Editörler : Mehmet Balci
12 Mayıs 2019 14:07   


3173 3181 nitelik kodlarından atanma şansım var mı?

3173ten sıralamam 110 3181den 125..temmuz aramasından ümidim yok ta dördüncü atamaya kadar ya da dördüncüye atanma şansım var midir?sizler bize kaç kadro verirler önümüzdeki üç atamada??

15 Mayıs 2019 13:40

huseyin630
Aday Memur
puanınız kaç
15 Mayıs 2019 14:01

hayirlisibe
Memur
puanınız kaç
huseyin630, 5 ay önce - Alıntıya git
83.7
15 Mayıs 2019 18:12

hayirlisibe
Memur
ilk merkezi alımda 3173 e ortaksız sadece 14 kadro falan verildi sanırım.bu seneki muhasebeciler boyle pasif durmaya dewam ederse ikinci hatta üçüncü dördüncü alımda da zor kadro görürüz bizz....
20 Mayıs 2019 17:53

huseyin630
Aday Memur
ilk merkezi alımda 3173 e ortaksız sadece 14 kadro falan verildi sanırım.bu seneki muhasebeciler boyle pasif durmaya dewam ederse ikinci hatta üçüncü dördüncü alımda da zor kadro görürüz bizz....
hayirlisibe, 5 ay önce - Alıntıya git
Geçen yılda bazı milletvekili kadro talebinde bulundu .işkur açtı alım muhasebeden çoğu kişi gitti yine aynı durum olsa bazı kurumlar alsa
20 Mayıs 2019 23:42

arzukklk
Aday Memur

Umudunuzu yitirmeyin arkadaşlar 3181den son alinda atandım (işkur) 84.42 puan . Size tavsiyem tüm açıktan alımlara başvurun mülakattan korkmayın nasibiniz varsa zaten olur . 4 kez mülakattan elendim atanmasaydim devam ederdim . Allah yardımcınız olsun başarılar.

21 Mayıs 2019 01:01

hayirlisibe
Memur

Umudunuzu yitirmeyin arkadaşlar 3181den son alinda atandım (işkur) 84.42 puan . Size tavsiyem tüm açıktan alımlara başvurun mülakattan korkmayın nasibiniz varsa zaten olur . 4 kez mülakattan elendim atanmasaydim devam ederdim . Allah yardımcınız olsun başarılar.


arzukklk, 5 ay önce - Alıntıya git
cok tesekkurler saolun..malesef bu surec insani psikolojik olarak cok yoruyor hele ki bu adaletsiz sistemde..iskur tekrar alim yapar mi bu yil veya seneye??
21 Mayıs 2019 08:50

kpssss1245
Aday Memur

İşkur genel müdürlükteyim arkadaşlar sonradan gelen yedek arkadaşlarla puanlar şu an 81 lere kadar düştü ve hala da gelmeye devam edenler var. Umutsuz olmayın merkezi alımlarda düşmez belki ama açıktan alımları mutlaka takip edin.

21 Mayıs 2019 16:48

hayirlisibe
Memur

İşkur genel müdürlükteyim arkadaşlar sonradan gelen yedek arkadaşlarla puanlar şu an 81 lere kadar düştü ve hala da gelmeye devam edenler var. Umutsuz olmayın merkezi alımlarda düşmez belki ama açıktan alımları mutlaka takip edin.


kpssss1245, 5 ay önce - Alıntıya git
iskur bi daha alim yapmaz diyosunuz yani artik:( bide yedekler zaten cagrilmisti kacinci yedek cagrilisi bu?
26 Mayıs 2019 21:33

Otonom Piyade
Kapalı
Diğer bütün atamalara baktığında 84 e kadar düşmüş atanma şansın var bence belki 82 lere kadar düşebilir son alımda
27 Mayıs 2019 23:43

hayirlisibe
Memur
Diğer bütün atamalara baktığında 84 e kadar düşmüş atanma şansın var bence belki 82 lere kadar düşebilir son alımda
Otonom Piyade, 5 ay önce - Alıntıya git
insss
28 Mayıs 2019 20:56

Kristall
Aday Memur

Kaç tane muhasebe mezunu var bi sağlıkçı kadar sesimizi duyuramıyoruz kadroları azaltıp duruyolar yakında 90 alsak kazanamayacaz

28 Mayıs 2019 22:16

hayirlisibe
Memur

Kaç tane muhasebe mezunu var bi sağlıkçı kadar sesimizi duyuramıyoruz kadroları azaltıp duruyolar yakında 90 alsak kazanamayacaz


Kristall, 5 ay önce - Alıntıya git
aynenn kimsenin umrunda degil..dort atamada toplam yuz kadro verilir mi onu dusunuyoruzz o derece
29 Mayıs 2019 17:05

huseyin630
Aday Memur
etkinlik yapalım nereye kadar hep sus pus olacağız yeter artık
29 Mayıs 2019 19:03

hayirlisibe
Memur
etkinlik yapalım nereye kadar hep sus pus olacağız yeter artık
huseyin630, 5 ay önce - Alıntıya git
gecen yil ki muhasebeciler seslerini meclise kadar duyurmstu o yuzden iskur ilan yayinladi 80 ve altinda puan alanlar bile atandii.bu senekilerde is yokk 85 alan bile acikta kalabilir
30 Mayıs 2019 00:23

Kristall
Aday Memur

Etkinlik yapsak kimse katilmiyo ki temmuz alimi icin bisey yapsak iyidi ama

30 Mayıs 2019 00:41

huseyin630
Aday Memur

Etkinlik yapsak kimse katilmiyo ki temmuz alimi icin bisey yapsak iyidi ama


Kristall, 5 ay önce - Alıntıya git
millet 60 70 le ataniyor muhasebeciler diyor acaba nasıl 90 alayımda atanayım derdinde çok bekleriz atama biz biz bole sustukça 100 alsanda boş
Toplam 16 mesaj
 
ANKET
'Barış Pınarı Harekatı'nı destekliyor musunuz?