Editörler : yaralı-bir-öykü
«295296297298299300301302303304305306»
28 Mayıs 2019 12:54

Kerem-Cem.80
Editor

vay arkadaş, evlilik teklifine bak, Osmaniye den girdi mersin den çıktı,

ne içiyonuz siz yaa? .p

Bi rahat durun .)))))


CAF CAF., 5 ay önce - Alıntıya git

vallahi onu sana sorma lazım zira osmaniye diyip mersinlilerin videosunu paylaşan başka kimse yok :D

28 Mayıs 2019 12:56

Della
Memur
Ben de acılı severim ama Adana :p
28 Mayıs 2019 12:57

AlpBörü
Kapalı

;)) Kerem gardaş ondan sebep cezai ehliyetim de yok

28 Mayıs 2019 12:57

Della
Memur
Şizo sen nerelerdesin :) Alp o şarkıyı bilmim
28 Mayıs 2019 12:58

Kerem-Cem.80
Editor

Alp est gardas olanları gördün işte bilinçaltı diyelim buna :D

28 Mayıs 2019 12:59

ŞİZOFREN43.5
Şef

Kütahya tavşanlı da :) sen nerdesin;))

28 Mayıs 2019 12:59

CAF CAF.
Şef

vallahi onu sana sorma lazım zira osmaniye diyip mersinlilerin videosunu paylaşan başka kimse yok :D


Kerem-Cem.80, 5 ay önce - Alıntıya git

Bu mudur cevabın .)

https://youtu.be/-dIvdJX8O8o

28 Mayıs 2019 13:04

AlpBörü
Kapalı

Az önce kafede çay içmek için girdim orta kısımda bir adam oturuyor bende hafifçe köşede.. bir genç kız geldi hemen yanındaki masaya oturdu... Tabi şık giyimli Allah bağışlasın..

Neyse ben çayımı içiyorum yandaki çocuklar adama bak terbiye siz kızı kesiyor rahatsız ediyor değince gayri ihtiyari adamıab bakıyorum.. hakkaten adam sapikcasina bakıp rahatsız ediyor..

Garsona dedim ki şu abi seni çağırıyor gelsin de yanıma otursun dedim..

Garson adama söyledi dediğimi.. adam yanıma geldi buyur deyince..

Hesabını ödeyip çıkman için tam iki dakikan var yoksa sıkıntı olacak deyince anladi.. defolup gitti..

Ne kadar şerefsizler var ya . Alçak herif

28 Mayıs 2019 13:16

AlpBörü
Kapalı

Alp est gardas olanları gördün işte bilinçaltı diyelim buna :D


Kerem-Cem.80, 5 ay önce - Alıntıya git

gardaşım ne derse o .. ala ala başka söze hacet yok :)

della çok kınadım seni ne demek şemsiyemin ucu kare şarkısını bilmiyorum çok hoştur.. dinlemeni tavsiye ederim :)

28 Mayıs 2019 13:53

Della
Memur

Az önce kafede çay içmek için girdim orta kısımda bir adam oturuyor bende hafifçe köşede.. bir genç kız geldi hemen yanındaki masaya oturdu... Tabi şık giyimli Allah bağışlasın..

Neyse ben çayımı içiyorum yandaki çocuklar adama bak terbiye siz kızı kesiyor rahatsız ediyor değince gayri ihtiyari adamıab bakıyorum.. hakkaten adam sapikcasina bakıp rahatsız ediyor..

Garsona dedim ki şu abi seni çağırıyor gelsin de yanıma otursun dedim..

Garson adama söyledi dediğimi.. adam yanıma geldi buyur deyince..

Hesabını ödeyip çıkman için tam iki dakikan var yoksa sıkıntı olacak deyince anladi.. defolup gitti..

Ne kadar şerefsizler var ya . Alçak herif


AlpBörü, 5 ay önce - Alıntıya git
Maalesef dolu bunlardan
28 Mayıs 2019 15:11

KırmızıFularlıAdam
Yasaklı

Az önce kafede çay içmek için girdim orta kısımda bir adam oturuyor bende hafifçe köşede.. bir genç kız geldi hemen yanındaki masaya oturdu... Tabi şık giyimli Allah bağışlasın..

Neyse ben çayımı içiyorum yandaki çocuklar adama bak terbiye siz kızı kesiyor rahatsız ediyor değince gayri ihtiyari adamıab bakıyorum.. hakkaten adam sapikcasina bakıp rahatsız ediyor..

Garsona dedim ki şu abi seni çağırıyor gelsin de yanıma otursun dedim..

Garson adama söyledi dediğimi.. adam yanıma geldi buyur deyince..

Hesabını ödeyip çıkman için tam iki dakikan var yoksa sıkıntı olacak deyince anladi.. defolup gitti..

Ne kadar şerefsizler var ya . Alçak herif


AlpBörü, 5 ay önce - Alıntıya git
tamam
28 Mayıs 2019 15:13

KırmızıFularlıAdam
Yasaklı

Kütahya tavşanlı da :) sen nerdesin;))


ŞİZOFREN43.5, 5 ay önce - Alıntıya git
hala mi tavşanlı Aferin çocuğum. istikrarlı bir delikanlı oldun
28 Mayıs 2019 15:40

AlpBörü
Kapalı
hala mi tavşanlı Aferin çocuğum. istikrarlı bir delikanlı oldun
KırmızıFularlıAdam, 5 ay önce - Alıntıya git

Kadir nerdesin yeni nicin ne ya

28 Mayıs 2019 18:57

KırmızıFularlıAdam
Yasaklı

Kadir nerdesin yeni nicin ne ya


AlpBörü, 5 ay önce - Alıntıya git
kadir tatilde
28 Mayıs 2019 21:19

CAF CAF.
Şef

Ahmet emmi sözlüğe başlamış.)

28 Mayıs 2019 21:25

seracohw
Kapalı

Ahmet emmi sözlüğe başlamış.)


CAF CAF., 5 ay önce - Alıntıya git

benimde öyle yazan bir yiğenim var,4 yaşında.komik oluyor demi dayı diyor.kırmıyorum onu,evet diyorum.

28 Mayıs 2019 21:34

Della
Memur

Ahmet emmi sözlüğe başlamış.)


CAF CAF., 5 ay önce - Alıntıya git
Ciddi misin :) hayırlı olsun
28 Mayıs 2019 22:27

KırmızıFularlıAdam
Yasaklı
haklsiiniz ünal bey
29 Mayıs 2019 08:32

HulyaaaDeniz
Genel Müdür

günaydınlar

29 Mayıs 2019 08:41

&sadegül&
Şef

Günaydın

Toplam 9612 mesaj
«295296297298299300301302303304305306»
 
ANKET
Türkiye ile ABD arasında yapılan anlaşmayı nasıl buluyorsunuz?