Editörler :
«456789101112131415»
08 Nisan 2019 22:10

30 eyllül.
Daire Başkanı

Hayırlı günler. Arkadaşlar kom şube 4 defa aramis sabit hattan. Telefon uçak modundaydı. Bana ulasamayınca akrabamı aramıslar. İçeriğini söylememişler. Eve geldi aradım. Kom şubeyi içerik göremem dedi. Yarın sabah 11 den sonra ara dedi. İhrac olali 3 yıl oldu. Emekli olduk. Dedim acaba ohal komisyonu red geldi onu mu tebliğ edecekler. Yada ne olabilir. Kıp kırmızı kesildim. Sizce kom sube neden arar.


ibrahimmarat, 3 ay önce - Alıntıya git
Devre ohal tebliğ i degildir.tahmini ifade için çagıracaklardır.tebligatı ikamet ettiğin mıntıka karakolu yapar.
08 Nisan 2019 22:29

HAK-LI polis
Aday Memur

arkadaşlar reddi göreli 10 gün oldu. tebligat ne zaman yapılır


Bilo328, 3 ay önce - Alıntıya git
Gerekçe verildi mi size
09 Nisan 2019 17:01

30 eyllül.
Daire Başkanı
FACE DEN ALINTIDIR. Mahkeme 8 Şubat 2019 da BERAAT suçlama garson EA. Komisyon 26 Şubat'ta karar vermiş bu gün teslim aldım. Red vermiş gerekçe olarak da 1- Mahkemeden Terör Örgütüne Üye Olmak Suçundan Beraat etmiş olmak. (En hafif tabirle Salakça bir karar, beraat etmek ihraç olmak için gerekçe olmuş ) 2- Garson EA (aslında ikinci gerekçe birince gerekçenin içinde yer alıyor zaten). Bu arada tebliğ evrakı 13 gündür karakolda bekletilmiş tesadüfen geçerken uğradım sorayım dedim baktım masanın üzerinde duruyor tebliği aldım geldim.
09 Nisan 2019 17:53

26nsnn
Şef
FACE DEN ALINTIDIR. Mahkeme 8 Şubat 2019 da BERAAT suçlama garson EA. Komisyon 26 Şubat'ta karar vermiş bu gün teslim aldım. Red vermiş gerekçe olarak da 1- Mahkemeden Terör Örgütüne Üye Olmak Suçundan Beraat etmiş olmak. (En hafif tabirle Salakça bir karar, beraat etmek ihraç olmak için gerekçe olmuş ) 2- Garson EA (aslında ikinci gerekçe birince gerekçenin içinde yer alıyor zaten). Bu arada tebliğ evrakı 13 gündür karakolda bekletilmiş tesadüfen geçerken uğradım sorayım dedim baktım masanın üzerinde duruyor tebliği aldım geldim.
30 eyllül., 3 ay önce - Alıntıya git
30 eylül devre sadece ea kod dan red almış degil mi
09 Nisan 2019 18:35

polat_41_47
Aday Memur
FACE DEN ALINTIDIR. Mahkeme 8 Şubat 2019 da BERAAT suçlama garson EA. Komisyon 26 Şubat'ta karar vermiş bu gün teslim aldım. Red vermiş gerekçe olarak da 1- Mahkemeden Terör Örgütüne Üye Olmak Suçundan Beraat etmiş olmak. (En hafif tabirle Salakça bir karar, beraat etmek ihraç olmak için gerekçe olmuş ) 2- Garson EA (aslında ikinci gerekçe birince gerekçenin içinde yer alıyor zaten). Bu arada tebliğ evrakı 13 gündür karakolda bekletilmiş tesadüfen geçerken uğradım sorayım dedim baktım masanın üzerinde duruyor tebliği aldım geldim.
30 eyllül., 3 ay önce - Alıntıya git
Devrem nerede gördün paylaşmış mı kararı
09 Nisan 2019 18:36

30 eyllül.
Daire Başkanı
30 eylül devre sadece ea kod dan red almış degil mi
26nsnn, 3 ay önce - Alıntıya git
devre tanık 2009 dan varmış oda mahkeme aşamalarında birinci duruşma da ifadesini geri çekmiş.birde ea kod. Başka bi şey yokmuş. komisyon gerekçeli kararında tanık dan zaten bahsetmemiş iki gerekçe sunmuş adli davası olması ve ea kod.
09 Nisan 2019 18:38

30 eyllül.
Daire Başkanı
Devrem nerede gördün paylaşmış mı kararı
polat_41_47, 3 ay önce - Alıntıya git
face khk platformunda. paylaştıgı bu yazı sadece.
09 Nisan 2019 18:46

Bilo328
Aday Memur
Gerekçe verildi mi size
HAK-LI polis, 3 ay önce - Alıntıya git

hayır devrem sistemde gördüm

09 Nisan 2019 19:15

ya sabur
Aday Memur

Arkadaslar bende red aldim. Bunun tebligi karakolami geliyor.meslegimize dönecegiz insallah sabır

09 Nisan 2019 20:43

Ezan Bayrak
Aday Memur

Arkadaslar bende red aldim. Bunun tebligi karakolami geliyor.meslegimize dönecegiz insallah sabır


ya sabur, 3 ay önce - Alıntıya git
geçmiş olsun. kriter ne idi
09 Nisan 2019 21:01

26nsnn
Şef

Arkadaslar bende red aldim. Bunun tebligi karakolami geliyor.meslegimize dönecegiz insallah sabır


ya sabur, 3 ay önce - Alıntıya git
Gecmiş olsun hangi khk ve kriter nedir . Biz bekleyenlerdr bilgi amaclı soruyoruz
09 Nisan 2019 23:12

aslan leon
Daire Başkanı

30 Eylül devrem şimdi bu 60 gün süresi red kararını bize tebliğ edildiğinde sayilmaya başlayacak değil mi 10 gün oldu yoksa biz red aldıktan sonra

09 Nisan 2019 23:39

Sehzadee1453
Daire Başkanı

Aynen devrem tebliğ ile başlar. 10 güne kadar gelmezse kontrol etmekte fayda var. Bi en yakın karakola filan gidip sorarsın.

09 Nisan 2019 23:41

se2424
Daire Başkanı
Bakalım bu hafta bizim kırathaneye kimler üye olacak
10 Nisan 2019 01:16

aslan leon
Daire Başkanı

Benim tanıklardan biri bugün ifade vermiş geri zekalı ben görmedim ama kendi aralarında konuşuyorlardı gittiğini biliyorum demiş bunu söyleyen kadın bide. Ben 1_2 defa kurban verdim sanık verdi mi vermedi mi bilmiyorum demiş ama o tanık ben sanığım işe bak böyle adalet mi olur.

10 Nisan 2019 01:18

aslan leon
Daire Başkanı

Ve bu kadın hiçbir şey olmamış gibi çalışıyor hala para yardımı yapmış kurban verdim diyerek bu ortaya çıkıyor kendi ağzı ile söylüyor buna niye işlem yapılmıyor o zaman

10 Nisan 2019 01:46

Sürgün65
Aday Memur

Ve bu kadın hiçbir şey olmamış gibi çalışıyor hala para yardımı yapmış kurban verdim diyerek bu ortaya çıkıyor kendi ağzı ile söylüyor buna niye işlem yapılmıyor o zaman


aslan leon, 3 ay önce - Alıntıya git
malesef devre sen günah keçisisin
10 Nisan 2019 09:36

30 eyllül.
Daire Başkanı

Ve bu kadın hiçbir şey olmamış gibi çalışıyor hala para yardımı yapmış kurban verdim diyerek bu ortaya çıkıyor kendi ağzı ile söylüyor buna niye işlem yapılmıyor o zaman


aslan leon, 3 ay önce - Alıntıya git
Devre verecektin o kurbanı.
10 Nisan 2019 09:39

30 eyllül.
Daire Başkanı

Benim tanıklardan biri bugün ifade vermiş geri zekalı ben görmedim ama kendi aralarında konuşuyorlardı gittiğini biliyorum demiş bunu söyleyen kadın bide. Ben 1_2 defa kurban verdim sanık verdi mi vermedi mi bilmiyorum demiş ama o tanık ben sanığım işe bak böyle adalet mi olur.


aslan leon, 3 ay önce - Alıntıya git
Zaten etinden sütünden faydalanana her haltı yiyene bi şey olmadı devre olan bize oldu.tebligatı alırken üzerine aldığınız günün tarihini attırmayı unutmayın.
10 Nisan 2019 11:52

30 eyllül.
Daire Başkanı
...
Toplam 929 mesaj
«456789101112131415»
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?