Editörler :
«424344454647484950515253»
23 Mayıs 2019 23:20

Sempo1925
Memur
Burasının memurlar net olMAdığını ; ÖĞRETMENLER NET olduğunu öğrenin be kardeşim ....
23 Mayıs 2019 23:28

Sy4444
Aday Memur
Allah hepimizin yadımcısı olsun abiler.
24 Mayıs 2019 00:03

isyankar30
Aday Memur
Hayırlı akşamlar meslektaşlarım bugün genel müdürümüz Hakkari'ye geldi tayinleri toplantıda sordular haftaya rütbe terfisi var ondan sonrA büyük ihtimal açıklanacak şekline bilgi verdi teşekkür ederim iyi akşamlar
24 Mayıs 2019 00:06

Gıdaci099
Aday Memur
Hayırlı akşamlar meslektaşlarım bugün genel müdürümüz Hakkari'ye geldi tayinleri toplantıda sordular haftaya rütbe terfisi var ondan sonrA büyük ihtimal açıklanacak şekline bilgi verdi teşekkür ederim iyi akşamlar
isyankar30, 3 ay önce - Alıntıya git
ilk defa düzgün bir şeyler yazıldı tşkler
24 Mayıs 2019 00:08

Zulfikarç
Aday Memur

OZaman 31 mayısa kadar açıklanma ihtimali bitti. Haziranı görcez hertürlü yani

24 Mayıs 2019 00:09

isyankar30
Aday Memur
ilk defa düzgün bir şeyler yazıldı tşkler
Gıdaci099, 3 ay önce - Alıntıya git
Ayrıca Hakkari Şırnak ilinin ilk tercihe en kötü ikinci tercihe gideceği bilgisini verdi Rabbim herkesin gönlüne göre versin hayırlı ramazanlar
24 Mayıs 2019 00:10

Defkan
Aday Memur

Şu sayfada en azından hepimiz hemfikiriz takvim de cuma gününe denk gelen günler hep bi umut olacak bizim için

24 Mayıs 2019 00:18

memleket-meselesii
Aday Memur

OZaman 31 mayısa kadar açıklanma ihtimali bitti. Haziranı görcez hertürlü yani


Zulfikarç, 3 ay önce - Alıntıya git
bu yazılanlardan Haziran'da açıklanacağını çıkarabildin ya helal olsun sana kardeşim haftaya rütbe terfi var demiş rütbe terfi bir günde açıklanır Ertesi gün de atamaları açıklarlar Seçimden sonra ya da bayramdan sonra ya da Hazirandan sonra açıklanır dememiş Sen hiç canını sıkma 31 Mayıs.....
24 Mayıs 2019 00:26

Skolyoz
Aday Memur

Hakkâri için en kotu 2. Tercihe gidilecek hayırlısı olsun

24 Mayıs 2019 00:26

karakol38
Şef
bayramdan hemen sonra belli olur
24 Mayıs 2019 00:34

Zulfikarç
Aday Memur

Baya kötümserim sanırım :) malum 2016 da şarka gelenlerdenim ben :) travması devam ediyor

24 Mayıs 2019 00:35

pls44
Aday Memur

Değerli Arkadaşlar İlk tayin serüvenim 2008'de şak tayinimle başladı. O yılda böyle memurlar nette tarihler, kesin bilgiler, sağlam kaynaktan duyumlar, bi arkadaşın arkadaşının teyzesinin oğlunun kızı personel dairede çalışıyormuşlar vs. vs. atılıp tutuldu. Tayinler 2 haziranda akşam 19.00'da açıklandı. 2012'den bu yana Diyarbakır'da İbkalıyım ve her yıl Tayin sonucu bekliyorum. 2008' den bu yana sadece bir defa Mayıs ortasında açıklandı tayinler. Bunun dışında Haziran ayı dışında açıklandığını hatırlamıyorum. Bu forumda birbirinizin kalbini kırmayın lütfen tayin açıklandıktan sonra kimse burada kalmayacak zaten. Birisi demiş ki Diyarbakırdakiler tayin yerlerini öğrenmiş evi topluyormuş. Evet doğru evi topladım paketledim. Yerimi öğrendiğim için değil ibka vermediğim ve kesin gideceğim için evimi topladım ne zaman açıklanırsa gidip ev tutup evimi taşıyacağım. Şu torpil meselesinede çok takmayın. Ben Diyarbakıra tercih dışı geldim 11 yıl kaldım istemeyerek aile baskısıyla dönüyorum. Hakkınızda neyin hayırlı olacağını bilemezsiniz. Allah hepinizin yardımcısı olsun. Herkesin hakkında hayırlısı olsun.

24 Mayıs 2019 00:39

VedatSatıcı
Aday Memur
Hayırlı akşamlar meslektaşlarım bugün genel müdürümüz Hakkari'ye geldi tayinleri toplantıda sordular haftaya rütbe terfisi var ondan sonrA büyük ihtimal açıklanacak şekline bilgi verdi teşekkür ederim iyi akşamlar
isyankar30, 3 ay önce - Alıntıya git

Bu genel müdürün açıklama yaptığını yazan arkadaş 1. veya 2. tercih meselesi kesin mi yyoksa o da mı balon. Yanlış anlama lafım sana değil ama çok balon dönüyor ortalıkta

24 Mayıs 2019 00:42

oquz34
Aday Memur

Müdür umut vermistir Hakkari sirnaktan 7500 donecek 1 ve 2. Tercih tabi ki de gelen olacak ama her seneki gibi tercih disida olur

24 Mayıs 2019 00:42

isyankar30
Aday Memur

Bu genel müdürün açıklama yaptığını yazan arkadaş 1. veya 2. tercih meselesi kesin mi yyoksa o da mı balon. Yanlış anlama lafım sana değil ama çok balon dönüyor ortalıkta


VedatSatıcı, 3 ay önce - Alıntıya git
Kesinlikle balon değil ben bu konuda bu formda hiç yorum yapmadım tercihler açıklanınca burdan bu konuyu tekrar konuşuruz ne söylediyse onu paylaştım sizinle ne bir fazla be bir eksik teşekkür ederim hayırlı sahurlar
24 Mayıs 2019 00:51

BabaAli40
Yasaklı
mal mısın. açıklansın sen istersen ilişik kesme
Karavanahayat99, 3 ay önce - Alıntıya git

Bilader ben sadece tahminimi yazdım. Hemen mal diye karşılık vermişsin. O senin terbiyesizliğin ayrıca ilişik kesme hususu seni ilgilendirmez.

24 Mayıs 2019 01:00

mgokdeniz27
Aday Memur

Değerli Arkadaşlar İlk tayin serüvenim 2008'de şak tayinimle başladı. O yılda böyle memurlar nette tarihler, kesin bilgiler, sağlam kaynaktan duyumlar, bi arkadaşın arkadaşının teyzesinin oğlunun kızı personel dairede çalışıyormuşlar vs. vs. atılıp tutuldu. Tayinler 2 haziranda akşam 19.00'da açıklandı. 2012'den bu yana Diyarbakır'da İbkalıyım ve her yıl Tayin sonucu bekliyorum. 2008' den bu yana sadece bir defa Mayıs ortasında açıklandı tayinler. Bunun dışında Haziran ayı dışında açıklandığını hatırlamıyorum. Bu forumda birbirinizin kalbini kırmayın lütfen tayin açıklandıktan sonra kimse burada kalmayacak zaten. Birisi demiş ki Diyarbakırdakiler tayin yerlerini öğrenmiş evi topluyormuş. Evet doğru evi topladım paketledim. Yerimi öğrendiğim için değil ibka vermediğim ve kesin gideceğim için evimi topladım ne zaman açıklanırsa gidip ev tutup evimi taşıyacağım. Şu torpil meselesinede çok takmayın. Ben Diyarbakıra tercih dışı geldim 11 yıl kaldım istemeyerek aile baskısıyla dönüyorum. Hakkınızda neyin hayırlı olacağını bilemezsiniz. Allah hepinizin yardımcısı olsun. Herkesin hakkında hayırlısı olsun.


pls44, 3 ay önce - Alıntıya git
2013 te 3 Mayıs'ta 2014 te 15 Mayıs'ta açıklandı
24 Mayıs 2019 01:09

ultraky
Memur

Her türlü bayramdan sonra açıklanır arkadaşlar çok fazla canınızı sıkmayın

24 Mayıs 2019 01:51

Abdulhamidhan55
Aday Memur

Hakkari?den duyduğum tek şey Hakkari sıralamada 1 gelecek mümkündedirler 2 kesin gelecek

Tayinlerde 15 gün içinde açıklanacak erkende olabilir

24 Mayıs 2019 01:54

Aaax
Aday Memur
Rütbe terfi konusu bu hafta sonu heralde , ben önümüzdeki haftadan ümitliyim inşallahta olur
Toplam 13762 mesaj
«424344454647484950515253»
 
ANKET
Sizce İstanbuldaki sel felaketinde, İBB başarılı bir şekilde hizmet edebildi mi?