Editörler :
10 Haziran 2019 14:43

Ozaliz
Memur

Yoksa 15.00'da geliyor mu, 2018/4 kılavuzu 15.00'da gelmiş

10 Haziran 2019 14:44

winamo45
Aday Memur
Aktif link var; 81-82
burcinebe, 1 ay önce - Alıntıya git

Hangi site dpb yghm ? ösym ?

10 Haziran 2019 14:46

burcinebe
Aday Memur

Ben bakamıyorum nasıl anladınız.


winamo45, 1 ay önce - Alıntıya git
ÖSYM son duyuruya tıklayın efendim. Linkteki TR,15780 yazan kısmı 1 arttırın. TR,15781 olsun yani bakın bi. Sonra TR,15783 yapın. Aradaki farkı görürsünüz. 15781 ve 15782 aktif
10 Haziran 2019 14:47

winamo45
Aday Memur
ÖSYM son duyuruya tıklayın efendim. Linkteki TR,15780 yazan kısmı 1 arttırın. TR,15781 olsun yani bakın bi. Sonra TR,15783 yapın. Aradaki farkı görürsünüz. 15781 ve 15782 aktif
burcinebe, 1 ay önce - Alıntıya git

Evet şuan gördüm duyuru gelirmi acaba

10 Haziran 2019 14:48

burcinebe
Aday Memur
Bizimle ilgili olmayadabilir. Ama bi duyuru geleceği kesin.
10 Haziran 2019 14:48

winamo45
Aday Memur
Bizimle ilgili olmayadabilir. Ama bi duyuru geleceği kesin.
burcinebe, 1 ay önce - Alıntıya git

Aynen bekleyelim bakalım.

10 Haziran 2019 14:55

Anessst123
Aday Memur
Aktif link var; 81-82
burcinebe, 1 ay önce - Alıntıya git
Kalpten gidebilirim
10 Haziran 2019 14:56

Hmsir11
Aday Memur

İyi de bizim dpbye bakmamız gerekmiyor mu

10 Haziran 2019 15:00

winamo45
Aday Memur

İyi de bizim dpbye bakmamız gerekmiyor mu


Hmsir11, 1 ay önce - Alıntıya git

Yine gelmedi kılavuz.

10 Haziran 2019 15:00

Hemşire7293
Aday Memur
Linkin tamamını atarmısınız bende 88 gözüküyor en son
10 Haziran 2019 15:03

Hemşire7293
Aday Memur
81 82 aktif inş bizle İlgilidir
10 Haziran 2019 15:04

winamo45
Aday Memur
81 82 aktif inş bizle İlgilidir
Hemşire7293, 1 ay önce - Alıntıya git

Duyuruyu ösymden takip etmiyormuyuz.

10 Haziran 2019 15:04

Ozaliz
Memur

Full linkini atar mısınız 81-82'nin

10 Haziran 2019 15:05

Hemşire7293
Aday Memur
http://www.osym.gov.tr/TR,15780/2019-yuksekogretim-kurumlari-sinavi-2019-yks-sinava-giris-belgeleri-aciklandi-30052019.html
10 Haziran 2019 15:07

ortradyoloj
Memur

Full linkini atar mısınız 81-82'nin


Ozaliz, 1 ay önce - Alıntıya git

mesaj kutunuza bakın.

10 Haziran 2019 15:09

ortradyoloj
Memur
81 82 aktif inş bizle İlgilidir
Hemşire7293, 1 ay önce - Alıntıya git

ne kadar sürede görebiliriz duyurunun ne olduğunu link aktif oldu ya şimdi örneğin akşama kullanıma açılır mı ?

10 Haziran 2019 15:10

theanswerai
Aday Memur

duyuru ilk başta dpb den gelmiyor mu

10 Haziran 2019 15:11

Hemşire7293
Aday Memur

ne kadar sürede görebiliriz duyurunun ne olduğunu link aktif oldu ya şimdi örneğin akşama kullanıma açılır mı ?


ortradyoloj, 1 ay önce - Alıntıya git
Bugün gelecek bu linkler
10 Haziran 2019 15:11

winamo45
Aday Memur

duyuru ilk başta dpb den gelmiyor mu


theanswerai, 1 ay önce - Alıntıya git

Duyuru ilk önce dpbden gelir ama söz konusu kılavuzsa ösym yayınlar.

10 Haziran 2019 15:12

ortradyoloj
Memur
Bugün gelecek bu linkler
Hemşire7293, 1 ay önce - Alıntıya git

İnşallah be hocam ya inşallah umut doğdu yine içimize bakalım.

Toplam 151 mesaj
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?