Editörler : Mehmet Balci
11 Mart 2019 08:34   


Kurumların merkezi atama memur talep bildirimi bugün başladı (11 mart- 24 mayıs)

seçim öncesi kurumların ihtiyacı olan talepleri bildirmeleri için çaba gösterelim.

11 Mart 2019 13:15

Zey006
Aday Memur

evet

11 Mart 2019 13:29

diloşcan
Aday Memur

keşke bizim çabamızla olsa..

11 Mart 2019 15:13

serhat99
Müsteşar Yardımcısı

keşke bizim çabamızla olsa..


diloşcan, 2 hafta önce - Alıntıya git

hocam umutsuz insan baştan yenilgiyi kabullenmiştir zaten. biz üzerimize düşeni yapalım gerisi allah ın takdiri.

11 Mart 2019 15:24

sonersonersoner
Aday Memur
+
11 Mart 2019 16:22

sinantrgt
Aday Memur

#iibfkadroistiyor

11 Mart 2019 18:12

GÖKÇEO
Aday Memur

keşke bizim çabamızla olsa..


diloşcan, 2 hafta önce - Alıntıya git
Bizim çabamızla olacak hocam. Başkaları mı çabalayacak iibf kadro alsın diye. Haftalardır twitterdayız ankarada basın açıklamadı yapıldı. Cimere kurumlara mailler atılıyor. Her fırsatı değerlendiriyoruz. Yıldan yıla azalan kadrolara ses çıkarmazsak tüm kadrolar elimizden gidicek. Bir şey olmaz diyerek oturup bekleyecek miyiz yani.
11 Mart 2019 19:36

umudunordusu
Şef
2018/2'den daha çok kadro geleceği aşikar. Umudumuzu korumakta fayda var
11 Mart 2019 19:38

Heybetlimühendis
Memur
2018/2'den daha çok kadro geleceği aşikar. Umudumuzu korumakta fayda var
umudunordusu, 2 hafta önce - Alıntıya git
Elinde bilgi yok nereden biliyosun daha fazla geleceğini ?
11 Mart 2019 21:09

Zey006
Aday Memur
2018/2'den daha çok kadro geleceği aşikar. Umudumuzu korumakta fayda var
umudunordusu, 2 hafta önce - Alıntıya git
Nerden biliyorsun
11 Mart 2019 23:53

kaplumbaga155
Şube Müdürü

konu takip

12 Mart 2019 08:51

serhat99
Müsteşar Yardımcısı

arkadaşlar kurumların memur talep bildirimleri daha yeni başladı. umudumuz geçen dönemlere göre daha fazla merkezi atama olması yönündedir. herkes beklentisini yazabilir, karamsarlık bir şey kazandırmaz. şu iki buçuk aylık dönemde herkes elinden geleni yapsın

12 Mart 2019 11:35

ssbky17
Aday Memur
bence tüm lisans mezunları olarak birşey yapmamız gerekiyor. alımlar çok az ve herkesin canı yanıyor. merkezi alımların arttırılması için hepimiz birlik olmalıyız.
12 Mart 2019 12:00

mgokhanm
Aday Memur

mühendis arkadaşlarım varsa onlara sesleniyorum.Toplu halde yapabileceğimiz brşylr varmı?

12 Mart 2019 12:07

akdnz1
Aday Memur

mühendis arkadaşlarım varsa onlara sesleniyorum.Toplu halde yapabileceğimiz brşylr varmı?


mgokhanm, 2 hafta önce - Alıntıya git

belirli bi günde twitterden etkinlik düzenleyebiliriz ama sadece biz mühendisler için değil diğer memur kadroları içinde birlik olmalıyız. Yıllık 20.000 öğretmen atamasını ne güzel 20.000 daha arttırdılar sadece 15.000 alımda mühendis ve memurlara verilse 2019/1 tercihinde hem istediğimiz olur hemde mülakat gibi torpil olayları olmaz bu konuda birlik olmalıyız bi tarih ve saat belirlemeliyiz

12 Mart 2019 12:56

ssbky17
Aday Memur

belirli bi günde twitterden etkinlik düzenleyebiliriz ama sadece biz mühendisler için değil diğer memur kadroları içinde birlik olmalıyız. Yıllık 20.000 öğretmen atamasını ne güzel 20.000 daha arttırdılar sadece 15.000 alımda mühendis ve memurlara verilse 2019/1 tercihinde hem istediğimiz olur hemde mülakat gibi torpil olayları olmaz bu konuda birlik olmalıyız bi tarih ve saat belirlemeliyiz


akdnz1, 2 hafta önce - Alıntıya git
Bencede arkadaşlar. ihtiyaç olmasa açıktan alım da yapılmaz. ben sözleşmeli yerleşmek istemiyorum şahsen. Kendi hakkımı korumak için başkalarının hakkına girmek istemiyorum torpille. özellikle mühendisler ve İİBFliler olarak bişeyler yapmamız gerektiğini düşünüyorum. böylece daha çok ses gelir. ilk atama da 1100 kadro verdiler. sonraki 3 atamada da daha fazlası gelmeyecek bu kesin.
12 Mart 2019 23:36

Alper kamu
Şef
Elinde bilgi yok nereden biliyosun daha fazla geleceğini ?
Heybetlimühendis, 2 hafta önce - Alıntıya git

Her yılın ilk merkezi atama sayısı daha fazla olur bu hep böyledir o yüzden. Araştırırsan elinde bir belge olur güzel kardeşim.

12 Mart 2019 23:38

Heybetlimühendis
Memur

Her yılın ilk merkezi atama sayısı daha fazla olur bu hep böyledir o yüzden. Araştırırsan elinde bir belge olur güzel kardeşim.


Alper kamu, 2 hafta önce - Alıntıya git
Sağol.
14 Mart 2019 11:11

C-hyptia
Memur
Bencede arkadaşlar. ihtiyaç olmasa açıktan alım da yapılmaz. ben sözleşmeli yerleşmek istemiyorum şahsen. Kendi hakkımı korumak için başkalarının hakkına girmek istemiyorum torpille. özellikle mühendisler ve İİBFliler olarak bişeyler yapmamız gerektiğini düşünüyorum. böylece daha çok ses gelir. ilk atama da 1100 kadro verdiler. sonraki 3 atamada da daha fazlası gelmeyecek bu kesin.
ssbky17, 2 hafta önce - Alıntıya git

bence güzel bir fikir iibfli olarak ben varım hep beraber hareket etmemiz yararımıza olacaktır

14 Mart 2019 11:36

Alper kamu
Şef

B grubu İİBF adayları whatsap grubuna bekliyoruz.

https://chat.whatsapp.com/DW7kYVenrIPLXuyQvqH57O

Toplam 19 mesaj
 
ANKET
ABD tehditleri artıyor. Döviz de yükselebilir. Sizce Türkiye, Rusya'dan S-400 almalı mı?