Editörler : Mehmet Balci
«12131415161718192021222324
09 Ekim 2019 17:18

2Ohy
Şube Müdürü

Ben dün başvurmuştum bugün onaylanmış.

09 Ekim 2019 17:30

çılgıninşaatçı
Şef

Ayın 12 sinde liste yayımlanacakmış az önce aradım öyle dediler yavaş yavaş onaylıyoruz süreyidr belki uzatabiliriz dediler


Sun davut, 2 hafta önce - Alıntıya git

yavaş yavaş nedir ya :) ne yapıyorlar sanki onaylamak için iki tıklıyorlar.

09 Ekim 2019 17:50

2Ohy
Şube Müdürü

yavaş yavaş nedir ya :) ne yapıyorlar sanki onaylamak için iki tıklıyorlar.


çılgıninşaatçı, 2 hafta önce - Alıntıya git

İşleri başlarından aşkın olabilir.

09 Ekim 2019 18:28

fahridogdu
Memur

İşleri başlarından aşkın olabilir.


2Ohy, 2 hafta önce - Alıntıya git

Hocam bilmesek :D

09 Ekim 2019 23:44

munzev
Aday Memur
Benimki de onaylanmadı. Ne kadar zor olabilir bunu onaylamak ? Bakalım uzayacak mı bu süreç? Bir de evrak gönderme meselesi var, üç beş gün içinde, tabi listeyi açıklayabilirlerse.
10 Ekim 2019 17:40

munzev
Aday Memur
Arkadaşlar listeler ne zaman yayınlanacak haberi olan var mı? 17 Ekim'e kadar evrak nasıl yetişecek bu şekilde
10 Ekim 2019 18:43

fahridogdu
Memur

hala oanylanmadı

10 Ekim 2019 19:43

eemsoru
Aday Memur

Ayın 12 sinde liste yayımlanacakmış az önce aradım öyle dediler yavaş yavaş onaylıyoruz süreyidr belki uzatabiliriz dediler


Sun davut, 2 hafta önce - Alıntıya git
12 si cumartesi oluyor. kesin mi bu
10 Ekim 2019 22:31

carentan
Aday Memur

başvuru hala açık mı arkadaşlar ?

11 Ekim 2019 00:32

munzev
Aday Memur

başvuru hala açık mı arkadaşlar ?


carentan, 2 hafta önce - Alıntıya git
Açık değil
11 Ekim 2019 11:02

stranger18

Listeleri de bir an önce açıklasalar. 17'si son belge teslimi için.

11 Ekim 2019 11:07

Blue721
Aday Memur

Listeleri de bir an önce açıklasalar. 17'si son belge teslimi için.


stranger18, 2 hafta önce - Alıntıya git
Daha onaylanmayan bi ton ınsan var kardesım ne listesi adamlar bı işi düzgün yapmak için çabalamıyorlar bıle umurlarında deıl zaten çok boş bı döneme denk geldık
11 Ekim 2019 11:13

çılgıninşaatçı
Şef
Daha onaylanmayan bi ton ınsan var kardesım ne listesi adamlar bı işi düzgün yapmak için çabalamıyorlar bıle umurlarında deıl zaten çok boş bı döneme denk geldık
Blue721, 2 hafta önce - Alıntıya git

vallahi bu devletteki işleyişi bir türlü çözemiyorum. Arkadaş nasıl bir düzensizliktir nasıl bir disiplinsizliktir bu yaptıkları !

11 Ekim 2019 13:10

stranger18
Daha onaylanmayan bi ton ınsan var kardesım ne listesi adamlar bı işi düzgün yapmak için çabalamıyorlar bıle umurlarında deıl zaten çok boş bı döneme denk geldık
Blue721, 2 hafta önce - Alıntıya git

O iş çözüldükten sonrasını kastediyorum. :) Oyalanmasalar. Ama bürokrasi ülkede malum...

11 Ekim 2019 13:28

munzev
Aday Memur
Cumartesi resmi kurumlardan böyle bir açıklama mümkün mü ki? Örneği var mı ? Bize evrak için üç gün mü bırakacaklar yani Pazartesi açıklandığını düşünürsek
11 Ekim 2019 14:04

smtglc
Aday Memur

Arkadaşlar başvurum onaylanmış. Gerekli belgeleri hazırlıyorum bu özgeçmiş çıktısını nerden alıyoruz? Sistemde bulamadım ben. Kendimiz mi hazırlıyoruz?

11 Ekim 2019 14:18

stranger18

Arkadaşlar başvurum onaylanmış. Gerekli belgeleri hazırlıyorum bu özgeçmiş çıktısını nerden alıyoruz? Sistemde bulamadım ben. Kendimiz mi hazırlıyoruz?


smtglc, 2 hafta önce - Alıntıya git

Evet özgemişi kendin hazırlayacaksın. Diploma örneği noter onaylı olması lazım yanlış düşünmüyorsam. Başvuru formu da sistemde mevcut zaten.

11 Ekim 2019 14:37

çılgıninşaatçı
Şef

Evet özgemişi kendin hazırlayacaksın. Diploma örneği noter onaylı olması lazım yanlış düşünmüyorsam. Başvuru formu da sistemde mevcut zaten.


stranger18, 2 hafta önce - Alıntıya git

adamlar 3 şey istiyor dimi ? diploma,özgeçmiş,başvuru formu. diplomayı nasıl yapacaksınız ? renkli taratıp a4 de mi çıkaralım? bilginiz var mı ?

11 Ekim 2019 14:46

Sun davut
Aday Memur

Diplomayı sordum e devletten dr cikarilabilir fotokopinin asli gibidir mühürlusu de olur dediler

11 Ekim 2019 14:48

Sun davut
Aday Memur

Noterden onaylatmaya gerek yok

Toplam 465 mesaj
«12131415161718192021222324
 
ANKET
Türkiye ile ABD arasında yapılan anlaşmayı nasıl buluyorsunuz?