Editörler :
13 Haziran 2019 23:26   


İzmir belediye
İzmir belediyelerinden düz memur alımı yapan belediyeler var mı ? İşkurda yayınlanmayıp alım durumları oluyor mu acaba bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim
14 Haziran 2019 14:18

gaiptensesler
Kapalı

İşkur üzerinden memur alımı olmaz.

15 Haziran 2019 03:33

Busydn
Aday Memur

İşkur üzerinden memur alımı olmaz.


gaiptensesler, 4 ay önce - Alıntıya git
Belediyeyi aradığımda işkur üzerinden alım yapıyoruz dedi peki nasıl öğrenebilirim alım olup olmadığını
17 Haziran 2019 14:13

buhara99
Aday Memur

+++

20 Haziran 2019 08:26

bravehard
Şef
Belediyeyi aradığımda işkur üzerinden alım yapıyoruz dedi peki nasıl öğrenebilirim alım olup olmadığını
Busydn, 4 ay önce - Alıntıya git

Memur alımı İşkur üzerinden olmaz, ayrıca hiç bir Belediye kolay kolay düz memur alımı yapmaz kardeşim, özellikle İzmirde ki hiç bir Belediye.

20 Haziran 2019 09:01

hsnd
Müsteşar Yardımcısı

Memur alımı İşkur üzerinden olmaz, ayrıca hiç bir Belediye kolay kolay düz memur alımı yapmaz kardeşim, özellikle İzmirde ki hiç bir Belediye.


bravehard, 4 ay önce - Alıntıya git

Memur alımı işkur üzerinden yapılabiliyor. Olmaz diye bir şey yok. Daimi ya da geçici kamu personeli statüsünde alım mevcut işkur üzerinden.

25 Haziran 2019 10:44

buhara99
Aday Memur

+++

12 Temmuz 2019 14:16

ezgi1602
Aday Memur

İzmir Büyükşehir Belediyesi İZELMAN şirketi üzerinden yayınladığı işkur kurum dışı işçi alımı ilanlarına başvuru yapıp dönüş yapılan oldu mu? Aradığımda bilgi vermediklerini söylediler.

18 Temmuz 2019 13:09

Busydn
Aday Memur

İzmir Büyükşehir Belediyesi İZELMAN şirketi üzerinden yayınladığı işkur kurum dışı işçi alımı ilanlarına başvuru yapıp dönüş yapılan oldu mu? Aradığımda bilgi vermediklerini söylediler.


ezgi1602, 3 ay önce - Alıntıya git
Ben birçok kez başvuru yaptım ve dönüş olmadı
19 Ağustos 2019 15:33

iblis35
Aday Memur

boşo boşuna uğramayın izmir için çok zor sözleşmeli memur alımı belkı bır sans

20 Ağustos 2019 17:48

Burçakzamanı
Aday Memur
Ben birçok kez başvuru yaptım ve dönüş olmadı
Busydn, 3 ay önce - Alıntıya git
Bende başvurdum dönüş olmadı. Hangi kritere göre çağırdıklarını bilmiyorum. Arkadaşlar çoğu belediye zabıta alımı yapıyor izmir belediyesi neden yapmıyor bilgisi olan var mı
21 Ağustos 2019 08:26

trust.111
Şube Müdürü

Memur alımı işkur üzerinden yapılabiliyor. Olmaz diye bir şey yok. Daimi ya da geçici kamu personeli statüsünde alım mevcut işkur üzerinden.


hsnd, 4 ay önce - Alıntıya git

İşte o memur olmuyor güzel kardeşim. 4857'ye tabi işçi oluyor sürekli veya geçici işçi diye.

21 Ağustos 2019 21:23

Busydn
Aday Memur
Bende başvurdum dönüş olmadı. Hangi kritere göre çağırdıklarını bilmiyorum. Arkadaşlar çoğu belediye zabıta alımı yapıyor izmir belediyesi neden yapmıyor bilgisi olan var mı
Burçakzamanı, 2 ay önce - Alıntıya git
Zabıta alımı oluyo ama duyrulma olmuyo oluyosada ben duymadım
23 Ağustos 2019 19:56

Burçakzamanı
Aday Memur
Zabıta alımı oluyo ama duyrulma olmuyo oluyosada ben duymadım
Busydn, 2 ay önce - Alıntıya git
Bende hiç duymadım. İzmir dışı çoğu ili duydum fakat izmirin ilana çıktığını duymadım.
26 Ağustos 2019 09:11

iblis35
Aday Memur

personel alımı var dıye bılıyorum suan vasıflı vasıfsız işçi ve teknıker teknısyn kadrosu için

27 Ağustos 2019 12:17

Busydn
Aday Memur

personel alımı var dıye bılıyorum suan vasıflı vasıfsız işçi ve teknıker teknısyn kadrosu için


iblis35, 2 ay önce - Alıntıya git
Bakıyorum ilanlara haftanın son günü açıyolar pazartesi kapatıyolar cvleride direk belediyeye getirin diyolar hangi ilana baktıysam böyleydi Ben kocaelindeyim başvursam bile umudum yok hiç geri dönüş olmuyo :(
27 Ağustos 2019 16:11

iblis35
Aday Memur
Bakıyorum ilanlara haftanın son günü açıyolar pazartesi kapatıyolar cvleride direk belediyeye getirin diyolar hangi ilana baktıysam böyleydi Ben kocaelindeyim başvursam bile umudum yok hiç geri dönüş olmuyo :(
Busydn, 2 ay önce - Alıntıya git

versen bile cv akıbetı bellı olmuyor hıc ugrasmayın bence

Toplam 16 mesaj
 
ANKET
'Barış Pınarı Harekatı'nı destekliyor musunuz?