız inşallah


dell2019, 2 ay önce - Alıntıya git

Düşününce fevri oldugunu farkettim.

Sadece şu özelden mesaj atın diyen arkadaş sueekli yaziyor diye killandim biraz hani, ona istinaden yazmistim.

Durum stabil, beklemeye devam.

İyi aksamlar herkese :)

23 Temmuz 2019 22:46

unicorn351
Aday Memur

bu özelden yazın diyen arkadaş sözde bir wp grubu kurmuşlar kazananları kimlik ve sonuç belgesi ile o gruba alıyorlarmış :) efsane güldüm eğlendim yaşayın inş kazananlardan birisinin fikri değildir bu durum o zman gerçekten vahim

23 Temmuz 2019 23:01

dell2019
Aday Memur

bu özelden yazın diyen arkadaş sözde bir wp grubu kurmuşlar kazananları kimlik ve sonuç belgesi ile o gruba alıyorlarmış :) efsane güldüm eğlendim yaşayın inş kazananlardan birisinin fikri değildir bu durum o zman gerçekten vahim


unicorn351, 2 ay önce - Alıntıya git

vahim olan nedir kardeşim kaybedenler grup kurup örgütleniyor kazananlar neden yapmasın ? ortada bir grup var veya yok isteyen katılır katılmaz

23 Temmuz 2019 23:09

ccc6420
Yasaklı

ne iski'ymiş be arkadaş 7 aydır konuşuyorsunuz bitiremediniz halen daha

iski konusu 531642 kez okundu 2713 cevap verildi yuh beee!!!

23 Temmuz 2019 23:16

91maliye.p3
Kapalı

Hak dan bahsediyorsan haaa gel kardeşim kpss puanına göre al. Aldıktan sonra güvenlik soruşturması yap ama öyle olmayacak


Kou.m.m.m41, 5 ay önce - Alıntıya git

doğru öyle olmadı

23 Temmuz 2019 23:18

91maliye.p3
Kapalı

Adam puana göre kadro da sen gidip 20. sıradakini alıp 5. Sıradaki hiçbir sicil kaydı yokken almazsan heee o zaman mı HAK olacak. Kim gelirse gelsin MÜLAKAT=REFERANS


Kou.m.m.m41, 5 ay önce - Alıntıya git

son yazdıklarınızla itiraf gibi olmuş resmen teşekkürler.

23 Temmuz 2019 23:28

Kou.m.m.m41
Kapalı

son yazdıklarınızla itiraf gibi olmuş resmen teşekkürler.


91maliye.p3, 2 ay önce - Alıntıya git

kendi alanımda 5.yim ! evet mülakata türkiyede referans olarak bakarlar ancak iski gerçekten hak edenleri aldığı için tebrik ederim..zaten benimde sitemim referanslı olanlaraydı o zaman

23 Temmuz 2019 23:44

hydrolics
Şef

kendi alanımda 5.yim ! evet mülakata türkiyede referans olarak bakarlar ancak iski gerçekten hak edenleri aldığı için tebrik ederim..zaten benimde sitemim referanslı olanlaraydı o zaman


Kou.m.m.m41, 2 ay önce - Alıntıya git

Hayır senin sitemin o dönemde beklenmedik bir şekilde imamoğlunun kazanmasıydı o muhabeti çok iyi hatırlıyorum.Başladınız o zaman sıraya göre alınsın yada iptal olsun muhabbetine tabi senin gibi düşünen çok az insan vardı genelde iptal eder kendi adamlarını alırlar diyen vardı.Bir de sessiz bir şekilde kaderine küsen bir güruh.Çoğu kişi torpille girdiğine göre 5. bile olsan sen de o dönemde belli ki torpilin vardı olmadı sıraya göre alsınlar diyerek işini garantilemeye çalışmıştın.İşte buna anlam veremiyorum hak hukuk adalet diyip de işine göre dümeni kırmak:)

24 Temmuz 2019 01:38

tiger006
Memur

ne iski'ymiş be arkadaş 7 aydır konuşuyorsunuz bitiremediniz halen daha

iski konusu 531642 kez okundu 2713 cevap verildi yuh beee!!!


ccc6420, 2 ay önce - Alıntıya git
Bu mesaj 10'un üzerinde eksi oy aldığı için gizlenmiştir. Göster
24 Temmuz 2019 08:31

every13
Memur

Arkadaşlar,İstanbul emniyetin dediğine göre kişi resmi kayıtlara göre son üç aydır hangi ilde iakmet ediyorsa araştırmayı o ilin emniyetinin yapacağını belirtiyorlar. Demek oluyor ki evraklar herkesin bulunduğu ilin emniyetine gidecek veya gitti.Emniyetin dediğine göre adaylara kesinlikle bilgi verilmiyor. Adaylar ister bilgi edinme kanununu kullansınlar isterse başka yolları sadece ve sadece araştırmayı talep kurumlar emniyetten araştırmanın hangi safhada olduğunu öğrenebiliyorlar.

Yani iski öğrenebiliyor araştırmanın ne zaman tamamlanacağını.

Evrakalrın o zaman bir an önce herkesin ikamet ettiği ilin emniyetine gitmesi dileğiyle.

İskiye diyeceğiz anlatacağız ne zaman işe başlatılacaktır. takvim ne plan ne süreç ne zaman tamamlanacaktır.

En önemlisi arkadaşlar gözden kaçan konu:Tamam süreç tamamlandı diyelim İski bu atanan kişileri ne zaman işe başlatacak planı nedir bir takvimi var mıdır? Süreç tamamlandığında kaç ay daha bekleyecek bu insanlar arkadaşlar bu konuyu ihmal ediyoruz. Önemli olan bu değerli aziz kardeşlerim.

İçiniz rahat olsun bu insanlar öyle veya böyle işe başlayacaklardır. Dualarımız Ağustos ayı içerisinde sayın değerli kardeşlerim. İş günü hesabına göre 14 Haziran da evraklar gitdiyse cumartesi,pazar,rsmi tatil,30Ağustos, kurban bayramı tatili gibi bunları çıkarırsak 14 Eylül 60 iş günü oluyor. evrakların gitmesi falan eyül sonu desek İski nin çağırması desek süreç ne olur bilemiyoruz.

Atama klavuzunda atananlara bilahare bilgi verilecektir bu ucu açık belli değil işte sorun burada ne zaman işe başlatılacaktır. önemli olan bu değerli kardeşlerim.

24 Temmuz 2019 09:00

every13
Memur

Arkadaşlar Mehmet Tevfik Göksu başkanımız twetleri okumuş Yazmaya devam. Allah'ın izniyle anne babaların duasıyla süreç tamamlanacak işe başlanılacaktır. Murat Kurum Bey'ede yazıyoruz.(Çevre ve Şehircilik Bakanı) İçişleri bakanımıza da yazıyoruz değerli kardeşlerim. El birliği ile değerli aziz kardeşlerim.

Toplam 3183 mesaj
«133134135136137138139140141142143144»
 
ANKET
Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk'u, önceki Ak Partili bakanlara göre, başarılı buluyor musunuz?