Editörler :
15 Haziran 2019 02:00   


Askerliğin Tescili Hk.

arkadaşlar ben 2 yıllık önlisans mezunuyum, yarın sadece TYT'ye girecem, TYT puanıyla askerliğimi tecil ettirebilir miyim? Yani 2 yıllık açıköğretim programına kayıt olursam askerliğim ertelenir mi?

15 Haziran 2019 02:08

TheGodfather05
Memur

Önlisans mezunu olduğun için zaten 2 yıl tecil ettirme hakkın var. Tyt puanıyla tecil olmaz. Ekstra bi tecil yapma hakkı kazanmak içinde bundan sonra 2 yıllık değil 4 yıllık bitirmen lazım.

15 Haziran 2019 02:10

adsatama
Aday Memur

peki kardeşim TYT puanı ile herhangi bi 4 yıllık bölüm yazabilir miyim?

15 Haziran 2019 05:06

TheGodfather05
Memur

Hayır

Toplam 3 mesaj
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?