Editörler :
30 Mayıs 2019 15:00   


Polis Memuru mu Mimarlık mı?

Evet arkadaşlar ben mimarım ama geleceği artık yok mesleğimizi kpss atamamız neredeyse 93 le kapatıyor. Polisliği denemek istiyorum acaba sizler yerimde olsaydınız ne yapardınız?

30 Mayıs 2019 16:52

Umutetmekistiyorum
Aday Memur
atanamayanıda okuyamayanı da artık ya polis ya asker oluyor zaten sende ol
01 Haziran 2019 02:21

TuranMefkuresi
Aday Memur

Vallahi kolluk kuvveti olmayı eğer kaldırabilecek bir psikolojiye sahipsen başvur. Bayramın olmayacak, sabah 9 akşam 1-2 ye kadar sürecek görevlerin olacak. Bunları bilincinde olup başvurabilirsen, ondan sonra mesleğe girdiğinde "yhaaa abiiiiii biz memur değilmiyiz niye bize izin yok?" demeyeceksin.

Başarılar...

01 Haziran 2019 03:01

asdf77100
Şube Müdürü

Fen edebiyat fakültelerinin amacı bilim adamı yetiştirmek fakat bu ve bunu benzeri fakülterin artık Türkiye'de amaçları taksici veya polis adayı yetiştirmek oldu.

01 Haziran 2019 10:55

dirk heinen
Şef
İşini yapabiliyor olsan bu soruyu sormazdın zaten.
02 Haziran 2019 10:44

milenyum12
Aday Memur

Kendi işimi yapabilsem tabiki bu soruyu sormazdım bile.Fakat iş bulamıyorum bulacağada açıkcası pek benzemiyor.O kadar zorluklarla okulu kazandım üniversiteye 30 bin sıralasıyla girmiştim.Polis kolejini kazanmıştım oks zamanında.Harp okulları geliyordu.Fakat gittim mimar oldum.İş bulamadım şimdi açım resmen , iş bulamıyorum.Bende artık polis veya asker olup karnımı doyurup kendime bi hayat kurmak istiyorum.Bu yaşta halen aileme yük durumda yaşamaktayım.

Birde 2019 kpss ilk kez girecem önümüzdeki paem veya pomem açılırsa 2019 puanıyla başvurabilirmiyim?

03 Haziran 2019 08:11

dirk heinen
Şef
2019 kpss den sonra yapılacak alımlara başvurabilirsin. Bahtın açık olsun.
03 Haziran 2019 13:51

milenyum12
Aday Memur
2019 kpss den sonra yapılacak alımlara başvurabilirsin. Bahtın açık olsun.
dirk heinen, 2 ay önce - Alıntıya git

2019 kpss gk-gy yazıldım ordan alacağım puan acaba polislikte geçerli mi?

03 Haziran 2019 14:26

milenyum12
Aday Memur
2019 kpss den sonra yapılacak alımlara başvurabilirsin. Bahtın açık olsun.
dirk heinen, 2 ay önce - Alıntıya git

Subay alımları içinde geçerli mi acaba?

04 Haziran 2019 14:03

dirk heinen
Şef

2019 kpss gk-gy yazıldım ordan alacağım puan acaba polislikte geçerli mi?


milenyum12, 2 ay önce - Alıntıya git
Geçerli. Subay alımları için Tsk sayfasını takşp et.
06 Haziran 2019 17:15

Antoni Gaudi
Yasaklı

Kendi işimi yapabilsem tabiki bu soruyu sormazdım bile.Fakat iş bulamıyorum bulacağada açıkcası pek benzemiyor.O kadar zorluklarla okulu kazandım üniversiteye 30 bin sıralasıyla girmiştim.Polis kolejini kazanmıştım oks zamanında.Harp okulları geliyordu.Fakat gittim mimar oldum.İş bulamadım şimdi açım resmen , iş bulamıyorum.Bende artık polis veya asker olup karnımı doyurup kendime bi hayat kurmak istiyorum.Bu yaşta halen aileme yük durumda yaşamaktayım.

Birde 2019 kpss ilk kez girecem önümüzdeki paem veya pomem açılırsa 2019 puanıyla başvurabilirmiyim?


milenyum12, 2 ay önce - Alıntıya git

mimarsın da.

hangi programları biliyorsun ? laf olsun diye değil bir büroda trilyonluk projelerin sunumunu yapabilecek kadar biliyor musun ?

stajlarını yaparken kendine bir şey kattın mı ?

biris gel koskoca şantiyede şef ol dese yönetebilecek misin detaylara hakim misin yoksa ustaların maskarası mı olursun ?

tasarım yönün nasıl ?

teknik çizimin nasıl ?

3 boyutlu modelleme ve animasyon bilgin nasıl ?

dil biliyor musun ? laf olsun diye orta düzey biliyorum diyenlerden değil, karşındaki bir yabancıya proje sunumu yapıp sorularına cevap verebilecek misin ?

sonra gelmişsin bölümün geleceği yok falan filan.

mimarlık dediğin meslek yeryüzündeki 3 asal meslekten birisidir ve insanoğlu nefes aldığı sürece barınma ihtiyacı bitmeyeceği için asla ölmeyecek bir meslektir, yapay zekalar olsa bile çünkü işin içinde ruh var öznellik var.

mimarlık mesleği zaten kpss ile yapılacak bir kamu mesleği değil. 8-9 sene önce kpssde kontenjan bile dolmuyordu evet ama artık beceriksiz kişilerin mimar olmasıyla herkes devlete kapak atayım derdine girişti. böyle olunca da örnekler kaçınılmaz oluyor.

bence mesleğinin hakkını ver. verenler zaten işinde gücünde diğerleri de ağlıyor

06 Haziran 2019 18:26

primer28
Memur

mimarsın da.

hangi programları biliyorsun ? laf olsun diye değil bir büroda trilyonluk projelerin sunumunu yapabilecek kadar biliyor musun ?

stajlarını yaparken kendine bir şey kattın mı ?

biris gel koskoca şantiyede şef ol dese yönetebilecek misin detaylara hakim misin yoksa ustaların maskarası mı olursun ?

tasarım yönün nasıl ?

teknik çizimin nasıl ?

3 boyutlu modelleme ve animasyon bilgin nasıl ?

dil biliyor musun ? laf olsun diye orta düzey biliyorum diyenlerden değil, karşındaki bir yabancıya proje sunumu yapıp sorularına cevap verebilecek misin ?

sonra gelmişsin bölümün geleceği yok falan filan.

mimarlık dediğin meslek yeryüzündeki 3 asal meslekten birisidir ve insanoğlu nefes aldığı sürece barınma ihtiyacı bitmeyeceği için asla ölmeyecek bir meslektir, yapay zekalar olsa bile çünkü işin içinde ruh var öznellik var.

mimarlık mesleği zaten kpss ile yapılacak bir kamu mesleği değil. 8-9 sene önce kpssde kontenjan bile dolmuyordu evet ama artık beceriksiz kişilerin mimar olmasıyla herkes devlete kapak atayım derdine girişti. böyle olunca da örnekler kaçınılmaz oluyor.

bence mesleğinin hakkını ver. verenler zaten işinde gücünde diğerleri de ağlıyor


Antoni Gaudi, 2 ay önce - Alıntıya git

Son noktasına kadar haklısın hocam. İnsanlardaki gelecek kaygısı o derecelere ulaşmış ki; ilkokul mezunu adamlarla aynı yerde olup uzman çavuşluk yapmak isteyen yüksek lisans mezunu adam doldu memleket. Devlet vergi alamadan maaş nasıl ödeyecekse.

06 Haziran 2019 22:41

TheGodfather05
Memur

mimarsın da.

hangi programları biliyorsun ? laf olsun diye değil bir büroda trilyonluk projelerin sunumunu yapabilecek kadar biliyor musun ?

stajlarını yaparken kendine bir şey kattın mı ?

biris gel koskoca şantiyede şef ol dese yönetebilecek misin detaylara hakim misin yoksa ustaların maskarası mı olursun ?

tasarım yönün nasıl ?

teknik çizimin nasıl ?

3 boyutlu modelleme ve animasyon bilgin nasıl ?

dil biliyor musun ? laf olsun diye orta düzey biliyorum diyenlerden değil, karşındaki bir yabancıya proje sunumu yapıp sorularına cevap verebilecek misin ?

sonra gelmişsin bölümün geleceği yok falan filan.

mimarlık dediğin meslek yeryüzündeki 3 asal meslekten birisidir ve insanoğlu nefes aldığı sürece barınma ihtiyacı bitmeyeceği için asla ölmeyecek bir meslektir, yapay zekalar olsa bile çünkü işin içinde ruh var öznellik var.

mimarlık mesleği zaten kpss ile yapılacak bir kamu mesleği değil. 8-9 sene önce kpssde kontenjan bile dolmuyordu evet ama artık beceriksiz kişilerin mimar olmasıyla herkes devlete kapak atayım derdine girişti. böyle olunca da örnekler kaçınılmaz oluyor.

bence mesleğinin hakkını ver. verenler zaten işinde gücünde diğerleri de ağlıyor


Antoni Gaudi, 2 ay önce - Alıntıya git

Mimar olarak çalışıyor musunuz özelde?

07 Haziran 2019 00:05

Antoni Gaudi
Yasaklı

bürom var

07 Haziran 2019 00:09

Antoni Gaudi
Yasaklı

demek istediğim insan kendini geliştirmeli.

çizim programlarını bilmeli

teknik detayları bilmeli

yönetmeliği bilmeli

etkili sunum araçlarını kullanabilmeli

şantiye ortamını görmeli, türlü türlü detaylara hakim olmalı

dil öğrenmeli

bunları yaptıktan sonra iş bulmaması imkansız.

kriz mriz farketmez.

yurtdışı olur farklı firmalar olur.

iyi olan mutlaka seçilir

17 Haziran 2019 16:47

milenyum12
Aday Memur

demek istediğim insan kendini geliştirmeli.

çizim programlarını bilmeli

teknik detayları bilmeli

yönetmeliği bilmeli

etkili sunum araçlarını kullanabilmeli

şantiye ortamını görmeli, türlü türlü detaylara hakim olmalı

dil öğrenmeli

bunları yaptıktan sonra iş bulmaması imkansız.

kriz mriz farketmez.

yurtdışı olur farklı firmalar olur.

iyi olan mutlaka seçilir


Antoni Gaudi, 2 ay önce - Alıntıya git

Her şey iyi güzel hoş yazmışsın fakat her sene 10bin tane mezun veriliyor.Hele ki şu şartlarda ülkemizde eğitim almak kendini yetiştirmek dahi işe yaramaz oldu.10-15 sene deneyimli mimarlar işsizlikten dert yanıp kpss deniyorsa bu ülkede bi problem var demektir.Sizim gibi idealist düşünüp bu bölümü yazdım okudum bitirdim.Mesleğimde 2 sene ısrar ettim , fakat bir gelecek artık görmüyorum.Sizin ofisiniz varmış peki iş yapıyormusunuz bu devirde çünkü ofislerin çoğu tek tek kapanmaya başladı.

17 Haziran 2019 18:45

Antoni Gaudi
Yasaklı

Her şey iyi güzel hoş yazmışsın fakat her sene 10bin tane mezun veriliyor.Hele ki şu şartlarda ülkemizde eğitim almak kendini yetiştirmek dahi işe yaramaz oldu.10-15 sene deneyimli mimarlar işsizlikten dert yanıp kpss deniyorsa bu ülkede bi problem var demektir.Sizim gibi idealist düşünüp bu bölümü yazdım okudum bitirdim.Mesleğimde 2 sene ısrar ettim , fakat bir gelecek artık görmüyorum.Sizin ofisiniz varmış peki iş yapıyormusunuz bu devirde çünkü ofislerin çoğu tek tek kapanmaya başladı.


milenyum12, 1 ay önce - Alıntıya git

10-15 sene deneyimli mimarlar işsiz demişsiniz.

evet müstahak onlara.

mimarlık 10 sene başkasının yanında çalışılacak bir meslek değildir.

jürilere göbeğimiz bitişik mi girdik ?

partnerlik ayrı bir olaydır örneğin yarışmalar gibi ama iş yükünü komple sırtlamak köleliktir.

2-3 bilemediniz 5 seneden sonra kendi ayaklarının üzerinde durmayı tercih etselerdi o yaşta kpss düşünmezlerdi.

heleki 10-15 sene önce üniversiteden çıkanın beleş memur olduğu bir zamanda bir mimarın değeri kat kat fazlaydı muhtemelen çünkü o zamanlar ülkede böyle bir yığılma hiçbir meslek grubunda yoktu.Bu avantaja rağmen pısırıklık senelerce başkasının yanında kalmayı tercih etmek sanırım onların tercihi idi.

19 Haziran 2019 16:56

neo123558
Aday Memur

10-15 sene deneyimli mimarlar işsiz demişsiniz.

evet müstahak onlara.

mimarlık 10 sene başkasının yanında çalışılacak bir meslek değildir.

jürilere göbeğimiz bitişik mi girdik ?

partnerlik ayrı bir olaydır örneğin yarışmalar gibi ama iş yükünü komple sırtlamak köleliktir.

2-3 bilemediniz 5 seneden sonra kendi ayaklarının üzerinde durmayı tercih etselerdi o yaşta kpss düşünmezlerdi.

heleki 10-15 sene önce üniversiteden çıkanın beleş memur olduğu bir zamanda bir mimarın değeri kat kat fazlaydı muhtemelen çünkü o zamanlar ülkede böyle bir yığılma hiçbir meslek grubunda yoktu.Bu avantaja rağmen pısırıklık senelerce başkasının yanında kalmayı tercih etmek sanırım onların tercihi idi.


Antoni Gaudi, 1 ay önce - Alıntıya git

Adam alın teriyle mimarlığı kazanmış ve iş bulamamış ben sana nedenini söyliyim işini iyi yapamadığından ya da kendini kanıtlayamadığından değil 30 bin girmiş bir kişi zaten kendini bölümü kazanarak ve de mezun olarak kanıtlamıştır. işletme kamu yönetimiyle karıştırma mimarlığı , ben mimarlık mezunu değilim ama en azından emeğe saygım var. bir başka neden daha TANIDIĞI yok. dayısı dayısı anlıyor musun. işsiz kalan insanların hallerinden anla birazcık. anlamıyorsanda kimsenin morelini bozma. başlıkta yazmış ve öneri istiyor sen öneri mi veriyorsun morel mi bozuyorsun belli değil. ben de 20 bin sıralamayla PDR mezunu biriyim felsefe mezunu sosyoloji mezunu bu işi benden emin ol daha iyi yapmıyor ama atanmışlar ve paşalar gibi rehber öğretmen olup devletin parasını yiyorlar ve bende şimdi ekmek parası yaş geliyor evlilik diye ya polis ya da asker olmak istiyorum. Sen de polisliği seç mimar kardeşim ama mimarlığı yapmadığından değil mecburiyetten seçeceksin . çünkü mecbur edildik buna

19 Haziran 2019 18:28

milenyum12
Aday Memur

Adam alın teriyle mimarlığı kazanmış ve iş bulamamış ben sana nedenini söyliyim işini iyi yapamadığından ya da kendini kanıtlayamadığından değil 30 bin girmiş bir kişi zaten kendini bölümü kazanarak ve de mezun olarak kanıtlamıştır. işletme kamu yönetimiyle karıştırma mimarlığı , ben mimarlık mezunu değilim ama en azından emeğe saygım var. bir başka neden daha TANIDIĞI yok. dayısı dayısı anlıyor musun. işsiz kalan insanların hallerinden anla birazcık. anlamıyorsanda kimsenin morelini bozma. başlıkta yazmış ve öneri istiyor sen öneri mi veriyorsun morel mi bozuyorsun belli değil. ben de 20 bin sıralamayla PDR mezunu biriyim felsefe mezunu sosyoloji mezunu bu işi benden emin ol daha iyi yapmıyor ama atanmışlar ve paşalar gibi rehber öğretmen olup devletin parasını yiyorlar ve bende şimdi ekmek parası yaş geliyor evlilik diye ya polis ya da asker olmak istiyorum. Sen de polisliği seç mimar kardeşim ama mimarlığı yapmadığından değil mecburiyetten seçeceksin . çünkü mecbur edildik buna


neo123558, 1 ay önce - Alıntıya git

Aynen öyle kardeşim yaşamayan bilmez arkadaş zaten meslekte yeni benim kadar eski değil konuştum özelden.Zamanla o da kavrar olayı.

Bu memleketin mimara mühendise ihtiyacı yok.Bekçiye askere polise ihtiyacı var.

Kendini geliştirme yalanını zamanla geç olsada kavradım.İstediğin kadar bu ülkede çalış çabala istediğin kadar idealist ol zorla kendini olmayınca olmuyor. Çokda kendimi parçalayıp mimarlık yapıcam para kazancam diye kendimi parçalarsam ve ya parçalarsak haberlerdeki insanlar gibi psikolojimizi bozuk kendimizi asarız.Bi an önce ekmek parası nerde ise oraya yönelmek gerekiyor.

Olmayınca olmuyor egoistlik yapıp ben yüksek puan aldım mühendis oldum polis mi olcaz 2 yıllık hatta lise mezunlarıyla aynı konuma mı düşecem egosunu yenemeyenleri bana sorarsan daha büyük sıkıntılar beklemekte. Kimse yanlış anlamasın herkes kendine göre zeki, çalışkan ve başarılıdır fakat rızkımız değilse hiç bişeyde olmuyor malesef.

Allah hepimize hayırlısını versin.Emeklerimizi boşa çıkarmasın mümkünse tabi böyle bi memlekette.

Toplam 18 mesaj
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?