Editörler :
22 Mayıs 2019 19:06   


Bekçilik

Arkadaşlar 26 nisanda ehliyetimi 6 aylığına kaptırdım çevirmede değil rastgele polis durdurdu ve hiç bişeye karışmadım 100 promil üstü olduğu için mahkeme açılacakmış bekçiliği ön sağlığını geçtim yazılıyı bekliyorum ilk kez trafik cezası yedim ve ilk defa ehliyetimi kapatırdım ve sicilimde yok hiç mahkeme ne ceza verir ve güvenlik soruşturmasında sıkıntı çıkar mı ?

22 Mayıs 2019 22:00

Janis66
Şef
Hakkında daha önce ceza var mı soruşturma var mı mahkeme varmı gibisinden bir beyan vereceksiniz girmeden önce orda beyanı doğru şekilde yaz. Güvenlik soruşturmasından sıkıntı çıkmaz
23 Mayıs 2019 00:12

Nameless35
Aday Memur
Hakkında daha önce ceza var mı soruşturma var mı mahkeme varmı gibisinden bir beyan vereceksiniz girmeden önce orda beyanı doğru şekilde yaz. Güvenlik soruşturmasından sıkıntı çıkmaz
Janis66, 4 hafta önce - Alıntıya git

Kardeşim başvuru yaptığımda yoktu zaten yok diye beyan etmişim ön sağlık muayenesini kazandıktan sonra oldu inşallah dediğin gibi olur

23 Mayıs 2019 00:20

Janis66
Şef

Kardeşim başvuru yaptığımda yoktu zaten yok diye beyan etmişim ön sağlık muayenesini kazandıktan sonra oldu inşallah dediğin gibi olur


Nameless35, 4 hafta önce - Alıntıya git
O zaman git tekrar dilekçe ver, şu tarihde böyle bir olay oldu, mahkeme devam etmektedir bilgilerinize arz ederim diye. Güvenlik soruşturmasında sıkıntı olmaz trafik konusu dert etme
23 Mayıs 2019 00:34

Nameless35
Aday Memur
O zaman git tekrar dilekçe ver, şu tarihde böyle bir olay oldu, mahkeme devam etmektedir bilgilerinize arz ederim diye. Güvenlik soruşturmasında sıkıntı olmaz trafik konusu dert etme
Janis66, 4 hafta önce - Alıntıya git

Yok sadece adli sicil kaydım yoktur diye el yazısıyla beyan ediyoruz zaten hala yok sicil kaydım mahkeme kağıdı bile çıkmamış daha 1 ay oldu zaten güvenlik soruşturmasında mahkemeden kağıt isterlerse tarihi belli yani evrak tesliminde 1 hafta sonra kaptırdım

23 Mayıs 2019 02:31

Janis66
Şef

Yok sadece adli sicil kaydım yoktur diye el yazısıyla beyan ediyoruz zaten hala yok sicil kaydım mahkeme kağıdı bile çıkmamış daha 1 ay oldu zaten güvenlik soruşturmasında mahkemeden kağıt isterlerse tarihi belli yani evrak tesliminde 1 hafta sonra kaptırdım


Nameless35, 4 hafta önce - Alıntıya git
Sen bilirsin o zaman kardeş. Trafik cezası engel değil onu bil yeter o zaman.
23 Mayıs 2019 03:12

kars2015
Genel Müdür
Sen bilirsin o zaman kardeş. Trafik cezası engel değil onu bil yeter o zaman.
Janis66, 4 hafta önce - Alıntıya git
Polismisin sen ezberemi konuşuyosun yada 1.00 promil üstüne ne işlem yapılıyor biliyormusun 179 ne demek biliyormusun bunları bi öğren sonra adama cevap ver ezbere oturdugun yerden git dilekce ver bilmem ne diye boş boş akıl verme
23 Mayıs 2019 03:20

Nameless35
Aday Memur
Polismisin sen ezberemi konuşuyosun yada 1.00 promil üstüne ne işlem yapılıyor biliyormusun 179 ne demek biliyormusun bunları bi öğren sonra adama cevap ver ezbere oturdugun yerden git dilekce ver bilmem ne diye boş boş akıl verme
kars2015, 4 hafta önce - Alıntıya git

Kardeşim senin bi bilgin var mı bu konuda peki

23 Mayıs 2019 03:31

kars2015
Genel Müdür

Kardeşim senin bi bilgin var mı bu konuda peki


Nameless35, 4 hafta önce - Alıntıya git
Bekçilik alım şartlarını bilmiyorum şartlarda ne var 2918 sayılı ktk sana 48/5 ten işlem yaptılar bu bir kabahatttir bunda sıkıntı yok hiçbir şekilde seni bağlamaz ama alkolün 1.00 sınırını aştığı için 179/3 trafik güvenliğini tehlike sokma sucunu işlemiş oluyorsun burda genelde para cezası yazıp gönderiyorlar ama hagb( hükmün acıklanmasının geriye bırakılması) kararınıda verebiliyor mahkeme bunlar engelmi bekçiliğe girişte bunları sen bileceksin ayrıcı burası pomem pmyo paem bekçilik forumu değik burda senin arkdaşın yok varsa abilerin vardır daha düzgün yazarsan daha çok cevap alırsın benim bildiğim bunlar varsa yanlışım meslektaşlarım düzeltsin iyi geceler
23 Mayıs 2019 03:42

Nameless35
Aday Memur
Bekçilik alım şartlarını bilmiyorum şartlarda ne var 2918 sayılı ktk sana 48/5 ten işlem yaptılar bu bir kabahatttir bunda sıkıntı yok hiçbir şekilde seni bağlamaz ama alkolün 1.00 sınırını aştığı için 179/3 trafik güvenliğini tehlike sokma sucunu işlemiş oluyorsun burda genelde para cezası yazıp gönderiyorlar ama hagb( hükmün acıklanmasının geriye bırakılması) kararınıda verebiliyor mahkeme bunlar engelmi bekçiliğe girişte bunları sen bileceksin ayrıcı burası pomem pmyo paem bekçilik forumu değik burda senin arkdaşın yok varsa abilerin vardır daha düzgün yazarsan daha çok cevap alırsın benim bildiğim bunlar varsa yanlışım meslektaşlarım düzeltsin iyi geceler
kars2015, 4 hafta önce - Alıntıya git

Teşekkür ederim verdiğin bilgiler için yardımcı oldunuz.Ayrıca yaş olarak diyorsanız 29 yaşındayım 40 yaşında falansanız kusura bakmayın. Ben bu forum sayfası hakkında pek bilgi sahibi değilim. Bilemedim

23 Mayıs 2019 04:07

Tire 1922
Aday Memur

100 promil üstü tck 179/3 adli olarak yargılansın tahminim ilk kez ise ve sicil temiz ise hakim ertleliyor

23 Mayıs 2019 04:44

Janis66
Şef
Polismisin sen ezberemi konuşuyosun yada 1.00 promil üstüne ne işlem yapılıyor biliyormusun 179 ne demek biliyormusun bunları bi öğren sonra adama cevap ver ezbere oturdugun yerden git dilekce ver bilmem ne diye boş boş akıl verme
kars2015, 4 hafta önce - Alıntıya git
bak kardeş önce adamın ne sorduğuna kafan bassın bi anla sonra cevap ver. 179/1 den 2 den 3 den bahsetmiyorum ben. Adamın derdi güvenlik soruşturması. 179/3 den alacağı ceza güvenlik soruşturmasına etki eder mi adamın derdi bu. Bende adama diyorum ki mahkeme açılacak bir ceza yiyeceksin burdan yiyeceğin cezayı ek olarak bildir garanti olsun diyorum. Ayrıca yiyeceğin bu ceza güvenlik soruşturmasına engel değil diyorum. Engel olmamasını, yanlış anlaşılmayı önlemek için, yalan beyanda bulunmuş bu demesinler diyee dilekçe verdiyorum. Umarım kafan basar bu açıklamaya. Hadi şimdi işine git.
Toplam 11 mesaj
 
ANKET
Binali Yıldırım ve Ekrem İmamoğlu'nun karşı karşıya geldiği program, fikrinizi değiştirdi mi?