Editörler : ya umutlarda biterse
12 Mart 2019 17:15   


Sahibinden.com'da dolandırıldım ne yapmam gerek ?

bi gün önce bi ekran kartı bakıyordum buldum adam mesaj attım numarasını falan istedim sistemde kayıtlı olan numaramı o aradı görüştük iban numarası attı bide sahibindeki ilanda faturasının fotosunu da atmıştı seri numarası falan yazıyor her neyse gittim atmye bana dediki kargocudayım seni bekliyorum paranın yatırılmasını bende dedim yatıracam sende bana fişin fotosunu at tamam dedi yatırdım adam bi daha cevap vermedi ne yapmam gerek yardımcı olurmusunuz.

12 Mart 2019 17:21

Omeryigit41
Aday Memur
geçmiş olsun kardeşim ara soruştur ama bu gibi durumların pek geri dönüşü olmuyor bildiğim kadarıyla. tanıdığın bir hukukçu varsa danış derim
12 Mart 2019 17:26

mitri
Aday Memur

walla 2 numarası var bi iban var cıhazın fatura numarası var whatsapdanda yazışmalar var

12 Mart 2019 17:28

mitri
Aday Memur

adamın 2 numarasıda bimcell acaba bim kamera kayıtları tutuyormu

12 Mart 2019 17:28

Omeryigit41
Aday Memur

walla 2 numarası var bi iban var cıhazın fatura numarası var whatsapdanda yazışmalar var


mitri, 4 ay önce - Alıntıya git
dediğim gibi hemen bir hukukçuyla görüşün ıban no önemli bir delil olabilir
12 Mart 2019 17:34

mitri
Aday Memur
geçmiş olsun kardeşim ara soruştur ama bu gibi durumların pek geri dönüşü olmuyor bildiğim kadarıyla. tanıdığın bir hukukçu varsa danış derim
Omeryigit41, 4 ay önce - Alıntıya git

yarın danışacam avukatta inşallah yakalanır ya ?

12 Mart 2019 17:49

Omeryigit41
Aday Memur

yarın danışacam avukatta inşallah yakalanır ya ?


mitri, 4 ay önce - Alıntıya git
inşallah bu gibi olaylar son günlerde çok arttı dikkatt!!
12 Mart 2019 17:56

mitri
Aday Memur
inşallah bu gibi olaylar son günlerde çok arttı dikkatt!!
Omeryigit41, 4 ay önce - Alıntıya git

get'le para gönderecektim adam öyle bir konuştu inandık. komisyondan kaçtık doluya tutulduk :D

12 Mart 2019 18:58

Omeryigit41
Aday Memur

get'le para gönderecektim adam öyle bir konuştu inandık. komisyondan kaçtık doluya tutulduk :D


mitri, 4 ay önce - Alıntıya git
bendr geçen bi tufaya düşmüşüm bu şekil ama anlatmak istemiyorum :D
12 Mart 2019 19:07

mitri
Aday Memur
bendr geçen bi tufaya düşmüşüm bu şekil ama anlatmak istemiyorum :D
Omeryigit41, 4 ay önce - Alıntıya git

sizede geçmiş olsun hocam. her insanın başına bir kere gelir bu tür tufa :)

12 Mart 2019 22:50

Omeryigit41
Aday Memur

sizede geçmiş olsun hocam. her insanın başına bir kere gelir bu tür tufa :)


mitri, 4 ay önce - Alıntıya git
aynen öyle :)
Toplam 10 mesaj
 
ANKET
23 Haziran 2019 İstanbul BBB seçim sonuçlarını nasıl buldunuz?