Editörler : yaralı-bir-öykü
«246247248249250251252253254255256257»
16 Mayıs 2019 16:52

Ahmedim Ahmedim
Müsteşar Yardımcısı

muhsin boş ve sen unları

gız gısmısının saçı uzun aglı gısa demişle hoş gö

gerçi hoş görülceg gibide deyil o hülyanın ve caf caf lı gızın eddigleri

16 Mayıs 2019 16:52

HulyaaaDeniz
Müsteşar Yardımcısı

anne annen bayanmıdı :))


Ahmedim Ahmedim, 1 yıl önce - Alıntıya git

heeee :d

Muhsin şaka yaptığını düşünüyorum emminin ironi diyebiliriz

16 Mayıs 2019 16:54

Ahmedim Ahmedim
Müsteşar Yardımcısı

heeee :d

Muhsin şaka yaptığını düşünüyorum emminin ironi diyebiliriz


HulyaaaDeniz, 1 yıl önce - Alıntıya git

öpüyom ellenden

hürmedlemi sunuyom torununun nazarında

16 Mayıs 2019 16:55

HulyaaaDeniz
Müsteşar Yardımcısı

rahmetli oldu eksik olma Emmi sğlasın :)

16 Mayıs 2019 16:58

Ahmedim Ahmedim
Müsteşar Yardımcısı

allah ırahmed edsin gabiri cenned olsun

bag sayemde yad eddig ırahmedliyi

böyün hem ıramazan hem perşembe mübareg gün

bi gasa logum bi paged bigüvid alda dağıdıve urfu için

16 Mayıs 2019 17:00

HulyaaaDeniz
Müsteşar Yardımcısı

allah ırahmed edsin gabiri cenned olsun

bag sayemde yad eddig ırahmedliyi

böyün hem ıramazan hem perşembe mübareg gün

bi gasa logum bi paged bigüvid alda dağıdıve urfu için


Ahmedim Ahmedim, 1 yıl önce - Alıntıya git

amin Emmi

güzel fikir aslında yapalım akşama

esasen kendisi ile hiççç anlaşamamış olsamda neticede güzel yad etmek düşer bize :)

16 Mayıs 2019 17:02

Ahmedim Ahmedim
Müsteşar Yardımcısı

amin Emmi

güzel fikir aslında yapalım akşama

esasen kendisi ile hiççç anlaşamamış olsamda neticede güzel yad etmek düşer bize :)


HulyaaaDeniz, 1 yıl önce - Alıntıya git

aynen öle

bag ben negıda eyi bi adamım yavv

insanın içindegi pozitif duyguları depreşdiriyom

forumda benim gibi bidene daa çıgmaz

16 Mayıs 2019 17:03

HulyaaaDeniz
Müsteşar Yardımcısı

aynen öle

bag ben negıda eyi bi adamım yavv

insanın içindegi pozitif duyguları depreşdiriyom

forumda benim gibi bidene daa çıgmaz


Ahmedim Ahmedim, 1 yıl önce - Alıntıya git

teşekkür edelim sayende anmış olduk

daaa

hemen kendine pay çıkarma :d

16 Mayıs 2019 17:05

HulyaaaDeniz
Müsteşar Yardımcısı

allasen sus yahu

benzinlik yapma :)

herkese iyi akşamlar güzel insanlar

görüşmek dileği ile

16 Mayıs 2019 17:05

Ahmedim Ahmedim
Müsteşar Yardımcısı

nese genşle ben gidiyom

muhsin size emaned

bi zahmed güze salam gömünde bida çıgmasın gaşımıza hade bagem :))

16 Mayıs 2019 20:45

AlpBörü
Kapalı

Bu başlığa yazdığım iletinin birini şikayet etmişler.. uyarı aldım kimin zoruna gittiyse artık... Çocuk gibi her bişeyi şikayet eden bir gruh var ya..

16 Mayıs 2019 20:46

Della
Kapalı

Bu başlığa yazdığım iletinin birini şikayet etmişler.. uyarı aldım kimin zoruna gittiyse artık... Çocuk gibi her bişeyi şikayet eden bir gruh var ya..


AlpBörü, 1 yıl önce - Alıntıya git
Sen ne yazdın ki şikayet edilecek Alp?
16 Mayıs 2019 20:56

AlpBörü
Kapalı
Sen ne yazdın ki şikayet edilecek Alp?
Della, 1 yıl önce - Alıntıya git

Bende anlamadım ki ya.. bide uyarmislar yav bir savunma alin dimi;)))

16 Mayıs 2019 20:59

Della
Kapalı

Bende anlamadım ki ya.. bide uyarmislar yav bir savunma alin dimi;)))


AlpBörü, 1 yıl önce - Alıntıya git
Ahahahah Alp ya :)
16 Mayıs 2019 21:01

AlpBörü
Kapalı
Ahahahah Alp ya :)
Della, 1 yıl önce - Alıntıya git

Muhtemelen bu gün tartistigim o kişi şikayet etti yada kadir://

16 Mayıs 2019 21:03

Della
Kapalı

Muhtemelen bu gün tartistigim o kişi şikayet etti yada kadir://


AlpBörü, 1 yıl önce - Alıntıya git
Tartıştığını görmedim Alp
16 Mayıs 2019 21:06

AlpBörü
Kapalı
Tartıştığını görmedim Alp
Della, 1 yıl önce - Alıntıya git

Yav bu gün kendini bilmezin biri aşırı politize olmuş tüm ülkücülere laf dedi dayanamadım.. boşver geçti gitti

16 Mayıs 2019 21:12

HulyaaaDeniz
Müsteşar Yardımcısı

Aksaminiz güzel olsun

Selamlar

16 Mayıs 2019 21:13

Della
Kapalı
İyi akşamlar Hülya teşekkür ederim
16 Mayıs 2019 21:14

CAF CAF.
Şef

Hülya nın kumpir nasıl oldu acep.)

Toplam 11175 mesaj
«246247248249250251252253254255256257»
 
ANKET
Sizce okullarda yüz yüze eğitime geçilmeli mi?