yeni kasa civiclerde tavan çökmesi ayıbına karşı servisin tepkisiz kalması, tüketicinin sorunlarına sırt çevirmesi honda için ciddi kötü imaja sebep oldu.zaten ne olduysa bu tavan probleminin patlak vermesinin ardından oldu.satışları bıçak gibi kesildi, adamlar fabrikayı kapatma kararı aldı.yakında türkiyeden gidecekler.honda fabrikasını kapattıktan sonra servis hizmeti mazdanınki ne ise aynı öyle olur.
şöyle olursa şöyle olur diyerek çürüyecek bir durum yok ortada.mazdanın türkiyede reklamı satışı servisi parçası konusunda belli başlı bir organizasyonu yok.hondanın bile fabrikası olduğu halde servis konusunda müşterisine çok çektirdi.
fordun, wag grubunun, fransızların, fiatın servisiyle mazda servisini aynı kefeye koymak otomotiv cahilliğidir.
tam otomatik dediğiniz cvt şanzımansa kullananı sadece japon markalar değil.zaten dünyada belli başlı 9 10 tane şanzuman üreticisi var, tüm markalar şanzumanları bunlardan hazır alıyor.
sizde belliki cvt bir honda veya corolla var :) ben hiç dsg ve vosvogen sahibi olmadım.dsg fanatiği falan da değilim.tok kapı sesli vw hayranlığım da yok. manuel x3, multitronic a6 ve tork konvertörlü x1 kullandım.cvt, multitronic, dsg, edc, powershift, tork konvertörlü birkaç model kullanma imkanım oldu. fanatizmden tamamen arınmış şekilde, tecrübe ettiğim kadarıyla bilgi vermeye çalışıyorum.
otomotivde de japon iyidir alman iyidir diye bir mevzu olmaz.piyasa iyi olan neyse en güzel şekilde belirler.en çok iyi yönü olan araçlar en çok satılanlardır. sektörün değişmez kuralı budur.iyilik denilen şey sağlamlık mı, servis hizmeti mi, ucuzluk mu, performans mı, yedek parça ağı mı?tek bir yerinden alıp iyi denilemez.bunun için piyasanın durumuna bakmak gerekir.
piyasayı merak eden sahibinden sitesinde satış rakamları en yüksek olan, sürekli alınıp satılan araçlara bakmalıdır.
yeni kasa civiclerde tavan çökmesi ayıbına karşı servisin tepkisiz kalması, tüketicinin sorunlarına sırt çevirmesi honda için ciddi kötü imaja sebep oldu.zaten ne olduysa bu tavan probleminin patlak vermesinin ardından oldu.satışları bıçak gibi kesildi, adamlar fabrikayı kapatma kararı aldı.yakında türkiyeden gidecekler.honda fabrikasını kapattıktan sonra servis hizmeti mazdanınki ne ise aynı öyle olur.
şöyle olursa şöyle olur diyerek çürüyecek bir durum yok ortada.mazdanın türkiyede reklamı satışı servisi parçası konusunda belli başlı bir organizasyonu yok.hondanın bile fabrikası olduğu halde servis konusunda müşterisine çok çektirdi.
fordun, wag grubunun, fransızların, fiatın servisiyle mazda servisini aynı kefeye koymak otomotiv cahilliğidir.
tam otomatik dediğiniz cvt şanzımansa kullananı sadece japon markalar değil.zaten dünyada belli başlı 9 10 tane şanzuman üreticisi var, tüm markalar şanzumanları bunlardan hazır alıyor.
sizde belliki cvt bir honda veya corolla var :) ben hiç dsg ve vosvogen sahibi olmadım.dsg fanatiği falan da değilim.tok kapı sesli vw hayranlığım da yok. manuel x3, multitronic a6 ve tork konvertörlü x1 kullandım.cvt, multitronic, dsg, edc, powershift, tork konvertörlü birkaç model kullanma imkanım oldu. fanatizmden tamamen arınmış şekilde, tecrübe ettiğim kadarıyla bilgi vermeye çalışıyorum.
otomotivde de japon iyidir alman iyidir diye bir mevzu olmaz.piyasa iyi olan neyse en güzel şekilde belirler.en çok iyi yönü olan araçlar en çok satılanlardır. sektörün değişmez kuralı budur.iyilik denilen şey sağlamlık mı, servis hizmeti mi, ucuzluk mu, performans mı, yedek parça ağı mı?tek bir yerinden alıp iyi denilemez.bunun için piyasanın durumuna bakmak gerekir.
piyasayı merak eden sahibinden sitesinde satış rakamları en yüksek olan, sürekli alınıp satılan araçlara bakmalıdır.