Editörler : Mehmet Balci
30 Ekim 2019 16:30

philosophia35.
Aday Memur

harita ve kadastro teknikeri

tıbbi sekreter

ikiside önlisans ikisininde atanması için kaç puan alması lazım?


Esrakkkkk, 3 hafta önce - Alıntıya git

en az 85 puan gerek

30 Ekim 2019 22:26

Elif Eslem
Aday Memur

Merhaba herkese 2020 KPSS için pegem yayınlarını mı yoksa benim hocam yayınlarının setlerini mi öner

30 Ekim 2019 22:36

Elif Eslem
Aday Memur

Merhaba herkese 2020 KPSS için pegem yayınlarını mı yoksa benim hocam yayınlarının

setlerini mi önerirsiniz?Daha önce 2 defa ortaöğretim KPSS girdim 70 ve 72 puan

aldım bi işe yaramadı şimdi önlisanstan gireceğim daha fazla çalışmam lazım.

Bir de nasıl bi çalışma önerirsiniz? Şimdiden Teşekkürler...

30 Ekim 2019 23:15

büro yönetim
Aday Memur

Arkadaşlar mat yayın ve video önerisi istedim rica etsem yardımcı olur musunuz teşekkürler:)

31 Ekim 2019 15:37

philosophia35.
Aday Memur

Merhaba herkese 2020 KPSS için pegem yayınlarını mı yoksa benim hocam yayınlarının

setlerini mi önerirsiniz?Daha önce 2 defa ortaöğretim KPSS girdim 70 ve 72 puan

aldım bi işe yaramadı şimdi önlisanstan gireceğim daha fazla çalışmam lazım.

Bir de nasıl bi çalışma önerirsiniz? Şimdiden Teşekkürler...


Elif Eslem, 3 hafta önce - Alıntıya git

çeşitli kaynaklardan çalışın bence bu sınavın belirleyici dersleri Türkçe ve Matematik

31 Ekim 2019 15:38

philosophia35.
Aday Memur

Arkadaşlar mat yayın ve video önerisi istedim rica etsem yardımcı olur musunuz teşekkürler:)


büro yönetim, 3 hafta önce - Alıntıya git

Matematik temeli yoksa biraz zor açıkcası ilyas güneş iyi anlatıyordu diye hatırlıyorum

05 Kasım 2019 13:48

philosophia35.
Aday Memur

DERSHANEYE KAYIT OLAN VAR MI ?

FİYATLAR NASIL

06 Kasım 2019 18:51

20132727
Aday Memur
afet ve acil durum yönetimi ve kimya teknolojisi mezunuyum önlisans ikiside kpss de ikisinden de tercih edebiliyor muyum
07 Kasım 2019 09:02

philosophia35.
Aday Memur
afet ve acil durum yönetimi ve kimya teknolojisi mezunuyum önlisans ikiside kpss de ikisinden de tercih edebiliyor muyum
20132727, 2 hafta önce - Alıntıya git

mezunsanız tabiki başvurabilirsiniz

07 Kasım 2019 09:25

kpsshocam
Yasaklı
07 Kasım 2019 18:01

Hkmszz
Aday Memur
Daha 1 yıl var cok erken degil mi? Konular unutulur bence. 2018 sınavına 3.5 ay çalıstım ben. 83 puan aldım. Şimdiden baslarsam aklımda bir sey kalmaz.
Kbr9292, 4 ay önce - Alıntıya git
yavaş yavaş baslanir 83 le atanamadn ama 90 usti olmasi lazm
07 Kasım 2019 18:14

Kbr9292
Aday Memur
yavaş yavaş baslanir 83 le atanamadn ama 90 usti olmasi lazm
Hkmszz, 1 hafta önce - Alıntıya git
90 üstü yapmam için benim matematik çözmem lazım. 83 puanı 3 matematik neti yaparak aldım. Sözel zaten sıkıntı değil benim için. Matematik de anlamıyorum o kadar zor geliyor ki oturup matematik dinlemek.
07 Kasım 2019 18:16

Hkmszz
Aday Memur
90 üstü yapmam için benim matematik çözmem lazım. 83 puanı 3 matematik neti yaparak aldım. Sözel zaten sıkıntı değil benim için. Matematik de anlamıyorum o kadar zor geliyor ki oturup matematik dinlemek.
Kbr9292, 1 hafta önce - Alıntıya git
matematik te zor değil calissan yaprsn ez az 10 soru iste şimdi den calissan karrsn
07 Kasım 2019 18:24

Kbr9292
Aday Memur
matematik te zor değil calissan yaprsn ez az 10 soru iste şimdi den calissan karrsn
Hkmszz, 1 hafta önce - Alıntıya git
Sevemiyorum sanırım ondan zor geliyor da olabilir. Çalışan herkes hakkıyla atanır umarım.
07 Kasım 2019 18:25

Hkmszz
Aday Memur
Sevemiyorum sanırım ondan zor geliyor da olabilir. Çalışan herkes hakkıyla atanır umarım.
Kbr9292, 1 hafta önce - Alıntıya git
oyle tabi sizin bölüm ney ki
07 Kasım 2019 18:25

Kbr9292
Aday Memur
oyle tabi sizin bölüm ney ki
Hkmszz, 1 hafta önce - Alıntıya git
Dış Ticaret
07 Kasım 2019 18:44

Hkmszz
Aday Memur
Dış Ticaret
Kbr9292, 1 hafta önce - Alıntıya git
kacla ataniyr ki
07 Kasım 2019 18:47

Kbr9292
Aday Memur
kacla ataniyr ki
Hkmszz, 1 hafta önce - Alıntıya git
90 ve üstü.
07 Kasım 2019 18:49

Hkmszz
Aday Memur
90 ve üstü.
Kbr9292, 1 hafta önce - Alıntıya git
yaprsn o zaman 8 matla tmm bu is
07 Kasım 2019 18:59

Kbr9292
Aday Memur
yaprsn o zaman 8 matla tmm bu is
Hkmszz, 1 hafta önce - Alıntıya git
Umarım güzel dileklerin çok teşekürler.
Toplam 156 mesaj
 
ANKET
Öğrencilerin, Atatürk posteri önünde secdeye vardığı görüntülerden rahatsız oldunuz mu?