Editörler :
«575859606162636465666768»
25 Eylül 2019 08:27

Artus.34
Aday Memur

692 ea kodu bugün itibariyle idare mahk. başvurumuzu yaptık hayırlı olur umarım.


senocakzade, 3 ay önce - Alıntıya git
adli bir konu varmıydi
25 Eylül 2019 12:07

Kazim2918
Şube Müdürü

Herkese selam beyler . Bir sorum olacaktı. Idare mahkemesine başvuruyu 3 ay önce yaptık herkese hayırlı olur inşallah. Mahkeme iptal kararı verince mesleğe hemen dönüyoruz doğru mu net bilgisi olan var mi. Yoksa iç işleri itiraz süreci olacak onu mu bekleyeceğiz.

25 Eylül 2019 13:05

Bahadır46
Genel Müdür

Herkese selam beyler . Bir sorum olacaktı. Idare mahkemesine başvuruyu 3 ay önce yaptık herkese hayırlı olur inşallah. Mahkeme iptal kararı verince mesleğe hemen dönüyoruz doğru mu net bilgisi olan var mi. Yoksa iç işleri itiraz süreci olacak onu mu bekleyeceğiz.


Kazim2918, 3 ay önce - Alıntıya git

Komserim nerelerdesin. Özlettin kendini.

25 Eylül 2019 13:08

Bahadır46
Genel Müdür

Herkese selam beyler . Bir sorum olacaktı. Idare mahkemesine başvuruyu 3 ay önce yaptık herkese hayırlı olur inşallah. Mahkeme iptal kararı verince mesleğe hemen dönüyoruz doğru mu net bilgisi olan var mi. Yoksa iç işleri itiraz süreci olacak onu mu bekleyeceğiz.


Kazim2918, 3 ay önce - Alıntıya git

Davalı taraf içişleri bakanlığı. İtiraz eder bence.

25 Eylül 2019 14:28

Kazim2918
Şube Müdürü

Iyiyim bahadır Allah razı olsun girmiyorum uzun zamandır bir uğrayım dedim.

26 Eylül 2019 12:51

cevik2
Aday Memur

Beyler burayi da bırakmasak arada sırada gelip yazsanız benim idare mahkemesi davasında kurum ilk savunmasında sadece ea fişleme belgesini göndermiş buna cevap vermek zorunda mıyım zaten bunları ilk verdiğim dilekçede açıklamıştım .


aslan leon, 3 ay önce - Alıntıya git

Benimde EA KODLAMASI İçişleri Bakanlığından sadece kodlama ilgili cevap gelmiş,açık kaynaklardan bu SD kartın teslim ediliş tarihi,incelemesindeki yanlışlıkları,Garson(K) izmir ve diğer mahkemelerdeki çelişkili ifadeleri ,Excel dosyasında olabilecek kaydırmaları, bu listedeki bilgilerdeki yanlışlıklarI(kişisel veriler) KOM D.liste üzerinde onlarca yanlış yazılmış olabileceği şeklindeki yorum ve değerlendirmelerini , ayrıca kodların karşısındaki anlamların yorum ve değerlendirilmeler olduğunu belirtir şekilde(ortada tespit yok),CMK ve ANAYASADAKİ HUKUKSUZ DELİL maddelerinide ekleyerek ,... ...Mahkemesi başkanlığına dilekçe yazdım dilekçe ekine kişisel verilerdeki yanlışlıkların doğrularını ve aldığım 20... tarihli beraat kararınıda dilekçe ekine koyarak mahkemenin tarama servisine verdim 2 gün sonra iç işleri bakanlığına tebliğ etmişler.Beklemedeyim bence savunmanın cevaplarını irdeleyerek paragraf paragraf çelişkileri ve yanlışlıkları gerek teknik olarak gerekse içerik olarak detaylandırarak yaz.En basit bir örnek SD kart incelemesinde sd kartın seri nosu yok yok. HUKUKİ DEĞERİ OLMAYAN BİR NESNE Hangi SD KARTI İNCELEDİKLERİ BELLİ DEĞİL.kolay gelsin.

27 Eylül 2019 01:22

enter82
Aday Memur

Hayirli geceler arkadaslar bende 701 khk lıyım komisyon red verdi banada sorum su olacak diyarbakirda teblig nasil yapiliyor emniyet ariyormu yoksa direk adresimize getiriyorlarmi cunku ben simdi il disindayim eger bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim tekrardan herkese gecmis olsun

27 Eylül 2019 09:44

kaplan12345
Kapalı

Arkadaşlar 3 hafta önce red ea dan sisteme düşmüştü..ohal komisyonunu aradım bakanlığınızla görüşeceksiniz diyor...Arayan var mı..Posta yoluyla mı tebliğ ediyorlar...

27 Eylül 2019 10:08

Bahadır46
Genel Müdür

Arkadaşlar 3 hafta önce red ea dan sisteme düşmüştü..ohal komisyonunu aradım bakanlığınızla görüşeceksiniz diyor...Arayan var mı..Posta yoluyla mı tebliğ ediyorlar...


kaplan12345, 3 ay önce - Alıntıya git

Oturduğun yerin mıntıka karakolu arıyor. Karakolda tebliğ ediyorlar.

27 Eylül 2019 10:43

kaplan12345
Kapalı

Ne zaman süreyle yapıyorlar acaba...

27 Eylül 2019 11:22

Bahadır46
Genel Müdür

Ne zaman süreyle yapıyorlar acaba...


kaplan12345, 3 ay önce - Alıntıya git

Standart yok. 2 ay süren bile var.

27 Eylül 2019 13:14

Bensen10
Aday Memur

Merhaba! Arkadaşlar Bu saat itibarıyla red kriter sc scd. Fişleme. Başkada. Birşey yok hayırlısı. Bakalım

27 Eylül 2019 13:54

kaplan12345
Kapalı

Bahadır 46 bir şey daha soracağım..ohal komisyona yazışma adresinden başka bir ile taşındım...şuanki Mıntıka karakolu ikametgah adresimi sistemden görüp bana ulaşa biliyorlar mı..

27 Eylül 2019 14:05

Kazim2918
Şube Müdürü

Bahadır 46 bir şey daha soracağım..ohal komisyona yazışma adresinden başka bir ile taşındım...şuanki Mıntıka karakolu ikametgah adresimi sistemden görüp bana ulaşa biliyorlar mı..


kaplan12345, 3 ay önce - Alıntıya git

Kardeşim benim başıma şöyle geldi 4 ay oldu ret alalı. Ohal komisyonu benim 2 sene önce ki adresimin karakoluna göndermiş gönderirken de güncel mernis adresine gire gönderilmiştir demiş.........

Yani anlayacağın karşında normal bir kurum yok sol eline alıp sağ eliyle ret kovasina atmış bakmamış evraka bile kaldı ki güncel adres ooooooo çok şey istiyon:-)

Yanı ben hem 2 kez o adreste oy kullandım başkanlık ve 31 mart hem de elle dilekçe yazıp güncel adresi vermeme rağmen inatla eski adese göndermiş bilmem anlatabildim mi faydalı olmuşumdur inşallah. Yapman gereken şu eski adraw git veya telefon et sor yoksa sıkıntı yaşarsın aman.

27 Eylül 2019 16:22

kaplan12345
Kapalı

Tşk çok sağolun...kazım bey

27 Eylül 2019 18:28

Eses25
Şef

Merhaba! Arkadaşlar Bu saat itibarıyla red kriter sc scd. Fişleme. Başkada. Birşey yok hayırlısı. Bakalım


Bensen10, 3 ay önce - Alıntıya git

Gecmis olsun, bende ayni kodlamadan beklemedeyim hala, beraat varmi, gerçi bir önemi yok ama

27 Eylül 2019 19:43

Bensen10
Aday Memur

Beraatt. Mevcut. Hayırlısı yolumuza bakacağız tam liste. Ea. Güncel liste sc scd kimse ümitsizliğe. Kapılmasın belki başka. Şeyler. Vardır bilmiyorumgerekçeli karar gelince. Görüşecez

27 Eylül 2019 21:24

Ezan Bayrak
Aday Memur

Beraatt. Mevcut. Hayırlısı yolumuza bakacağız tam liste. Ea. Güncel liste sc scd kimse ümitsizliğe. Kapılmasın belki başka. Şeyler. Vardır bilmiyorumgerekçeli karar gelince. Görüşecez


Bensen10, 3 ay önce - Alıntıya git
geçmiş olsun. red ea koduna verilmiş
27 Eylül 2019 23:07

30 eyllül.
Genel Müdür
Selamın aleyküm cümleten hayırlı geceler. Yeni ret alan arkadaşlara da geçmiş olsun. Son zamanlarda Twitter da kral zeus diye birisi 25 ekimde bizzat CB nin Khklı lara genel af çıkaracağını falan bahsediyor. Üç yıldır bu süreci yaşayanlar olarak malesef ne duyumlar gördük on bin iadeli khk var diyen ankara kuşu kinesyoloji hoca vs vs re daha neler böyle uçuk aşırı iddialara umut baglamayacagınızı da biliyorum ama malesef Twitter da buna acaip şekilde inanan var üç yıldır boş hayallere kapılmak dan daha bıkmamışlar. Evet illaki döneceğiz bundan çok eminim ama daha şartlar olgunlaşmadı.Khklı lılara af çıkması siyasal bir iştir oda son çare olarak duruyor .ufukda bir erken seçim gözükmüyor seçime dört yıl varken neden seçime gitsin. Her yıl seçimmi olacak üstelik orta doğu gündemi yogunken. Eyt ve khk sorunu seçim öncesi anket durumuna göre şekillenir. Yeni kurulacak iki parti ve muhaleftin elindeki kozları almak için yapılacaktır. Bir başka boyutu da fetö nün artık bu topraklarda yeniden hüküm sürmesi imkansızdır .bürokraside halen kilit durumundaki kripto fetöcülerinde Abd ve Avrupa'ya karşı elinde bulundurduğu tek koz olan mağdur khk lılar kozudur. Bunuda elinden kaybetmemek için elinden gelenin hepsini yapabilir. Velhasıl bu bağlamda 25 ekimde khk affı falan olmayacaktır malesef Twitter da umuda hasret insanları boşa umudlandırıyorlar. Neyse başınızı ağrıttım sağlıcakla ama unutmayın mutlaka iade olacağız Allah'ın izniyle.
28 Eylül 2019 00:16

senocakzade
Aday Memur
adli bir konu varmıydi
Artus.34, 3 ay önce - Alıntıya git

adli-idari yoktu. ihraç nedenimi komisyon tebliğinde öğrendim.

Toplam 1570 mesaj
«575859606162636465666768»
 
ANKET
İstanbul Büyükşehir Belediyesinin, KPSS puanı yerine mezuniyet notuyla personel almasını;