Editörler :
19 Temmuz 2019 09:40   


Hukukçu arkadaşlar yardım lütfen

Benim sevdiğim bir kız var. Onun başka birinden hoşlandığından şüphelendim ve instagram da fake hesap açıp o çocuktan hoşlanıp hoşlanmadığını sordum. Kız da bunu çocuğa göndermiş. Çocuk bana küfürlü mesaj attı. Ama ben ne tehdit ettim ne hakaret. Şikayetçi olmuşlar galiba. Beni bulabilirler mi

19 Temmuz 2019 10:01

Tnzr
Şef

Bulurlar.

19 Temmuz 2019 10:22

oguzhakim
Aday Memur
senin ben derdini...
19 Temmuz 2019 10:24

carlsagann
Aday Memur
senin ben derdini...
oguzhakim, 1 ay önce - Alıntıya git
Ya abi öyle diyeceğine yardım etsene size güvenip bir şey soruyoruz şurda
19 Temmuz 2019 10:29

adaletçiii
Aday Memur

ip adresinden bulurlar o kolay. ancak sen hakaret etmedin ve hakaret edende karşı taraf.

bu yüzden olay savcılığa gitse bile şikayetinden vazgeçer. bu defa sen şikayet edebilirsin. bence fırsatı kaçırma, onları şikayet et. para kazanırsın

19 Temmuz 2019 10:48

oguzhakim
Aday Memur

ip adresinden bulurlar o kolay. ancak sen hakaret etmedin ve hakaret edende karşı taraf.

bu yüzden olay savcılığa gitse bile şikayetinden vazgeçer. bu defa sen şikayet edebilirsin. bence fırsatı kaçırma, onları şikayet et. para kazanırsın


adaletçiii, 1 ay önce - Alıntıya git
:D meslek neydi
19 Temmuz 2019 10:49

oguzhakim
Aday Memur
Ya abi öyle diyeceğine yardım etsene size güvenip bir şey soruyoruz şurda
carlsagann, 1 ay önce - Alıntıya git
bişey çıkmaz kardeşim savcılık takipsizlik verir savcılık dosyasına gidip bakarlarsa senin oldugunu görürler
19 Temmuz 2019 10:59

carlsagann
Aday Memur
bişey çıkmaz kardeşim savcılık takipsizlik verir savcılık dosyasına gidip bakarlarsa senin oldugunu görürler
oguzhakim, 1 ay önce - Alıntıya git
Cevap verdiğin için teşekkür ederim. Öğretmenim. Yani benim adımı kesin öğrenirler mi
19 Temmuz 2019 11:01

oguzhakim
Aday Memur
Cevap verdiğin için teşekkür ederim. Öğretmenim. Yani benim adımı kesin öğrenirler mi
carlsagann, 1 ay önce - Alıntıya git
savcılık dosya açarsa ve dosyaya bakarlarsa öğrenirler
19 Temmuz 2019 11:04

carlsagann
Aday Memur
savcılık dosya açarsa ve dosyaya bakarlarsa öğrenirler
oguzhakim, 1 ay önce - Alıntıya git
Çok soru sordum özür dilerim ama sizce savcılık dosya açar mı
19 Temmuz 2019 11:38

oguzhakim
Aday Memur
Çok soru sordum özür dilerim ama sizce savcılık dosya açar mı
carlsagann, 1 ay önce - Alıntıya git
yüzde doksan dokuz
19 Temmuz 2019 12:10

carlsagann
Aday Memur
yüzde doksan dokuz
oguzhakim, 1 ay önce - Alıntıya git
Ne saçma iş ya sanki tehdit hakaret ettik nerde gizlilik ilkesi... Ben savunmamı hazırlayım en iyisi :(
Toplam 11 mesaj
 
ANKET
Sizce, memur zammının, Hakem Kuruluna kalması iyi mi oldu?