Editörler :
26 Nisan 2019 12:50

primer28
Memur

Hayat sandığın kadar kolay değil. Mesleğimin haricinde antrenörlük de yapıyorum ama buna arağmen 4 ay kazançsız dönemi finanse edemedim. Bazen felaketler üst üste gelebiliyor. Neyse herkes için en hayırlısı neyse o olsun, bugün Süleyman Soylu 21:00 habertürk'te Veysi Ateş'in konuğuymuş. Akşam organize olalım 25.dönemi soralım hep birlikte. En net cevabı alırız.

26 Nisan 2019 14:52

MA11
Memur

Tahminler giderek artıyor, 2 hafta içinde ben ilanı bekliyorum artık.

Sayın bakan belki sorulursa akşam yanıtlar. Ama o kadar yoğun gündem varken konu polis alımına gelir mi bilemem.

26 Nisan 2019 21:17

asdf77100
Şube Müdürü

şuan canlı yayında bakan

27 Nisan 2019 00:01

asdf77100
Şube Müdürü

bakan konuştu eylül ayında ilana çıkılması bekleniyor dedi artık kıyamet kopunca ilan gelir geçmiş olsun herkese

27 Nisan 2019 00:11

nacikorce
Aday Memur

Eylülde alım olacak dedi acaba okula başlama mı eylülde olacak ilan mı eylülde gelecek orasını belirtmedi.

27 Nisan 2019 00:15

primer28
Memur

Eylülde alım olacak dedi acaba okula başlama mı eylülde olacak ilan mı eylülde gelecek orasını belirtmedi.


nacikorce, 4 hafta önce - Alıntıya git

Ya kardeşim eylülde duyuru gelecek ekimde ilana çıkılacak geçen sene ki gibi. Ne çok uzattınız yahu. Çokbelliydi zaten. 10k alım 15k ya çıkarıldı, ara dönem kadın alımı konuldu, 24twn sonra 25.dönem gelecek vs vs denildi.

27 Nisan 2019 01:10

murat788
Daire Başkanı

kpss den sonra geliyor dimi :) o kadar söyledim her yerde.. şuanki alımlar varken yeni ilan çıkmaz dedim anlamadı kimse....

27 Nisan 2019 04:06

MA11
Memur

Beyler adam eylülde almayı düşünüyoruz demiş, eylülde ilana çıkacaz dememiş.

İlanın ne kadar erken gelmesini istesem de buradan pek bir sonuç çıkarması zor görünüyor.

Bazen akademiye bakanın sözlerinin de uyuşmadığı olabiliyor.

Tahminim yinelersem, 25. Dönem Eylül ekimde okulda olur.

27 Nisan 2019 09:17

primer28
Memur

Beyler adam eylülde almayı düşünüyoruz demiş, eylülde ilana çıkacaz dememiş.

İlanın ne kadar erken gelmesini istesem de buradan pek bir sonuç çıkarması zor görünüyor.

Bazen akademiye bakanın sözlerinin de uyuşmadığı olabiliyor.

Tahminim yinelersem, 25. Dönem Eylül ekimde okulda olur.


MA11, 4 hafta önce - Alıntıya git

Kardeşim yeter artık tahmin de bulunma. Tutmuyor öünkü. Keşke istediğimiz gibi olsa. Bende kpss öncesiisteyenlerdendim. Ama akademi bugün ilana bile çıksa eylül ekime yetişmez. Çok belli herşey zaten. Şuan potansiyel aday çok az, kpss sonrasını istiyorlar. Herkes kendini ona göre ayarlasın. 25.dönemin okula girmesi en erken 2020 şubat olur.

27 Nisan 2019 12:54

murat788
Daire Başkanı

bugün ilan gelsin

2 hafta başvuru

2 hafta bekle giriş yerlerini

2 hafta önsağlık mülakatı

1,5 ay sozlü sınava giriş belgesini bekle

2 hafta sozlü mulakat

1,5- 2 ay sonuç açıklanmasını bekle

topla bakalım kaç ay yapıyor ?

ilan bugün çıksa ekimde bile zor girersin kalkmış eylülde giricez diyorlar ya....

27 Nisan 2019 13:23

keladam38
Kapalı
KPSS den sonra gelecek diyenler. Gidin önce bi mezun olun KPSS ye çalışın puanınızı alın ondan sonra ilan gelirse başvurursunuz. Sanki KPSS den önce alım olsa KPSS den sonra alım olmayacakmış gibi konuşmayın. Bu dediklerimi yapın sonra gelin burda ötün. KPSS den önce alınacak Eylül de okulda olacak 25. Donem
27 Nisan 2019 13:35

MA11
Memur

İlan sınav öncesi geldiğinde lütfen burada olun arkadaşlar.

Tahmin konusunda polemiğe girmeyeceğim, tek söylecegim bekleyip görelim.

İlanın sınav öncesi gelmesi herkesin hayrına. Sınav öncesi 10 bin genç, sınav sonrası 15 bin genç işe girecek. Bunu istemek, bu yönde tahminde bulunmak sizin için sıkıntı olmasa gerek?

Buraya daha sadece ilan geldiğinde yazacağım, o gün sizde burada olun, mesajlarınızı da silmeyin:)

27 Nisan 2019 15:31

primer28
Memur

İlan sınav öncesi geldiğinde lütfen burada olun arkadaşlar.

Tahmin konusunda polemiğe girmeyeceğim, tek söylecegim bekleyip görelim.

İlanın sınav öncesi gelmesi herkesin hayrına. Sınav öncesi 10 bin genç, sınav sonrası 15 bin genç işe girecek. Bunu istemek, bu yönde tahminde bulunmak sizin için sıkıntı olmasa gerek?

Buraya daha sadece ilan geldiğinde yazacağım, o gün sizde burada olun, mesajlarınızı da silmeyin:)


MA11, 4 hafta önce - Alıntıya git

Kardeşim kontenjanın açılması, kontenjanın doldurulacağı anlamına gelmiyor maalesef. Defalarca 10k alım açılıp, 5-6k alımlar oldu. Önemli olan sağlık, spor ve sözlü mülakatı geçebilen adam sayısı. Başvuru sayısı çok da önemli değil o yüzden.

27 Nisan 2019 17:07

MA11
Memur

Kardeşim kontenjanın açılması, kontenjanın doldurulacağı anlamına gelmiyor maalesef. Defalarca 10k alım açılıp, 5-6k alımlar oldu. Önemli olan sağlık, spor ve sözlü mülakatı geçebilen adam sayısı. Başvuru sayısı çok da önemli değil o yüzden.


primer28, 4 hafta önce - Alıntıya git

Tamam kardeş alım yapılmasın sen de rahatla biz de rahatlayalım.

27 Nisan 2019 18:17

brkyclk23200
Aday Memur

Arkadaşlar eylül ekim den önce beklemek saçmalık. Okadar yavaş işliyorki pomem işleri 23.dönem başvurduktan 7 ay sonra okullara alındılar. Başvurmsıydı sporuydu sözlü mülakatıydı bunların arasında aylar oluyor.

Spor mülakatından sözlü mülakata 2 ay. Sözlü mülakattan mülakatın açıklanmasına tam 61 gün geçmişti 23. Dönemde

Kısaca eylülden önce beklemek hayali olur. Mart başı ortası gibi de okullara gidilir.

28 Nisan 2019 00:43

asdf77100
Şube Müdürü

Erkek pomem alımı alınacak olsaydı neden 24.dönemle beraber alınmadı demek ki kpss sonrasını düşünüyorlar olabilir

28 Nisan 2019 21:22

KodAdıKültigin
Memur

Herşeyin seçim yatırımı olduğu apaçık ortadaydı da moral bozmak, gereksiz tartışmaya girmek istemedim. Önümüzdeki alımda 10 bin kişi alınırsa şükredin, her an okulları açıp dışardan alımı kapattık arkadaşım diyebilirler. Bunu neden söylüyorum ilk defa girecek olan arkadaşlar her şeylerini bu mülakatlara bağlamasınlar, büyük hayal kırıklığı yaşarlar. Giriş ihtimali %10 kardeşim hatta daha bile az. "Arayın onları ama bir şey ummayın, umut bu topraklardan gitti."

29 Nisan 2019 00:22

Dextrian
Şef

Herşeyin seçim yatırımı olduğu apaçık ortadaydı da moral bozmak, gereksiz tartışmaya girmek istemedim. Önümüzdeki alımda 10 bin kişi alınırsa şükredin, her an okulları açıp dışardan alımı kapattık arkadaşım diyebilirler. Bunu neden söylüyorum ilk defa girecek olan arkadaşlar her şeylerini bu mülakatlara bağlamasınlar, büyük hayal kırıklığı yaşarlar. Giriş ihtimali %10 kardeşim hatta daha bile az. "Arayın onları ama bir şey ummayın, umut bu topraklardan gitti."


KodAdıKültigin, 4 hafta önce - Alıntıya git

Dayın var mı kardeşim onu söyle listede adın yok. Daha sırada yüzlerce insan var hadi cevapla çık bir an önce uğraştırma bizi :))

Uğramıyorsun artık buralara :) %10 dediğin 1 tane insan evladına denk gelme şansımız mı :)

30 Nisan 2019 03:20

KodAdıKültigin
Memur

Dayın var mı kardeşim onu söyle listede adın yok. Daha sırada yüzlerce insan var hadi cevapla çık bir an önce uğraştırma bizi :))

Uğramıyorsun artık buralara :) %10 dediğin 1 tane insan evladına denk gelme şansımız mı :)


Dextrian, 4 hafta önce - Alıntıya git

Torpilsiz bir şekilde polisliğe girebileceğimden umudu kestim, tecilimin dolmasını bekliyorum askere gideceğim. :) Resim fln çiziyorum kendimi oyalıyorum, forum sıkıcı gelmeye başladı millet döndürüp döndürüp aynı şeyleri soruyor 3 ayda bir. :))

30 Nisan 2019 15:22

Dextrian
Şef

Torpilsiz bir şekilde polisliğe girebileceğimden umudu kestim, tecilimin dolmasını bekliyorum askere gideceğim. :) Resim fln çiziyorum kendimi oyalıyorum, forum sıkıcı gelmeye başladı millet döndürüp döndürüp aynı şeyleri soruyor 3 ayda bir. :))


KodAdıKültigin, 4 hafta önce - Alıntıya git

Bu mülakatlar olduğu sürece iltimas bitmez

Toplam 80 mesaj
 
ANKET
Yeni askerlik sistemini nasıl buldunuz?