Editörler :
07 Şubat 2019 17:58   


Mersin üniversitesi radyoloji

Mersin araştırma hastanesi nasıl? arkadaşlar puanım 86.6 branş sıralamam 544 sizce alımı mı beklemeliyim?

07 Şubat 2019 18:03

alisonmez57
Aday Memur

Hangi alım dostum? Paramedik alsalar düzgün bir şekilde hemen başvuru yapardım 85 puanla

07 Şubat 2019 18:12

merttrex
Aday Memur

Tamamen bölümünün yıllık ortalama alımı ile ilgili.

07 Şubat 2019 18:16

b.tekin
Aday Memur
Sizce ne yapmalıyım?
07 Şubat 2019 18:18

merttrex
Aday Memur
Sizce ne yapmalıyım?
b.tekin, 2 hafta önce - Alıntıya git

Dedigim gibi ortalama alıma bak senin sıralamandan az ise sansını her yerde dene

07 Şubat 2019 18:23

b.tekin
Aday Memur

Dedigim gibi ortalama alıma bak senin sıralamandan az ise sansını her yerde dene


merttrex, 2 hafta önce - Alıntıya git
Teşekkürler
07 Şubat 2019 19:04

feyzanr
Aday Memur
07 Şubat 2019 19:34

mehmetaca
Aday Memur
Benim puan 85 ti hataya başvurdum yerleştim ama sana göre sıralamam düşüktü ondan başvur dum .senin sıralama 544 olabilir ama net sıralaman bu değil tabi ilk alım için bunlar içinde hala okuyan yada son atamada yerlesip te sınava giren .tabi bu senin vereceğin B8r karar ama normal bir alım olsa rahat yerleşir sin
07 Şubat 2019 19:48

b.tekin
Aday Memur
Benim puan 85 ti hataya başvurdum yerleştim ama sana göre sıralamam düşüktü ondan başvur dum .senin sıralama 544 olabilir ama net sıralaman bu değil tabi ilk alım için bunlar içinde hala okuyan yada son atamada yerlesip te sınava giren .tabi bu senin vereceğin B8r karar ama normal bir alım olsa rahat yerleşir sin
mehmetaca, 2 hafta önce - Alıntıya git
Hatayın şartları nasıl peki sözleşmeli personelliğin? Maaşı falan ne kadar
07 Şubat 2019 23:16

mehmetaca
Aday Memur
Hatayın şartları nasıl peki sözleşmeli personelliğin? Maaşı falan ne kadar
b.tekin, 2 hafta önce - Alıntıya git
başvurmadan önce aradım ek döner mesai falan 4000 ne yakın alırsın dediler en son gelen zam mı da düşünürsek 4000 vardır düşünüyorum
08 Şubat 2019 01:15

paramediccccc
Aday Memur
08 Şubat 2019 08:57

b.tekin
Aday Memur

sartlı alım o


paramediccccc, 2 hafta önce - Alıntıya git
O nasıl oluyo
08 Şubat 2019 21:18

paramediccccc
Aday Memur
O nasıl oluyo
b.tekin, 2 hafta önce - Alıntıya git

şöyleki zırttan zurttan bi kaç sart koşuyorlar yok şu belgeye sahip olmak yok şu kadar tecrübe yok şu birimde bu kadar çalısmış olmak uzun lafın kısası ordaki bi tane elemanı kadroya geçirmek için yaptıkları bişey

Toplam 12 mesaj
 
ANKET
Binali Yıldırım'ın, İBB adaylığından dolayı, TBMM Başkanlığından istifa etmesini nasıl buluyorsunuz?