Editörler : Mehmet Balci
21 Haziran 2019 21:53

boldblue2
Şef
Paramedik sıralama 1860
mehmet1451kk, 1 ay önce - Alıntıya git

tr geneli 1860 olamaz branş mı 1860 eğer öyleyse atanmama şansın var çokmuş ımkanın varsa bnce 2020 ye yavaş yavaş hazırlanmaya başla eski atamalara bak 2 senede toplam kaç kişi alınmış kesin bişey demek çok zor çok kritik bi puan sağı solu belli olmaz

21 Haziran 2019 21:59

mehmet1451kk
Yasaklı

tr geneli 1860 olamaz branş mı 1860 eğer öyleyse atanmama şansın var çokmuş ımkanın varsa bnce 2020 ye yavaş yavaş hazırlanmaya başla eski atamalara bak 2 senede toplam kaç kişi alınmış kesin bişey demek çok zor çok kritik bi puan sağı solu belli olmaz


boldblue2, 1 ay önce - Alıntıya git
hahaha hocam siz dalga mı geçiyorsunuz hemsireden ebeden sonra en çok alım olan sağlıkta paramedik ben illaki atancam ama 2. veya 3.atama olur 2016-2018 de toplam 4000 atama oldu 2014-2016 da 3000 alım oldu
21 Haziran 2019 22:06

Otonom Piyade
Kapalı

bu gelir diye sallayanlar acaba neye göre gelir diyorlar sınav oldu bitti 1 sene geçmek üzere adam gibi alım yok 2016 döneminde 86.8 puanım yandı düşünün yani 90 altında puanı olanlar hiçbir şeye heveslenmesin


Bugrahan Beyim, 1 ay önce - Alıntıya git
90 altı puanı olanlar hiç bişeye heveslenmesin derken yanlış cümle kurmuşsun 3001 e heveslenmesin diyecektin sanırım brans bazında konuşmak doğru olmaz 75 le atanan 80 le atanan 10 larca bölüm var senin 86 puanın yandıysa 3001 için normaldir branşın varsa at bakıcıligi falandir heralde yoksa 86 ile makine elektronik mekatronik muhasebe emlak bütün sağlık branşlari harita hepsi atanır 86 ile atanamadiysan ya bölümün yok ya da bölümün tırt kamuda alımı olmayan bir bölüm
21 Haziran 2019 22:13

Otonom Piyade
Kapalı
Emin misiniz? Cogu kisi bu sene atanamazsin otur kpssye calis diyor. Bende ne yapacagimi bilemedim acikcasi
Adayagmur17, 1 ay önce - Alıntıya git
62-63 e kadar düşer şehir ayırt etmezsen atanırsın merak etme adamin bölümü eczane teknikerligi Max 80 puana çıkmış 70 le kapatmis yani atama aralığı 70-80 maximumu 80 düşün artık adamın puanı 88 atanamazsam diye ağlıyor yani forumdakiler işsizlikten kafayı yemiş hep en kötü ihtimali düşünen 100 alsa bile atanamama ihtimali olduğunu düşünen kişiler sana atanamazsin diyen bunlardan biri olabilir yazılanları takmayın robota girin bütün sağlık alimalarinda hemşire alimlarina bakın cevabı orda en düşük alımda bile 60 lara düşmüş bu alim gayet iyi bir alım hatta ben robottan kopyalayayım buraya 39016460594 kontejanİstanbul T.C. Sb. Sbü. Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma HastanesiHemşireİstanbul62.77 / 69.7739016474172 kontenjanİstanbul T.C. Sb. Sbü. Süreyyapaşa Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eah.Hemşireİstanbul62.72 / 66.48390164713129 kontejanİstanbul T.C. Sb. Sbü. Okmeydanı Eğitim ve Araştırma HastanesiHemşireİstanbul62.71 / 66.60390164421135 kontenjanİstanbul T.C .Sb. Sbü. Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma HastanesiHemşireİstanbul62.70 / 66.76390164309163 kontejanİstanbul Sancaktepe Şehit Prof.Dr.İlhan Varank Eğitim ve Araştırma HastanesiHemşireİstanbul62.63 / 77.0039016444184 kontenjanİstanbul T.C. Sb. İstanbul Medeniyet Üniversitesi Göztepe Eğitim ve Araştırma HastanesiHemşireİstanbul62.63 / 66.95390164577262 kontejanİstanbul T.C. Sb. Sbü. Gaziosmanpaşa Taksim Eğitim ve Araştırma HastanesiHemşireİstanbul62.52 / 66.64
21 Haziran 2019 22:14

Otonom Piyade
Kapalı
86 ya 3001 zor gibi kardeşim ama bellide olmaz
21 Haziran 2019 22:29

mehmet1451kk
Yasaklı
86 ya 3001 zor gibi kardeşim ama bellide olmaz
Otonom Piyade, 1 ay önce - Alıntıya git
benim zaten bölümüm var ben öylesine düz memurluğu sordum ben zaten ilk ve acil yardim ambulans teknikeriyim (paramedik) zaten bu sıralamaya atanirim
21 Haziran 2019 22:30

Otonom Piyade
Kapalı
hahaha hocam siz dalga mı geçiyorsunuz hemsireden ebeden sonra en çok alım olan sağlıkta paramedik ben illaki atancam ama 2. veya 3.atama olur 2016-2018 de toplam 4000 atama oldu 2014-2016 da 3000 alım oldu
mehmet1451kk, 1 ay önce - Alıntıya git
Sen prmden her türlü atanirsin zaten 3001 n peşine niye düştün 88 puanım var desen gelir derdim ama 86 şans belki gelebilir biraz zor
21 Haziran 2019 22:30

Rengarenk91
Şube Müdürü

evt burası bağımlılık yapar ben 14 den beri burdayım

arkadaşlık isteğinin konuyla ne alakası var sıkışınca konuyu değiştirdin hep böylesin yine şaşırtmadın beni konudan çıkıyosun burda 3 sene snra karşıma çıktığın için ekledim 16 da çok büyük laflar ediyodun atanıp atanamıyacağını takip etmek için çok nadiren eklerim bunu yanlış anlama bu forumdaki kızlara rasgele yazan birisi değilim kimliğimde belli kurumumda. gizli saklı bi işim yok hesabım orjinaldir isteyen beni rahat bulabilir burdan hiçbir bayana yazmadım ama sen özel ilgi alanımdasın

ayrıca isteğimi kabul etmediysen neden bana bildirim geliyor adını 16 dan biliyorum burda yazdınmı yazmadın mı bilemem


boldblue2, 1 ay önce - Alıntıya git

https://hizliresim.com/XbvqdO

Tartismak istemedigin insani eklemiyceksin.o yuzden konuyla alakasi var.bir dahada burda bu konuyu uzatma.

21 Haziran 2019 22:31

boldblue2
Şef
hahaha hocam siz dalga mı geçiyorsunuz hemsireden ebeden sonra en çok alım olan sağlıkta paramedik ben illaki atancam ama 2. veya 3.atama olur 2016-2018 de toplam 4000 atama oldu 2014-2016 da 3000 alım oldu
mehmet1451kk, 1 ay önce - Alıntıya git

orasını bilmem hocam o zaman neden bu konuyu açtın madem öyle atanmam garanti laf olsun diye can sıkıntısından konu açıyonuz

22 Haziran 2019 00:56

Adayagmur17
Aday Memur
62-63 e kadar düşer şehir ayırt etmezsen atanırsın merak etme adamin bölümü eczane teknikerligi Max 80 puana çıkmış 70 le kapatmis yani atama aralığı 70-80 maximumu 80 düşün artık adamın puanı 88 atanamazsam diye ağlıyor yani forumdakiler işsizlikten kafayı yemiş hep en kötü ihtimali düşünen 100 alsa bile atanamama ihtimali olduğunu düşünen kişiler sana atanamazsin diyen bunlardan biri olabilir yazılanları takmayın robota girin bütün sağlık alimalarinda hemşire alimlarina bakın cevabı orda en düşük alımda bile 60 lara düşmüş bu alim gayet iyi bir alım hatta ben robottan kopyalayayım buraya 39016460594 kontejanİstanbul T.C. Sb. Sbü. Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma HastanesiHemşireİstanbul62.77 / 69.7739016474172 kontenjanİstanbul T.C. Sb. Sbü. Süreyyapaşa Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eah.Hemşireİstanbul62.72 / 66.48390164713129 kontejanİstanbul T.C. Sb. Sbü. Okmeydanı Eğitim ve Araştırma HastanesiHemşireİstanbul62.71 / 66.60390164421135 kontenjanİstanbul T.C .Sb. Sbü. Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma HastanesiHemşireİstanbul62.70 / 66.76390164309163 kontejanİstanbul Sancaktepe Şehit Prof.Dr.İlhan Varank Eğitim ve Araştırma HastanesiHemşireİstanbul62.63 / 77.0039016444184 kontenjanİstanbul T.C. Sb. İstanbul Medeniyet Üniversitesi Göztepe Eğitim ve Araştırma HastanesiHemşireİstanbul62.63 / 66.95390164577262 kontejanİstanbul T.C. Sb. Sbü. Gaziosmanpaşa Taksim Eğitim ve Araştırma HastanesiHemşireİstanbul62.52 / 66.64
Otonom Piyade, 1 ay önce - Alıntıya git
Elinize saglik ugrasmissiniz. Evet cok karamsar insanlar var. Ben hicbir zaman umudumu kaybetmedim. Hakkimda hayirli olan seyler hep vakti gelince oldu. Bunlar gelip gecici olaylar. Elbet herkes bir sekilde istedigine kavusacak, ama keske insanlar birbirine sabir ve saygi gosterebilse. Gercekten cok sagolun, insaAllah nasip olur. Herkesin gonlune gore versin
22 Haziran 2019 00:57

Adayagmur17
Aday Memur

çok şanslısınız hocam bölümünüz çok iyi inşallah yakın zamanda atanırsınız


boldblue2, 1 ay önce - Alıntıya git
Cok tesekkurler, Allah herkesin gonlune gore versin insaallah
28 Haziran 2019 18:05

Proxsima06
Aday Memur

sağlık ataması önce olmazsa 97 ile düz memurluk yazar.birkaç ay sağlık alımı olana kadar çalışırım

30 Haziran 2019 13:20

şakir33
Aday Memur

89.5 puana 3001 gelir mi acaba genel sarılamaya bakarsak zor gibi

02 Temmuz 2019 13:02

egevrl
Aday Memur

2012 kpss de 85.66 almıştım. ikinci atamamda MEM de memur olarak göreve başladım. Tabi o zamanlar kadro veriliyordu. Şu an 86 ile atanman zor görünüyor çünkü artık eskisi gibi kadro verilmiyor.

02 Temmuz 2019 13:50

memuristann
Aday Memur

Biz kafamıza sikalim o zmn

Toplam 75 mesaj
 
ANKET
Okullarda cep telefonu yasaklanmalı mı?