Editörler : ya umutlarda biterse
16 Haziran 2019 14:53   


Vodafone link göndererek insanları dolandırıyor

Vodafone faturasız hat kullanıyordum. 15.04.2019 tarihinde Yapı Kredi kartımla 25 TL yükleme yaptım ve paketim yenilendi. 22.04.2019 tarihinde muhtemelen 3 yaşındaki çocuğum telefona önceden wifi ile indirdiğimiz oyunları oynarken Vodafone tarafından mesaj linki yollanmış. Mesaj linkide faturalı hatta geçmek isterseniz kabul, istemezseniz reddi tıklayın diyeymiş. Çocuğum oyun ekranı gelsin diye linkte kabul seçeneğini tıklamış ve bilgimiz dışında haberimiz olmadan ve de faturasız hat paketimin bitmesine daha 23 gün varken faturalı hatta geçmişiz. Vodafone müşteri hizmetleri daha önce defalarca beni arayarak faturalı hatta geçirmeye çalıştı ama ben faturasız hattan memnun kaldığımı söyledim. O şekilde geçiremeyince ikna edemeyince bu mesajlı link yolunu bulmuşlar. Maalesef biz bunu 48 gün sonra Vodafone tarafından toplamda 376- 400 TL borcunuz var diye arandığımızda öğrenebildik. Faturalı hatta geçişiniz sağlandı diye mesaj atmışlar ama Telefonumuzdaki eski mesajları sil ayarından dolayı gelen bu mesajları farketmemişiz. Bu şekilde linkli mesaj yolu ile geçiş ne kadar doğru, ne kadar kanuni ve ne kadar etik diye soruyorum. Bunun adı resmen dolandırıcılık değil mi? İnsanların dikkatsizliğinden çıkar sağlamak değil mi? Gelen her mesajı okuma zorunluluğumuz mu var. Aradılar faturali hat kullanmak istemediğimizi defalarca beyan ettik. Böyle mi tuzak kurmaları gerekirdi. 27 nisan-27 mayıs tarihli 96 TL lik fatura kesmişler, Birde 27 mayıs -15 haziran güncel borç 276 tl diyorlar. Devletimizin adı sanı belli olan bu firmaların dolandırıcıklarına karşı vatandaşını koruması lazım diye düşünüyorum

17 Haziran 2019 00:50

azizilkerlabtek54
Aday Memur
Vodafone tam bi dolandırıcılık şirketi . Babama da zamanında 215 fatura gelmişti. Belediye nin tüketici hakem heyetine gidip şikayetçi olduk. 3 ay sonunda paramızı zar zor geri aldık. Gidin belediyeye Şikayetçi olur ve bu operatörden biran önce çokın. korkak cevaplar vermeyin telefonda konuşurken ben tüketici hakem heyeti bizi haklı gördükten sonra tekrar arayıp parayı ödemezlerse icralık olacaklarını söyledim. 2 güne parayı gönderdiler aralın bağırın çağırın
17 Haziran 2019 03:08

gökhan3842
Aday Memur

Cimere, btk' ya şikayet ettim. Fatura elime ukaşınca tüketici hakem heyetine de başvuracağım. Tek ben mağdur olmamışım. Şikayet var.com da çok sayıda vatandaş bu mağduriyeti yaşamış

Toplam 2 mesaj
 
ANKET
Okullarda cep telefonu yasaklanmalı mı?