Editörler :
15 Mayıs 2019 17:35

anmfries
Aday Memur

ben ilk 13.50 de iletişim kurdum. İk yetkilisi önce mailime yeniden şifre sıfırlama ve aktivasyon linki yönlendirdi bunları deneyin olmazsa tekrar ararsınız dedi. Olmayınca tekrar aradım bu sefer başka bi yetkili güncelleme işlemi yapılıyordu onla ilgili bi sorun olabilir yetkililere bildiricem dedi. En son 16.10' da aramışım yetkililere isminizi ve sorununuzu aktardık size dönüş yapacağız bekleyin dendi hala bekliyorum. Benim tahminim sistem yeni şifre vermiyor hiç bir şekilde bize ulaşın kısmından attıgım mail de gitmemiş kendilerine. Bence sistemi düzeltmeye çalışıyorlar ondan sonra herkesin sorunu düzelecek ama inşallah bu gece bitirirler çok vaktimiz yok. Ben olmazsa yarın sabah yeniden arıyacağım


melodrama5, 1 ay önce - Alıntıya git

yaptıklarınızın aynısını denedim sabahtan beri herhangi bir çözüm olmadı. Umarım bugün düzelir çünkü randevu almak için yarın son gün. buna benzer durumlarda adaylar gerçekten fazlasıyla mağdur oluyorlar.

15 Mayıs 2019 23:40

ozibozi1
Aday Memur
Benim daha onceden uyeligim vardi randevu aldim bi sikinti cikmadi arkadaslar.
16 Mayıs 2019 11:43

SchruteD
Aday Memur

Merhaba herkese, ben de kariyer.net üzerinden başvurup mağdur olanlar arasındayım. Gönderilelink üzerinden mail'imle giriş yapmaya çalıştığımda, hatalı kullanıcı adı/şifre uyarısı alıyorum. Şifremi unuttum bölümüne tıklayıp yeni şifremi oluşturduğumda ise büyük ihtimal şifrem hiç değişmediği için yine aynı uyarıyı alıyorum. Yeni üyelik kısmından ise e-postam sistem kayıtlı olduğu için üyelik oluşturamıyorum.

Denizbank İK'ya ulaşan arkadaşlar, hangi numaradan ulaştığını paylaşabilir mi?

16 Mayıs 2019 14:22

anmfries
Aday Memur

Merhaba herkese, ben de kariyer.net üzerinden başvurup mağdur olanlar arasındayım. Gönderilelink üzerinden mail'imle giriş yapmaya çalıştığımda, hatalı kullanıcı adı/şifre uyarısı alıyorum. Şifremi unuttum bölümüne tıklayıp yeni şifremi oluşturduğumda ise büyük ihtimal şifrem hiç değişmediği için yine aynı uyarıyı alıyorum. Yeni üyelik kısmından ise e-postam sistem kayıtlı olduğu için üyelik oluşturamıyorum.

Denizbank İK'ya ulaşan arkadaşlar, hangi numaradan ulaştığını paylaşabilir mi?


SchruteD, 1 ay önce - Alıntıya git

İnsan kaynaklarını arıyorum. Düzelecek diyor umurlarında değil bugün son gün üstelik. Bu kadar ilgisiz insanlar dolu yani

16 Mayıs 2019 14:32

SchruteD
Aday Memur

İnsan kaynaklarını arıyorum. Düzelecek diyor umurlarında değil bugün son gün üstelik. Bu kadar ilgisiz insanlar dolu yani


anmfries, 1 ay önce - Alıntıya git

Gerçekten bir işe alım süreci bu kadar kötü yönetilemez. Önce İngilizce sınavında bir sürü problem çıktı şimdi de bu. İK'nın numarasını paylaşma şansınız var mı acaba ben internette bulamadım.

16 Mayıs 2019 14:37

anmfries
Aday Memur

Gerçekten bir işe alım süreci bu kadar kötü yönetilemez. Önce İngilizce sınavında bir sürü problem çıktı şimdi de bu. İK'nın numarasını paylaşma şansınız var mı acaba ben internette bulamadım.


SchruteD, 1 ay önce - Alıntıya git

0212 348 20 00 evet kesinlikle

16 Mayıs 2019 14:38

anmfries
Aday Memur

Gerçekten bir işe alım süreci bu kadar kötü yönetilemez. Önce İngilizce sınavında bir sürü problem çıktı şimdi de bu. İK'nın numarasını paylaşma şansınız var mı acaba ben internette bulamadım.


SchruteD, 1 ay önce - Alıntıya git

İletişime geçerseniz bildirebilir misiniz ? Ben dünden beri çözüm bulamadım. İlgilenen kimse yok

16 Mayıs 2019 14:58

Gençler0606
Aday Memur

Denizbank tam bir fiyasko çıktı insanların emeğine bu kadar saygısızlık yapılamaz.

16 Mayıs 2019 15:00

anmfries
Aday Memur

Denizbank tam bir fiyasko çıktı insanların emeğine bu kadar saygısızlık yapılamaz.


Gençler0606, 1 ay önce - Alıntıya git

Kesinlikle sizin probleminiz de mi aynı

16 Mayıs 2019 15:07

SchruteD
Aday Memur

Arkadaşlar İnsan Kaynakları ile iletişime geçtim, tekrardan şifre değiştirip denememi ve Chrome kullanarak bu işlemleri yapmamı söylediler. Denedim olmadı. Sonrasında tekrardan aradım ve İK ile birlikte Şifre Değiştirme işlemini gerçekleştirdik. İK'daki görevli arkadaş rastgele rakamlar ve harflerden oluşan bir şifre verdi. Bu şifreyi yeni şifrem olarak belirledim ve giriş yapmayı başardım. Size de aynı şekilde yardımcı olabilirler.

16 Mayıs 2019 15:19

anmfries
Aday Memur

Arkadaşlar İnsan Kaynakları ile iletişime geçtim, tekrardan şifre değiştirip denememi ve Chrome kullanarak bu işlemleri yapmamı söylediler. Denedim olmadı. Sonrasında tekrardan aradım ve İK ile birlikte Şifre Değiştirme işlemini gerçekleştirdik. İK'daki görevli arkadaş rastgele rakamlar ve harflerden oluşan bir şifre verdi. Bu şifreyi yeni şifrem olarak belirledim ve giriş yapmayı başardım. Size de aynı şekilde yardımcı olabilirler.


SchruteD, 1 ay önce - Alıntıya git

Ben arıyorum kimse açmıyor

16 Mayıs 2019 15:26

SchruteD
Aday Memur

Ben arıyorum kimse açmıyor


anmfries, 1 ay önce - Alıntıya git

Yaklaşık 10 dakika sonra açtılar benim telefonumu da. Sizin verdiğiniz numarayı arayıp İK ile görüşmek istediğimi söyledim. Açana kadar aramaya devam edin. Bu kadar ilgisiz olmaları gerçekten kafamda soru işaretleri oluşturdu

16 Mayıs 2019 15:48

anmfries
Aday Memur

Yaklaşık 10 dakika sonra açtılar benim telefonumu da. Sizin verdiğiniz numarayı arayıp İK ile görüşmek istediğimi söyledim. Açana kadar aramaya devam edin. Bu kadar ilgisiz olmaları gerçekten kafamda soru işaretleri oluşturdu


SchruteD, 1 ay önce - Alıntıya git

Şimdi de seans ilgisine tıkladığımda kayıt bulunamadı uyarısı alıyorum

16 Mayıs 2019 16:17

Gençler0606
Aday Memur

Çok daha küçük çaptaki şirketlerin bile insan kaynakları departmanları tıkır tıkır işliyor her türlü bilgiyi anında alabiliyorsunuz, bir banka bu kadar rezil çıkamaz sınavı ayrı mülakatı ayrı sorunlu. Bir daha bunların şubesinin önünden geçmeyeceğim 2500 lira maaş verecek diye insanlara yaptıklarına bak.

16 Mayıs 2019 16:35

anmfries
Aday Memur

Denizbankın sistemine de ik çalışanlarına da...2 gündür sorunum çözülmedi. sistem bozuk sistemi 100. arayışımda düzeltiyor. Bu sefer de seans bilgisine ulaşamıyorum. Doğal olarak randevu alamıyorum. Yazıklar olsun verdiğim emeklere... Mağdur oldum teşekkür ederim. Bu süreç de başarmama rağmen elimden gitti, artık sınavlarda başarılı olmak da marifet değil. Düşüncesiz insanlar sayesinde mağdur oluyoruz.

16 Mayıs 2019 18:27

Sezgin889898
Aday Memur

Ben sisteme giriyorum fakat tc kimlik numaraniz kayitlidir mesaji aliyorum zorunlu alanlarida dolduruyorum fakat bir turlu basvuru takip kismina giremiyorum delircem

16 Mayıs 2019 19:41

anmfries
Aday Memur

Ben sisteme giriyorum fakat tc kimlik numaraniz kayitlidir mesaji aliyorum zorunlu alanlarida dolduruyorum fakat bir turlu basvuru takip kismina giremiyorum delircem


Sezgin889898, 1 ay önce - Alıntıya git

Halledebildiniz mi? Ben sistemden dolayı randevu alamadım.

16 Mayıs 2019 20:12

Sezgin889898
Aday Memur

Hayir halledemedim.Aktif olarak calistigim icin sorun icin aramada yapamadim insan kaynaklarina gun icinde.sizin duzeldi mi ya da nasil duzeldi?Insan kaynaklari sureyi uzatabilir mi?E mail attim onada cevap yok

16 Mayıs 2019 21:02

anmfries
Aday Memur

Hayir halledemedim.Aktif olarak calistigim icin sorun icin aramada yapamadim insan kaynaklarina gun icinde.sizin duzeldi mi ya da nasil duzeldi?Insan kaynaklari sureyi uzatabilir mi?E mail attim onada cevap yok


Sezgin889898, 1 ay önce - Alıntıya git

Ben çok zor ulaştım insan kaynaklarına ama maalesef seans hatası çıkıyor karşıma. Sistemleri facia ve oldukça ilgisizler maillere vb. cevap da verdikleri yok. Böyle giderse mağdur olucaz ve mağdur olduğumuzdan da haberleri olmayacak

17 Mayıs 2019 12:14

ist93
Kapalı

Arkadaşlar grup mülakatından takım elbise giymek fazla mı ciddi kaçar sizce?

Toplam 261 mesaj
 
ANKET
Binali Yıldırım ve Ekrem İmamoğlu'nun karşı karşıya geldiği program, fikrinizi değiştirdi mi?