Editörler :
04 Şubat 2019 12:49   


Thy take-off 2019

Tk take-off nedir?

havacılık sektörünün rekabetçi, hızlı gelişen, eğlenceli dünyasının kapılarını aralayacak,türk hava yollarında yeni işine ilk adımı atabilmeni sağlayacak bir yetenek programı!

kimler başvurabilir ?

üniversitelerin lisans son sınıf, yeni mezun* veya yüksek lisans öğrencileri** ,

* mezuniyet tarihi üzerinden 2 yıl geçmemesi gereklidir.

**mezuniyet tarihi üzerinden 3 yıl geçmemesi gereklidir.

çalışma alanları nelerdir ?

i̇nsan kaynaklari ve destek üni̇teleri̇

kali̇te & tekni̇k

mali̇

operasyon

planlama

pazarlama & satiş

turki̇sh cargo

yatirim & anlaşmalar

04 Şubat 2019 13:14

slm08
Şube Müdürü

bu mezuniyet tarihine çok mu dikkat ediyorlar acaba 2.5 yıl geçti başvurum direk olumsuz mu olur

04 Şubat 2019 16:16

ogrenci06
Aday Memur

Burayı geçen yıl kazanan var mı ? maaşları ve sosyal imkanları nasıl? Görev yeri İstanbul 'mu sadece

04 Şubat 2019 23:29

konutekrarı
Aday Memur

arkadaşlar insan kaynakları departmanı'nda tam zamanlı olarak iş deneyimleri olan ve lisans ve yüksek lisans mezuniyetlerinin üzerinden 2-3 sene geçmiş ancak ingilizce bilgisi olmayan birisi sizce değerlendirilir mi bu programda?

05 Şubat 2019 21:41

oozen59
Aday Memur

bu yaz başvuru yaptım, sancılı süreçti. çok torbil dönüyor deniyor. ama kaybedicek bi şey yok gene başvurucam bakalım. takip

05 Şubat 2019 22:06

menefreghista
Aday Memur

İdealist olan gelmesin işin ucu bok gibi bir yere çıkıyor benden uyarması :)

05 Şubat 2019 23:55

Ssoy
Aday Memur
Üniversitelerin bütün bölümleri dahil mi başvurmaya? Yoksa sadece işletme, uluslararası ilişkiler vs. gibi bölümleri mi kapsıyo, bununla ilgili hiç bişey yazmıyoda merak ettim
06 Şubat 2019 14:11

yorgunoglan
Aday Memur
Arkadaşlar süreç nasıl işliyor bu sınavlar online mi yoksa hepsi İstanbulda mı olacak?
06 Şubat 2019 14:27

slm08
Şube Müdürü

arkadaşlar insan kaynakları departmanı'nda tam zamanlı olarak iş deneyimleri olan ve lisans ve yüksek lisans mezuniyetlerinin üzerinden 2-3 sene geçmiş ancak ingilizce bilgisi olmayan birisi sizce değerlendirilir mi bu programda?


konutekrarı, 2 hafta önce - Alıntıya git

nerde çalıştığının ne pozisyonda hangi görevi yaptığının hiç bir önemi yok buraya yetiştirelecek adam arıyorlar onun için böyle şartlar var yeni mezun son sınıf öğrencisi gibi

dil bilmiyorsan zaten sen mülakat aşamasına kalamazsın dil sınavını geçemezsin,mezuniyet olayına da çok dikkat ediyorlarmış bugün öğrendiğim kadarıyla kesinlikle 2 yılı geçenleri almıyorlar aşamalara

06 Şubat 2019 23:57

Csgnbl
Aday Memur

Merhaba arkadaşlar, online genel yetenek ve ingilizce sınavı için elinde kaynak olan var mı?

07 Şubat 2019 08:58

Baysevgilicanavar
Aday Memur

Sınavları bilmece bulmaca gibi çok zordur. 9 yıl öncegirmiştim. 60 soru 20 dakika ve 30 net istemişlerdi. Yetiştiremiyorsunuz

07 Şubat 2019 09:05

Csgnbl
Aday Memur

Arkadaşlar bu program için bir WhatsApp grubu kurdum. Bilgi alışverişi için katılmak isterseniz buyurun gelin. Not benimde henüz pek bir bilgim yok :)

https://chat.whatsapp.com/HFg58w7ev659wL2Bs42Lsv

09 Şubat 2019 13:34

ozzzzz94

merhaba arkadaşlar bu programla alınacak çalışanlar memur/uzman pozisyonunda mı olacaklar

Toplam 12 mesaj
 
ANKET
Kamu kurumlarının misafirhanelerinden rahatlıkla yararlanabiliyor musunuz?