Editörler :
18 Şubat 2019 07:57

acemi hemşir-e
Aday Memur
arkadaşlar bu haberi veren Aağlık Profesyonelleri Platformu başkan yardımcısı Aras Ali Bey. bakan yardımcısıyla yapılan görüşmeden sonra spp instagram hesabından duyurdu
18 Şubat 2019 08:27

donmassione
Aday Memur
arkadaşlar bu haberi veren Aağlık Profesyonelleri Platformu başkan yardımcısı Aras Ali Bey. bakan yardımcısıyla yapılan görüşmeden sonra spp instagram hesabından duyurdu
acemi hemşir-e, 2 gün önce - Alıntıya git

İnstagramdaki Aras Ali adında bilmem ne profesyonelleri gurubu başkanı falan adindaki adama itibar etmeyin . Umut tacirligi yapıyor. Asılsız haberler paylaşıyor. Benden size tavsiye üniversite hastaneleri alım yapıyorsa başvurun .

18 Şubat 2019 09:33

Xloscient7
Aday Memur

İnstagramdaki Aras Ali adında bilmem ne profesyonelleri gurubu başkanı falan adindaki adama itibar etmeyin . Umut tacirligi yapıyor. Asılsız haberler paylaşıyor. Benden size tavsiye üniversite hastaneleri alım yapıyorsa başvurun .


donmassione, 2 gün önce - Alıntıya git
Ben de sizin gibi düşünüyorum denk geldikçe yazıyorum ama kimse beni takmıyor
18 Şubat 2019 10:44

hemşirizbiz
Aday Memur

her şeyin doğrusunu allah bilir ama durum onu gösteriyor ki yaza kadar alım yapılmazsa ondan sonraki süreçte üniversite alımlarına yüksek puanlılar yerleşebilir.

şahsen 91 puanım var bu puanla bile enseyi karartmak üzereyim.

18 Şubat 2019 11:34

Rabken
Şef
Haklısınız bende öyleyim ilk puanım açıklandığında çok mutluydum şimdi öyle bir hale büründüm ki sanki o puanı alan ben değilim. Mutlu değilim. Her hafta sonu daha bi kötü oluyorum. Kendimi düşünüyorum ama ailemi daha çok düşünüyorum. Anneme müjdeyi vermek istiyorum babam hiç sormuyor ama hissediyorum içten içe benden haber beklediğini. Rabbim hepimizin emeklerinin karşılığını en kısa zamanda versin. Buraya yazınca rahatlıyorum en azından görüyorum bir yerlerde aynı duyguyu yaşadığım insanlar var ve beni en iyi şekilde anlayan insanlar..Yine bir pazartesine girdik umarım bu belirsizliklerle dolu olan son pazartesimiz olur.
Kbrnurse, 2 gün önce - Alıntıya git
bende öyleyim bi haber versem nasıl sevincekler varya biliyorum ama hiçbir gelisme olmuyor. surekli dusunmekte yordu artık
18 Şubat 2019 16:55

acemi hemşir-e
Aday Memur

İnstagramdaki Aras Ali adında bilmem ne profesyonelleri gurubu başkanı falan adindaki adama itibar etmeyin . Umut tacirligi yapıyor. Asılsız haberler paylaşıyor. Benden size tavsiye üniversite hastaneleri alım yapıyorsa başvurun .


donmassione, 2 gün önce - Alıntıya git
arkadaşlar kimse kusura bakmasında bunca insan atama beklerken eli kolu bağlı oturmak yerine bu adam sağlıkçıları toplayarak mecliste milletvekili ile buluşturdu ve sorunlarını meclise iletti. bir başka konu da insanların atama gibi hassas olduğu bir konuda bu açıklamayı yapmaz, yapamaz o vebalin altına girmez.
18 Şubat 2019 19:17

Kbromer
bu 30 binin 29 bini öğretmen alımı olur insallahh.. lakin öğretmen alımı cok cok az... bi binlik yeter sizlere.
18 Şubat 2019 20:00

Williiam Smith
Aday Memur

Öğretmenler atanamıyeah diyorlar bi de. Daha çok öğretmen alın efendiler. Öğretmenlerde niteliği arttıracağınıza daha çok niteliksiz öğretmen alın. Zaten eğitim sisteminin durumu ortada. Sağlıkçılar 7 aydır atama bekliyor ama kimin umrunda. Sağlıkçılar elden gidiyeah.

18 Şubat 2019 20:01

Williiam Smith
Aday Memur

Öğretmenler atanamıyeah diyorlar bi de. Daha çok öğretmen alın efendiler. Öğretmenlerde niteliği arttıracağınıza daha çok niteliksiz öğretmen alın. Zaten eğitim sisteminin durumu ortada. Sağlıkçılar 7 aydır atama bekliyor ama kimin umrunda. Sağlıkçılar elden gidiyeah.

18 Şubat 2019 20:48

Williiam Smith
Aday Memur

Öğretmenler atanamıyeah diyorlar bi de. Daha çok öğretmen alın efendiler. Öğretmenlerde niteliği arttıracağınıza daha çok niteliksiz öğretmen alın. Zaten eğitim sisteminin durumu ortada. Sağlıkçılar 7 aydır atama bekliyor ama kimin umrunda. Sağlıkçılar elden gidiyeah.

19 Şubat 2019 13:05

bayanpsikolog
Aday Memur

Artık umudum kalmadı.Neden kimse açıklama yapmıyor.Sözleşmeli alım olacak mı olmayacak mı? bekleyelim mi beklemeyelim mi? çok şey istemiyoruz ufacık bir açıklama sadece. Aylardır güzel bir habere hasret kaldık.Ne olur sayın sağlık bakanımız bizi de sevindirin artık. bütün yardımcı sağlık çalışanları sizden bir açıklama beklemektedir.

19 Şubat 2019 14:03

Levent karatttas
Aday Memur

Artık umudum kalmadı.Neden kimse açıklama yapmıyor.Sözleşmeli alım olacak mı olmayacak mı? bekleyelim mi beklemeyelim mi? çok şey istemiyoruz ufacık bir açıklama sadece. Aylardır güzel bir habere hasret kaldık.Ne olur sayın sağlık bakanımız bizi de sevindirin artık. bütün yardımcı sağlık çalışanları sizden bir açıklama beklemektedir.


bayanpsikolog, Dün - Alıntıya git

Al bendende okadar.subatta bitti bitecek.aylardir bi haber bekliyoruz.memur haberlerinden baska bi habere bakmaz oldum.hayattan sogudum yeminle.yasam enerjim tukendi ya

Toplam 92 mesaj
 
ANKET
Binali Yıldırım'ın, İBB adaylığından dolayı, TBMM Başkanlığından istifa etmesini nasıl buluyorsunuz?