Editörler : Mehmet Balci
21 Temmuz 2019 10:16

fatalrhy
Aday Memur
+
21 Temmuz 2019 17:41

end2018
Aday Memur
Tercih sıralamalarını tuttuğumuz bir e-tablomuz var Aim kadrosu için. Tabloya dahil olmak isteyen +93 puanlı arkadaşlar iletişime geçebilir.
end2018, 7 ay önce - Alıntıya git
+
21 Temmuz 2019 18:26

alissama
Memur
Elimizdeki verilere göre 92.89 altı arkadaşlar hiç umutlanmasın. Tabii tabloda olmayan başka kişiler illaki olacaktır ama net olarak 92 89''ün altına düşmeyecek diyebilirim.
end2018, 7 ay önce - Alıntıya git

++

29 Temmuz 2019 01:03

aim11
Aday Memur

son alan yer, 93,5 civarı kapatacak. rahat olsun herkes.


aim11, 7 ay önce - Alıntıya git

beni eksileyenler nerde bakim

29 Temmuz 2019 16:43

zi.bis
Aday Memur

en düşük kaçla hangi il aldı?

29 Temmuz 2019 17:39

muhemre
Kapalı

beni eksileyenler nerde bakim


aim11, 7 ay önce - Alıntıya git

Seni eksileyenler 93.5 puan altında ve aim tercihi vermiş olanlardı hocam.

Yoksa öngörünüzün tutup tutmayacağı oylanmadı.

03 Ağustos 2019 15:15

newage_0607
Memur
Merhaba arkadaşlar. AİM kadınlar için nasıl bir pozisyondur? Çalışma şartları ortamı falan? Bilgi veren olursa çok sevinirim
04 Ağustos 2019 11:19

Halil424242
Aday Memur
Merhaba arkadaşlar. AİM kadınlar için nasıl bir pozisyondur? Çalışma şartları ortamı falan? Bilgi veren olursa çok sevinirim
newage_0607, 7 ay önce - Alıntıya git

+++

04 Ağustos 2019 20:38

fatalrhy
Aday Memur
+
04 Ağustos 2019 21:18

Nonescape
Aday Memur
Arkadaşlar merhaba, Aim memurluğu önümüzdeki sene 2020 KPSS puanıyla alım yapılır mı? Yoksa gerektiği kadar alındı da bir kaç sene alım olmama olasılığı var mı dır? Bilgisi olan varsa açıklarsa çok memnun olurum
05 Ağustos 2019 08:36

ExternaLBio
Aday Memur
Arkadaşlar merhaba, Aim memurluğu önümüzdeki sene 2020 KPSS puanıyla alım yapılır mı? Yoksa gerektiği kadar alındı da bir kaç sene alım olmama olasılığı var mı dır? Bilgisi olan varsa açıklarsa çok memnun olurum
Nonescape, 7 ay önce - Alıntıya git

+++

05 Ağustos 2019 10:35

1Selamünaleyküm
Memur

+++


ExternaLBio, 7 ay önce - Alıntıya git
Kazandınız mı Aim Hocam? İnşallah olmuştur sizin.
05 Ağustos 2019 11:14

ExternaLBio
Aday Memur
Kazandınız mı Aim Hocam? İnşallah olmuştur sizin.
1Selamünaleyküm, 7 ay önce - Alıntıya git

yok hocam şaka gibi, bişey oldu en son alan yer ağrı 93.530 benim puan 93.529 böyle kılpayı kaçırdım . hayırlısı bir daha açmaz heralde nasip değilmiş

05 Ağustos 2019 12:29

M.SelimBAĞSIZ
Aday Memur

yok hocam şaka gibi, bişey oldu en son alan yer ağrı 93.530 benim puan 93.529 böyle kılpayı kaçırdım . hayırlısı bir daha açmaz heralde nasip değilmiş


ExternaLBio, 7 ay önce - Alıntıya git
Üzüldüm ya.. yazık. Benim de 93.41 idi 0.12 gibi birşeyle kaçırdım. İnşallah Aralık atamasında da açarlar. Kimse bu alımı beklemiyordu. Belki Aralık'ta bir daha alınır.
05 Ağustos 2019 13:01

ExternaLBio
Aday Memur
Üzüldüm ya.. yazık. Benim de 93.41 idi 0.12 gibi birşeyle kaçırdım. İnşallah Aralık atamasında da açarlar. Kimse bu alımı beklemiyordu. Belki Aralık'ta bir daha alınır.
M.SelimBAĞSIZ, 7 ay önce - Alıntıya git

hocam ben ümitlenmek istemiyorum ama insan üzülüyor 2020 sınavına hazırlanıcam başka vakit geçmeyecek

05 Ağustos 2019 14:33

1Selamünaleyküm
Memur

hocam ben ümitlenmek istemiyorum ama insan üzülüyor 2020 sınavına hazırlanıcam başka vakit geçmeyecek


ExternaLBio, 7 ay önce - Alıntıya git
Hayırlısı olsun Hocam ya neden tekrar hazırlanıyorsunuz branşınızdan seçin kadro açılırsa
05 Ağustos 2019 14:51

ExternaLBio
Aday Memur
Hayırlısı olsun Hocam ya neden tekrar hazırlanıyorsunuz branşınızdan seçin kadro açılırsa
1Selamünaleyküm, 7 ay önce - Alıntıya git

benim branşta açmıyor kadrolu çok nadir

Toplam 257 mesaj
 
ANKET
2002'den bu yana, en çok beğendiğiniz Milli Eğitim Bakanı kimdir?