Editörler : smtvs
12 Şubat 2019 20:08   


Laboratuvar teknisyeni

Herkese mrb.ortaögretim lab.teknisyeniyim.brans siralamam 119 atanma ihtimalim.nedr acaba

13 Şubat 2019 00:06

atasal32
Aday Memur

Önlisans olsaydın kesin atanırdın ama ortaöğretim lab.ı bilemem kardeş, paunın kaç ?

13 Şubat 2019 00:59

Bykoçar
Aday Memur

Puan 80

13 Şubat 2019 01:11

atasal32
Aday Memur

Sıralaman normalde çok iyi ama puan düşük. Çünkü önlisansta 80 puan sıralama yaklaşık 2bin civara denk geliyor yani 85 ve üstü alan atanıyor. Ama sen en iyisi 2016 kpss puanıyla ortaöğretim lab. kaç alım yapılmış, bi de taban puanına bak. Sıralama 119 dan fazlaysa umutlan. Bu sene ve seneye toplam ortaöğretim lab. ne kadar alınacağına bağlı 119 kişi alınırsa atanırsın.

13 Şubat 2019 01:18

Bykoçar
Aday Memur

2016 da puanlar kaca dustu hatirlamiom ama 144 kişi aldilar.2 yil icinde alirlar bi o kadar ins.

13 Şubat 2019 01:27

atasal32
Aday Memur

Baktım 148 yazıyo, büyük olasılık atanırsın inşallah :)

13 Şubat 2019 01:38

Bykoçar
Aday Memur

Ins.kardesim:).cok tesekkur ederm.

13 Şubat 2019 01:42

atasal32
Aday Memur

Ins.kardesim:).cok tesekkur ederm.


Bykoçar, 2 ay önce - Alıntıya git

Ne demek

13 Şubat 2019 07:46

Prochemist
Aday Memur

Ben de kimyada 40.sıradayım

13 Şubat 2019 18:12

Bykoçar
Aday Memur

Puaniniz kac hocam.

15 Şubat 2019 14:02

labsemanur
Aday Memur

merhaba arkadaşlar türk kizilayi personel alimi yapti başvuran oldumu.

16 Şubat 2019 00:36

Bykoçar
Aday Memur

Yaklasik 80 laborant tanidigm var kimse yapmamis :)

16 Şubat 2019 02:01

atasal32
Aday Memur

merhaba arkadaşlar türk kizilayi personel alimi yapti başvuran oldumu.


labsemanur, 2 ay önce - Alıntıya git

Kardeş o alımlar açıklandı mı, sonuç nasıl öğreniliyor kızılay da?

16 Şubat 2019 13:44

labsemanur
Aday Memur

Kardeş o alımlar açıklandı mı, sonuç nasıl öğreniliyor kızılay da?


atasal32, 2 ay önce - Alıntıya git

hayır açıklanmadı online sınav vardı sistemlerde sıkıntı oldu.

16 Şubat 2019 13:45

labsemanur
Aday Memur

Sıralaman normalde çok iyi ama puan düşük. Çünkü önlisansta 80 puan sıralama yaklaşık 2bin civara denk geliyor yani 85 ve üstü alan atanıyor. Ama sen en iyisi 2016 kpss puanıyla ortaöğretim lab. kaç alım yapılmış, bi de taban puanına bak. Sıralama 119 dan fazlaysa umutlan. Bu sene ve seneye toplam ortaöğretim lab. ne kadar alınacağına bağlı 119 kişi alınırsa atanırsın.


atasal32, 2 ay önce - Alıntıya git

sizce tahminen 84.99 aldım ataabilirmiyim önlisans tıb.lab.

16 Şubat 2019 16:37

atasal32
Aday Memur

hayır açıklanmadı online sınav vardı sistemlerde sıkıntı oldu.


labsemanur, 2 ay önce - Alıntıya git

Açıklanınca duyurumu yapıyolar, nasıl öğreniliyor acaba

16 Şubat 2019 16:38

atasal32
Aday Memur

sizce tahminen 84.99 aldım ataabilirmiyim önlisans tıb.lab.


labsemanur, 2 ay önce - Alıntıya git

Sıralamanız kaç?

17 Şubat 2019 17:13

Bykoçar
Aday Memur

sizce tahminen 84.99 aldım ataabilirmiyim önlisans tıb.lab.


labsemanur, 2 ay önce - Alıntıya git

Brans Siralaman önemli.önlisans mezunu cok daha fazla ve yuksek puanlar aliyorlar.ortaöğretim mezun sayisi düştü.bi cok yerde kapatildi.

18 Şubat 2019 10:29

labsemanur
Aday Memur

Açıklanınca duyurumu yapıyolar, nasıl öğreniliyor acaba


atasal32, 2 ay önce - Alıntıya git

mai̇le mesaj geldi̇ sinav baska bi̇r tari̇hte yapilacak mai̇l atilcak di̇ye

18 Şubat 2019 10:31

labsemanur
Aday Memur

mai̇le mesaj geldi̇ sinav baska bi̇r tari̇hte yapilacak mai̇l atilcak di̇ye


labsemanur, 2 ay önce - Alıntıya git

siralamam 586 tib lab. önli̇sanS

18 Şubat 2019 10:55

labsemanur
Aday Memur

Brans Siralaman önemli.önlisans mezunu cok daha fazla ve yuksek puanlar aliyorlar.ortaöğretim mezun sayisi düştü.bi cok yerde kapatildi.


Bykoçar, 2 ay önce - Alıntıya git

siralamam 586 önli̇sans tib. lab

Toplam 24 mesaj
 
ANKET
Çırağan Sarayı'ndaki, Kalyoncu ve Demirören ailelerinin yaptığı düğünü, nasıl buldunuz?