Editörler :
«414243444546474849505152»
23 Mayıs 2019 19:30

Hakanglr
Memur

Arkadaşlar haftaya 30 Mayıs Perşembe akşamı açıklanacak. Tahmin değildir.

23 Mayıs 2019 19:57

Hzyn
Aday Memur

Arkadaşlar haftaya 30 Mayıs Perşembe akşamı açıklanacak. Tahmin değildir.


Hakanglr, 4 ay önce - Alıntıya git
Alay mı ediyosun sen yeni başlık açıp bugün açıklanacak diyende sensin
23 Mayıs 2019 19:59

Hakanglr
Memur
Alay mı ediyosun sen yeni başlık açıp bugün açıklanacak diyende sensin
Hzyn, 4 ay önce - Alıntıya git

Kardeş yalan söyleme ben asla yeni başlık açıp bugün acikaciklanacak denemedim. Yalan söylüyorsun.

23 Mayıs 2019 20:09

muratturkoglu
Aday Memur

Arkadaşlar haftaya 30 Mayıs Perşembe akşamı açıklanacak. Tahmin değildir.


Hakanglr, 4 ay önce - Alıntıya git

Kaynak ne kardeş. Duyum degil demisin. o zaman personel dairede mi calisiyosun

23 Mayıs 2019 20:11

Criter
Şube Müdürü

Kardeş yalan söyleme ben asla yeni başlık açıp bugün acikaciklanacak denemedim. Yalan söylüyorsun.


Hakanglr, 4 ay önce - Alıntıya git
Kardeş sen her sene tayin dönemi burdasın sanırım
23 Mayıs 2019 20:22

muratturkoglu
Aday Memur

Niye inkar ediyosun başlık acmışın işte 2019 Genel Atama sonucları tek baslik diye. altinada bu gun

23 Mayıs 2019 20:23

Sempo1925
Memur
Duyum alanları ve kendi yorumu olanları kasdetmiyorum ; sırf dalga geçenler , polis olmayıp burda yazanlar ve heyecan yaratmak için sallayanlara sesleniyorum : Defolun çıkın forumdan , başka yerde eğlenin .burada çocuğunu göremeyen , hastalıktan tayin isteyen , anasına babasına bakmak için tayin isteyenler var.lütfen kardeşlerim , müslümansanız yapmayın .....
23 Mayıs 2019 20:33

Hzyn
Aday Memur

Kardeş yalan söyleme ben asla yeni başlık açıp bugün acikaciklanacak denemedim. Yalan söylüyorsun.


Hakanglr, 4 ay önce - Alıntıya git
Bırak ayak yapma herkes açsın baksın formlara 2019 tayinleri isimli diğer başlığa açanda sensin bugün açıklanacak diyende biraz karakterli ol insanların umutlarıyla oynama
23 Mayıs 2019 20:42

Sy4444
Aday Memur

Arkadaşlar haftaya 30 Mayıs Perşembe akşamı açıklanacak. Tahmin değildir.


Hakanglr, 4 ay önce - Alıntıya git
nerden biliyosun hakan
23 Mayıs 2019 21:05

barsenel
Aday Memur
Kesin konuşup tarih Verenler Allahtan korkun biraz saçma salak yorumlar yapmayın. Arkadaşlar sizde kesin konuşup tarih verenlere prim vermeyin lütfen. Kimse bilemez hangi tarihte Açıklanacağını.
23 Mayıs 2019 21:19

memleket-meselesii
Aday Memur
Bırak ayak yapma herkes açsın baksın formlara 2019 tayinleri isimli diğer başlığa açanda sensin bugün açıklanacak diyende biraz karakterli ol insanların umutlarıyla oynama
Hzyn, 4 ay önce - Alıntıya git
bugün yazmamış bugünlerde yazmış mayıs ayı için konuşmuş kardeş sende aç bak bir daha....
23 Mayıs 2019 21:19

Gıdaci099
Aday Memur
yarın şakk diye açıklanıyormuş
23 Mayıs 2019 21:25

memleket-meselesii
Aday Memur
yarın şakk diye açıklanıyormuş
Gıdaci099, 4 ay önce - Alıntıya git
24 mayıs diyen arkadaş düşünsün :)
23 Mayıs 2019 21:33

samban10
Memur

Kardeş yalan söyleme ben asla yeni başlık açıp bugün acikaciklanacak denemedim. Yalan söylüyorsun.


Hakanglr, 4 ay önce - Alıntıya git
Altta baslik acip her an aciklanabilir demissin ve duyum alan varmi ne zaman aciklanacak demissin bugun kesin bir sekilde 30 u aciklanacak diyorsun ?
23 Mayıs 2019 21:57

Trafix38
Aday Memur
polis olmayan herkes balon atıyor ortaya , bizlerde her tarihe ümitleniyoruz hayırlısı söylenen 24 27 31 mayıs 'ta gelir bakalım açıklanacak mı, secimden sonraya kalacak gibi gözüküyor mayısın sonuna kadar açıklanmazsa
23 Mayıs 2019 22:30

Hzyn
Aday Memur
Altta baslik acip her an aciklanabilir demissin ve duyum alan varmi ne zaman aciklanacak demissin bugun kesin bir sekilde 30 u aciklanacak diyorsun ?
samban10, 4 ay önce - Alıntıya git
Bende bunu söylediğim için çıkıp yalan söylüyorsun diyorlar bi kaç tane bilmediği halde ortalığı karıştıran tarih uyduran var milletin umuduyla oynuyorlar
23 Mayıs 2019 22:32

Hzyn
Aday Memur
bugün yazmamış bugünlerde yazmış mayıs ayı için konuşmuş kardeş sende aç bak bir daha....
memleket-meselesii, 4 ay önce - Alıntıya git
Alt başlıklara bakarsan görürsün kardeşim inanmayın böyle yalancılara hiç bi halt bildikleri yok tarih uydurup duruyorlar sende inanma
23 Mayıs 2019 22:44

Policeman41
Aday Memur
Herkes bi tarih sallıyor. Elbet 30 hazirana kadar açıklanacak. Daha sonra tutturanlar ben söylemiştim diye gezecek forumda.
23 Mayıs 2019 22:54

l.donovan
Aday Memur

Açıklanma tarihini tutturunca ödül vermiyorlar arkadaşlar. Bilgi kirliliği yapıp da kafa karıştırmaya gerek yok bence. Alınan bir duyum vb birşey varsa söyleyin ki ona göre umut bağlayan insanlar var boş yere hayal kırıklığına uğramasınlar

23 Mayıs 2019 23:04

Trafix38
Aday Memur
Ayrıca bizim memurlar net bizim tayinleri haber yapsın, ana sayfa diğer kurumların haberleriyle dolu bizim bitane haber yok memurlar net haber yapsın!!!
Toplam 13762 mesaj
«414243444546474849505152»
 
ANKET
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yu başarılı buluyor musunuz?