Editörler :
«232425262728293031323334»
16 Mayıs 2019 11:00

Kasabalıı45
Şef

Dün de girilemiyordu polnet kaynaklı sanırım ekip de aktif değil

16 Mayıs 2019 12:44

ikicocumubiraktm
Yasaklı

Allah yardımcınız olsun kardeşlerim şarka giderken 24 hazirana kadsr bejletmişlerdi şark dönüşü 26 haziran hemde gece saat 11'e kadar... Özellikle her cuma ve salı saat 5e doğru gelen mesajlarda insanın yüreğinin pır pır etnesini çok iyi anliyorum. Geçen sene günde 15 kere bu foruma girer tarih duyum var mı diye bakardım... Benden tavsiye size tarih verenlere asla inanmayın.. Burada birisi 28 mayısta acıklanacakmis yaziyor bunu okuyan istanbuldaki adam izmirdeki devr3sine geecekten biliyormuş gibi 28inde aciklicaklarmis diyor izmirdeki de corumdakine soyluyor corumdaki poliste buraya gelip ever beyler 28sinde aciklanacakmis diyr yaziyor sonra herkes o tarihi bekliyor sonuç hüsran.. Kişisel tecrübem şudur bayramdan önce beklemek mantiksizliktir. Egm hic bayramda raporlu personel ister mi? Hele tercih disi istanbul , hakkari, sirnak cikmis kisiler durur mu

16 Mayıs 2019 12:59

aynasızz55
Aday Memur

0 312 462 04 62 arkadaşlar daireye baskı yapsak sonuç verirmi ki ? enzından insaflı bir memura denk geliriz ?

16 Mayıs 2019 13:15

Policeman41
Aday Memur

Allah yardımcınız olsun kardeşlerim şarka giderken 24 hazirana kadsr bejletmişlerdi şark dönüşü 26 haziran hemde gece saat 11'e kadar... Özellikle her cuma ve salı saat 5e doğru gelen mesajlarda insanın yüreğinin pır pır etnesini çok iyi anliyorum. Geçen sene günde 15 kere bu foruma girer tarih duyum var mı diye bakardım... Benden tavsiye size tarih verenlere asla inanmayın.. Burada birisi 28 mayısta acıklanacakmis yaziyor bunu okuyan istanbuldaki adam izmirdeki devr3sine geecekten biliyormuş gibi 28inde aciklicaklarmis diyor izmirdeki de corumdakine soyluyor corumdaki poliste buraya gelip ever beyler 28sinde aciklanacakmis diyr yaziyor sonra herkes o tarihi bekliyor sonuç hüsran.. Kişisel tecrübem şudur bayramdan önce beklemek mantiksizliktir. Egm hic bayramda raporlu personel ister mi? Hele tercih disi istanbul , hakkari, sirnak cikmis kisiler durur mu


ikicocumubiraktm, 2 ay önce - Alıntıya git
Gayet güzel bir açıklama olmuş ağzına sağlık. Tarih verenler boş yapıyolar açıkçası. Ne zaman açıklanacağı daire tarafından bile bilinmiyor. Gerekli talimat gelince açıklanıyor. Arkadaşlar bayramda mehil izninde olacaklarını zannediyolar.. Bırakın ilişik kesmeyi bayramdan önce açıklanmaz bu gidişle. Bu iş bayramdan sonraya kalır ve istanbul seçimlerinden sonra genelge yayınlanır ki bu tarihler genelde 10 - 20 temmuz tarihlerini kapsayacak şekilde olur.
16 Mayıs 2019 13:39

mehmet üçok
Aday Memur

Ya arkadaslar butun bu yorumlarla kendimizi ifade etmek istiyoruz ifade ederkende kendimizce heyacan ve mutlu olmaya calisiyoruz ancak sunu bilmeliyizki yada kabul etmeliyiz yönetici baskanlar karari verendir onlar nezaman derse o zaman olacak kendi kendimizi stres etmek anlamsiz allah vicdanli vatani milletini bayragini devletini düsünerek hareket eden yöneticilerle calismayi nasip etsin oyuzden gun yerine hayirli zamani mecbur bekliyecegiz devletin bekasi herseyin ustundedir hayirlisi allahtan

16 Mayıs 2019 15:36

Polis134
Aday Memur
Yerini öğrenen öğrenmiştir arkadaşlar açıklanma tarihini bilen de bizim gibi gariban gariban buralarda gezmez zaten öyle arkadaşların derdi de yoktur ev değiştirme çocuğunun okuluymuş bulunduğu iş ortamından sıkılma gibi bişeyi yoktur maalesef :(( sadece hayal kırıklığı yaşadık üzülüyoruz ama elden bişey gelmiyor maalesef
16 Mayıs 2019 16:05

iceke
Aday Memur

personel daire ile görüştüm haziran ayı içerisinde açıklanacağını bildirdiler. Bana söylenen bu

16 Mayıs 2019 16:11

mhmmt7171
Kapalı

Ya buraya daire görüştüm şu tarihi bu tarihi söylediler diyenler ne kadar ciddi.

16 Mayıs 2019 16:15

mhmmt7171
Kapalı

Adamlar telefonları meşgule atmışlar siz halen daha şu tarihi verdi bu tarihi verdi diyorsunuz helal olsun.

16 Mayıs 2019 16:17

mertbrk
Aday Memur

bu nedir ya..çıkıp çıkıp haziran deniyor,burda en erken 30 haziranda diyenler yerini öğrenmiş soruyor çalışma şartı vs.nasıldır.bu nasıl iştir.belli olan yeri açıklamak ne kadar zor olabilir.

16 Mayıs 2019 16:18

mertbrk
Aday Memur
Yerini öğrenen öğrenmiştir arkadaşlar açıklanma tarihini bilen de bizim gibi gariban gariban buralarda gezmez zaten öyle arkadaşların derdi de yoktur ev değiştirme çocuğunun okuluymuş bulunduğu iş ortamından sıkılma gibi bişeyi yoktur maalesef :(( sadece hayal kırıklığı yaşadık üzülüyoruz ama elden bişey gelmiyor maalesef
Polis134, 2 ay önce - Alıntıya git

aynen dediğin gibi..buralarda şu tarihten önce beklemeyin diyenler öğrenmiş soruyor yerlerini biz de habire bekliyoruz işte.

16 Mayıs 2019 16:25

Polis134
Aday Memur
Şu mübarek ayda tek duam bayrama kadar açıklansın hayırlısıyla ona göre şekil verelim ev taşıyacaksak taşıyalım çocuk bekliyoruz 4.5 aylık ona göre hazırlık yapalım umarım sesimizi duyarlar ortak kaygımız budur
16 Mayıs 2019 16:37

Felsef
Kapalı
Arkadaşlar bugün daireye bizzat gittim memur arkadaşlarla ve komiserle görüştüm kesinlikle ne zaman açıklanacağını söylemiyorlar, bizde bilmiyoruz müdürler ne zaman emir verirse ozaman diyorlar, yönetmeliği hatırlatıyorlar mayıs-haziran şeklinde. Ayrıca komiser gülerekten bizde takip ediyoz memurlar neti 17 mayısta açıklanacakmış orada yazana göre dedi. Yani burada tarih veren, duyum aldım diyen trollere ve yanlışlıkla polis yapılmış ağzı gevşeklere inanıp umut ederek kendimize güldürmenin anlamı yok. Bu mesleğe girdik maalesef sorunu sıkıntısı çok ama katlanacağız sabırla bekleyecez...!
16 Mayıs 2019 16:56

yasar3431
Aday Memur
Arkadaşlar bugün daireye bizzat gittim memur arkadaşlarla ve komiserle görüştüm kesinlikle ne zaman açıklanacağını söylemiyorlar, bizde bilmiyoruz müdürler ne zaman emir verirse ozaman diyorlar, yönetmeliği hatırlatıyorlar mayıs-haziran şeklinde. Ayrıca komiser gülerekten bizde takip ediyoz memurlar neti 17 mayısta açıklanacakmış orada yazana göre dedi. Yani burada tarih veren, duyum aldım diyen trollere ve yanlışlıkla polis yapılmış ağzı gevşeklere inanıp umut ederek kendimize güldürmenin anlamı yok. Bu mesleğe girdik maalesef sorunu sıkıntısı çok ama katlanacağız sabırla bekleyecez...!
Felsef, 2 ay önce - Alıntıya git
:)
16 Mayıs 2019 17:06

Ömrümü7m
Aday Memur

Belkide adam müdürden Bilgi almıştır . :)

16 Mayıs 2019 17:11

Makamsız06
Aday Memur
Arkadaşlar bugün daireye bizzat gittim memur arkadaşlarla ve komiserle görüştüm kesinlikle ne zaman açıklanacağını söylemiyorlar, bizde bilmiyoruz müdürler ne zaman emir verirse ozaman diyorlar, yönetmeliği hatırlatıyorlar mayıs-haziran şeklinde. Ayrıca komiser gülerekten bizde takip ediyoz memurlar neti 17 mayısta açıklanacakmış orada yazana göre dedi. Yani burada tarih veren, duyum aldım diyen trollere ve yanlışlıkla polis yapılmış ağzı gevşeklere inanıp umut ederek kendimize güldürmenin anlamı yok. Bu mesleğe girdik maalesef sorunu sıkıntısı çok ama katlanacağız sabırla bekleyecez...!
Felsef, 2 ay önce - Alıntıya git
Adama çok ısrar ettiğin için sana üstü kapalı tüyo vermiş devrem:))
16 Mayıs 2019 17:29

iceke
Aday Memur
Arkadaşlar bugün daireye bizzat gittim memur arkadaşlarla ve komiserle görüştüm kesinlikle ne zaman açıklanacağını söylemiyorlar, bizde bilmiyoruz müdürler ne zaman emir verirse ozaman diyorlar, yönetmeliği hatırlatıyorlar mayıs-haziran şeklinde. Ayrıca komiser gülerekten bizde takip ediyoz memurlar neti 17 mayısta açıklanacakmış orada yazana göre dedi. Yani burada tarih veren, duyum aldım diyen trollere ve yanlışlıkla polis yapılmış ağzı gevşeklere inanıp umut ederek kendimize güldürmenin anlamı yok. Bu mesleğe girdik maalesef sorunu sıkıntısı çok ama katlanacağız sabırla bekleyecez...!
Felsef, 2 ay önce - Alıntıya git

arkadaşlar 25 yıllık polisim istanbul görevliyim eşimin görevini mazeret gösterip tayip istedim ve eş durumu tayini bekliyorum dahili telefonlarla görüştüm bir çoğu meşguldü telefonu açana kendimtanıtıp konuştum tabi tayin konusunda bilgi vermedi zamanı için haziran dedi burada insanlar bilgilensin diye iyi niyetle yazdığım bu bilgi nedeniyle eleştirilmem çok yanlış "Yani burada tarih veren, duyum aldım diyen trollere ve yanlışlıkla polis yapılmış ağzı gevşeklere inanıp umut ederek kendimize güldürmenin anlamı yok." şeklinde yazan arkadaşa söylüyorum dalga geçmek ve gülmek için insanların içini rahatlatmak bilgi vermek istedim sadece iyi niyet söylenenlere bak yazık.

16 Mayıs 2019 17:39

Makamsız06
Aday Memur

arkadaşlar 25 yıllık polisim istanbul görevliyim eşimin görevini mazeret gösterip tayip istedim ve eş durumu tayini bekliyorum dahili telefonlarla görüştüm bir çoğu meşguldü telefonu açana kendimtanıtıp konuştum tabi tayin konusunda bilgi vermedi zamanı için haziran dedi burada insanlar bilgilensin diye iyi niyetle yazdığım bu bilgi nedeniyle eleştirilmem çok yanlış "Yani burada tarih veren, duyum aldım diyen trollere ve yanlışlıkla polis yapılmış ağzı gevşeklere inanıp umut ederek kendimize güldürmenin anlamı yok." şeklinde yazan arkadaşa söylüyorum dalga geçmek ve gülmek için insanların içini rahatlatmak bilgi vermek istedim sadece iyi niyet söylenenlere bak yazık.


iceke, 2 ay önce - Alıntıya git
Devrem Boş ver sen burada Yazılanlara bakma personel daireye de bakma bizim çok değerli meslektaşlarımızın böyle ileri geri konuştuklarına bakma Personel Daire de ki Komiser Bey 17 Mayıs'ta açıklansa sanki 17 Mayıs mı diyecekmiş, kardeşim 17 Mayıs'ta açıklanacak dahi olsa sana demez 30 Haziran'da açıklansa da demez Ama sen bu muhabbetten 30 Haziran'da açıklayacağını düşünüyorsun gibime geldi Ben de bugün personel daire ile konuştum memur arkadaş Mayıs ya da Haziran dedi zaten Mayıs'ın yarısını geçtik abi dedim o zaman Haziran'da açıklanır dedim yok dedi Mayıs yada Haziran dedi. ee baksana şu işe işin içinden çıkılmaz bir hal Neyse Rabbim hakkımızda hayırlısını vesile etsin
16 Mayıs 2019 17:44

iceke
Aday Memur
Devrem Boş ver sen burada Yazılanlara bakma personel daireye de bakma bizim çok değerli meslektaşlarımızın böyle ileri geri konuştuklarına bakma Personel Daire de ki Komiser Bey 17 Mayıs'ta açıklansa sanki 17 Mayıs mı diyecekmiş, kardeşim 17 Mayıs'ta açıklanacak dahi olsa sana demez 30 Haziran'da açıklansa da demez Ama sen bu muhabbetten 30 Haziran'da açıklayacağını düşünüyorsun gibime geldi Ben de bugün personel daire ile konuştum memur arkadaş Mayıs ya da Haziran dedi zaten Mayıs'ın yarısını geçtik abi dedim o zaman Haziran'da açıklanır dedim yok dedi Mayıs yada Haziran dedi. ee baksana şu işe işin içinden çıkılmaz bir hal Neyse Rabbim hakkımızda hayırlısını vesile etsin
Makamsız06, 2 ay önce - Alıntıya git

haklısın

16 Mayıs 2019 18:30

Karavanahayat99
Memur

personel daire ile görüştüm haziran ayı içerisinde açıklanacağını bildirdiler. Bana söylenen bu


iceke, 2 ay önce - Alıntıya git
bende aradım bilemeyiz dediler açıklanınca habeirniz olur dedi
Toplam 13758 mesaj
«232425262728293031323334»
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?