Editörler :
10 Mart 2019 20:00   


Bakandan güncel tarih

Sivas?ta vatandaşlar tarafından sorulan polislik ne zamana açıklanacak sorusuna Pazartesi yada Salı demiştir Sayın Süleyman Soylu

https://www.instagram.com/p/Bu1a0wwAB3x/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=ol3fh7mq0l46

10 Mart 2019 20:10

MarcusAgustin
Aday Memur
Sayın iç işleri bakanı geçen günde yarın yada diğer gün açıklanacak demişti. Beklemekten başka çare görünmüyor.
10 Mart 2019 20:27

Kkmal
Aday Memur

Olumlu düşünüp yarın gelecek diye düşünüyorum

10 Mart 2019 20:31

Demirh4N
Aday Memur

Arkadaşlar Posta haber sitesi 2 hafta once 11 Mart ' ta açıklanacak diyordu dogrudur inşallah.

10 Mart 2019 20:38

CaptanJackSparow
Aday Memur

Arkadaşlar Posta haber sitesi 2 hafta once 11 Mart ' ta açıklanacak diyordu dogrudur inşallah.


Demirh4N, 2 hafta önce - Alıntıya git

Aynen neredeyse 1 aydır 11 mart diyorlar. Bir bildikleri vardır umarım.

10 Mart 2019 20:45

Kkmal
Aday Memur

22. Döneme bakıp öyle söylüyorlar sanırım

10 Mart 2019 20:48

KodAdıKültigin
Memur

Olumlu düşünüp yarın gelecek diye düşünüyorum


Kkmal, 2 hafta önce - Alıntıya git

Bu umut tüketti bizi.

10 Mart 2019 21:48

KodAdıKültigin
Memur

Şimdi akıllarda tek soru, "hangi pazartesi veya salı?" Kemal Sunal ın işine döndü :))) salıya kalırsa "şunun şurasında Çarşambaya ne kaldı ki canım" şeklinde yürür gider bu iş. :))

10 Mart 2019 21:56

77130
Kapalı

Şimdi akıllarda tek soru, "hangi pazartesi veya salı?" Kemal Sunal ın işine döndü :))) salıya kalırsa "şunun şurasında Çarşambaya ne kaldı ki canım" şeklinde yürür gider bu iş. :))


KodAdıKültigin, 2 hafta önce - Alıntıya git

sanırım o hafta bu hafta..İnş tablet reyize dönmeyiz

https://www.youtube.com/watch?v=wwKr4WcNhFg

10 Mart 2019 22:05

Orjintürk
Aday Memur
Daha öncede yaptı açıklama fakat o açıklaması yarın öbür gün dedi yani en kısa zamanda demek istedi sanırım ama bu sefer net gün verdin inşallah açıklanır hakkımızda hayırlısı olsun...
11 Mart 2019 01:05

asdf77100
Şef

Türkiye'de en büyük kamu sorunlarında birisi kurumlar arası iletişim yetersizliği.Bakanın şu gün diyip sonradan tarihi değiştiriyor sonuçların ne zaman yayınlanacağı bilen kişiler akademiye ait ADAY VERİ İŞLEMLERİ Bölümünde çalışan kişilerdir çünkü bu personelleri görevi sınav sonuçlarını sisteme geçmektir.Hepsinin kendine göre bir planı var bir şey bekleniyor o sebeple açıklanmıyor.ADAY VERİ İŞLEM bölümünde çalışan bir personeli tanıyorsanız sonuçlardan haber alabilirsiniz.

11 Mart 2019 20:56

mehmet727272
Memur
Sayın iç işleri bakanı geçen günde yarın yada diğer gün açıklanacak demişti. Beklemekten başka çare görünmüyor.
MarcusAgustin, 2 hafta önce - Alıntıya git
bu
Toplam 11 mesaj
 
ANKET
ABD tehditleri artıyor. Döviz de yükselebilir. Sizce Türkiye, Rusya'dan S-400 almalı mı?