Editörler : hopaliSafak Vaktii
02 Ağustos 2019 05:10

Beratttt
Şef

Puan hesaplamak için net çarpı(*) getirdiği pusn

Gy*0,15

Gk*0,15

Eğitim *0,15

Alan*0,40

+40 puan

Ayrıca standart sapma buda bu yıl 2,2 gibi olur en az

02 Ağustos 2019 07:58

ekonomi.çoh.eyi
Genel Müdür

Herkesin P10 puanları geçen seneki puan hesaplamasına göre 2 puan kadar fazla gelecek bence.Yani Kpssuzmani sitesinden hesaplarsanız çıkacak olan 2018 Kpss P10 puanına 2 puan daha ekleyin.Onun dışında sitenin verdiği tahmini 2019 puanını çok ciddiye almayın çünkü genelde netleri iyi olanlar o sitede puanlarını hesaplattıkları için tüm testlerin ortalaması olduğundan fazladır orada.

02 Ağustos 2019 08:16

HakanMatt
Şef
60 eğitim neti bu seneye göre iyimidir hocalarım
02 Ağustos 2019 09:23

tdespor
Aday Memur
60 eğitim neti bu seneye göre iyimidir hocalarım
HakanMatt, 11 ay önce - Alıntıya git

iyidir gayet geçen senenin 65 netine denk gelir olarak kabul edebiliriz.

02 Ağustos 2019 09:53

Beratttt
Şef

Arkadaşlar tüm kısımlardan

Gy

Gk

Eğitim

Alan

%70-75

Arası başarınız varsa atama potasındasınız

02 Ağustos 2019 10:54

Ferihane
Aday Memur

Ferihane hocam bence ikinci atamada şansınızyüksek tabi yine dönüp dolaşıp atama sayısına geliyoruz yani bence ilk bindesiniz ve 40 bin atama olursa atanırsınız


Beratttt, 11 ay önce - Alıntıya git
İnşallah emeklerimizi zayi etmeyecek bir sayı olur.
02 Ağustos 2019 11:16

ekonomi.çoh.eyi
Genel Müdür

Çok mantıklı bir analiz yapmışsınız hocam bende aşağı yukarı aynı fikirdeyim hatta ben 83,5 +700 bile çok en fazla 500-550 olacağını düşünüyorum çünkü netler düşük gerçekten hem eğitim hem alan bundan dolayı gecen yıldan en az 0,5-1 puan daha aşağı çekilir aynı sayıda atama olursa ekonomik kriz gecen yıldı hocam bu yıltüm göstergeler iyiye gidiyor hatta sağlık bakanlığı 12 bin personel alıyor ki belki bir yıldır bekletiyorlardı ayrıca son iki yıl çok az atama oldu bu yıl bence en az 30-40 bin arası atama olur çünkü tepki çok tabi bizimde üzerimize düşen bir görev var hergün Twitter da etkinlik yapılıyor o etkinliğe aktif katılmak gerekir kendi geleceğimiz için


Beratttt, 11 ay önce - Alıntıya git

"Ekonomik kriz geçen yıldı" demişsin.Edebiyat bölümü yanında Boğaziçi iktisat bölümünü bitirmiş biri olarak ben de ekonomik kriz en az önümüzdeki 5-6 sene boyunca şiddeti artarak devam edecek diyorum.Hatta çok daha uzun seneler devam edebilir çünkü dış güçler bizi Suriye ve Irak gibi bir ülke haline getirmeye kararlılar.S400 füzeleri sinsice bir oyundu ve bunu yedik.Abd eğer füzeleri aktif hale getirirseniz(ki çok büyük ihtimalle aktive edilecek) ağır yaptırım ve cezalar uygularım diyor.Hatta Nato'dan çıkarılma ihtimalimiz bile yüksek.Ayrıca hem S400 hem Doğu Akdeniz'deki faaliyetlerimiz yüzünden Avrupa Birliği de bize yaptırım uygulayacak,ABD gibi şimdiye kadar bolca verdikleri kredi musluklarını kesecekler.Tüm bunlar olduğunda zaten kırılgan durumdaki yüksek borçlu ve ithalata dayalı ekonomimiz adeta çöküş yaşayacak ve uzun seneler toparlanamayacağız ne yazık ki!

Ülkemizi bir zamanların Saddam Irak'ına veya şimdinin Esad Suriye'sine Erdogan vasıtasıyla çevirme planları var.Erdogan yönetimi ve diktatörlüğü altında siyasi, ekonomik,toplumsal anlamlarda eziyet çeken bir ülke haline getirmeye çalışıyorlar ülkemizi.Tıpkı Erdoğan'ı kendileri seçip Rusya'nın da desteğiyle başkanlığa kadar getirdikleri gibi( isteyenler "20 Ekim 1996 Aydınlık dergisi" diye arama motorundan bir küçük araştırma yapabilir) Saddam Hüseyin'i de Irak'ın başına getirmişlerdi ve sonra adamı devirip ülkeyi iç savaşa sürükleyip parçalı bir yönetime geçirttiler.Hatta ülkemizi Batı dünyasından olabildiğince yalnızlaştırdıktan sonra Yunanistan ile karsi karşıya getirip sonra bunu bahane ederek müdahalede bulunma ihtimalleri de var.

Şimdi diyeceksiniz ki madem ülkenin geleceği ile ilgili bu kadar karamsarsın niye öğretmen olmaya çalışıyorsun.Yani tüm bu şartlar altında hayat pahalılığı şimdinin 2-3 misli olacakken öğretmen maaşları kimsenin karnını doyurmazken öğretmen olacağım diye çabalamak ilk etapta saçma gelebilir tabi.Ancak buradaki herkes gibi mem senelerce bunun için eğitim alıp çabaladığım hem de öğrencilere birşeyler katma, onlarla bir sevgiyi paylaşma duyguları yüzünden öğretmen olmayı çok istiyorum.

Onun dışında Beratttt arkadaş senin paylaştığın netlerle 2018 puanıyla 82 civarı 2019 puanıyla da 83,5 gibi bir puan alıp ne yazık ki kılpayıyla atanamayacağını düşünüyorum.Çünkü bahsettiğim ekonomik kriz şartları yüzünden bu sene toplam 10 bin atama yapılacağını ve en fazla 500 civarı edebiyatçı alımı yapılacağını düşünüyorum.Puanı 84 ve üzeri gelecek olan 500 kişi atanacak,geride kalanların atanamayacağını düşünüyorum.Umarım bu fikirlerimde yanılırım ve daha çok kişi atanır ama ne yazık ki gidişat bahsettiğim yönde.

02 Ağustos 2019 12:40

Sekerportakalii
Aday Memur

Arkadaşlar merhaba hedefim alanda 60 yapmaktı şu an 55 netim var. Yazılan yorumlar benim umudumu inanılmaz kırdı. Her çıkan çok kolaydı diyor herkesin mi 60 üstü neti var? Neden o zaman her sene en düşük ortalama edebiyata ait? Bilemiyorum... GKGY 72 net Eğitim 55 net alan 55 net. Yorumlar nedir?

02 Ağustos 2019 12:57

ekonomi.çoh.eyi
Genel Müdür

Arkadaşlar merhaba hedefim alanda 60 yapmaktı şu an 55 netim var. Yazılan yorumlar benim umudumu inanılmaz kırdı. Her çıkan çok kolaydı diyor herkesin mi 60 üstü neti var? Neden o zaman her sene en düşük ortalama edebiyata ait? Bilemiyorum... GKGY 72 net Eğitim 55 net alan 55 net. Yorumlar nedir?


Sekerportakalii, 11 ay önce - Alıntıya git

Kpssuzmani sitesinden hesaplayınca bu netlere 80,5 puan civarı geliyor ancak bu sitede puan hesaplatanlar genelde netleri ortanın üstünde kişiler olduğu için ve ilk sınav (Gk-Gy ve Eğitim) geçen seneye göre daha zor olduğu için standart sapmanın etkisiyle 82 puana yakın bir puan gelebilir.Ancak tahmin ettiğim gibi 500 civarı edebiyatçı ataması olursa bu 82 puan ne yazık ki kurtarmaz seni.Tabi bunlar benim görüşüm.

02 Ağustos 2019 14:25

Sekerportakalii
Aday Memur

Peki alan ortalaması geçen seneye göre çok mu yukselir?

02 Ağustos 2019 15:42

Beratttt
Şef

Hocam zahmet edip çok yazmışsın yalnız bu bilgileri ben 17 yıldır duyuyorum ve malum ortalama her vadandaşın genel kültürü haline gelmiş şehir efsaneleriyle süslenmiş bir kısım dışında çoğu tutarsızda bilgiler, herneyse burda siyasi-sosyolojik ve ekonomik tartışmalara girmiycem gerekte yok zaten..

Atanma mevzusuna gelince 83,5 alıp kalırsak nasip der geçeriz ne devletimize ne reise küsecek değiliz vesselam..

02 Ağustos 2019 16:02

Beratttt
Şef

Şekerportalı.. hocam nasıl yani her çıkan 60+ ben çok duymadım tamam var ama 100 den fazla olmaz siz nasıl bu kanıya vardınız

02 Ağustos 2019 17:20

Sekerportakalii
Aday Memur

Şekerportalı.. hocam nasıl yani her çıkan 60+ ben çok duymadım tamam var ama 100 den fazla olmaz siz nasıl bu kanıya vardınız


Beratttt, 11 ay önce - Alıntıya git

hocam instagramda Kadir Gümüş ve Oğuzhan Kırlı hocaların gönderilerine bakarsanız anlarsınız.. Oraya yazan en düşük 60 zaten

02 Ağustos 2019 17:41

ekonomi.çoh.eyi
Genel Müdür

Hocam zahmet edip çok yazmışsın yalnız bu bilgileri ben 17 yıldır duyuyorum ve malum ortalama her vadandaşın genel kültürü haline gelmiş şehir efsaneleriyle süslenmiş bir kısım dışında çoğu tutarsızda bilgiler, herneyse burda siyasi-sosyolojik ve ekonomik tartışmalara girmiycem gerekte yok zaten..

Atanma mevzusuna gelince 83,5 alıp kalırsak nasip der geçeriz ne devletimize ne reise küsecek değiliz vesselam..


Beratttt, 11 ay önce - Alıntıya git

O Reis dediğin kişi tek başına aldığı kararlarla,parlamenter sistemden çıkıp anti demokratik bir yönetimle ülkeyi adım adım felakete götürdüğü için ona sevgi besliyorsun demek hâlâ? Bu nasıl bir kulluk psikolojisidir arkadaş, Osmanlı döneminden ışınlanıp mı geldi senin gibiler,21. yüzyılda 15-16. yüzyıl kafasını yaşıyorsunuz.Allah denilen metafizik varlık varsa eğer akıl fikir versin senin gibilere ne diyeyim!

Ama 500'den fazla edebiyatçı ataması yapılmazsa ve sen kılpayıyla kaçırırsan sakın içinden de olsa küfür etme sevgili Reis'ine olur mu;)

02 Ağustos 2019 17:53

ekonomi.çoh.eyi
Genel Müdür

Herkes Kpssuzmani sitesinden puanını hesaplatırken dikkat etsin 2012-2013-2014-2015... yıllarına göre de puanlar çıkıyor ve yıllar arasında en fazla 3 puanlık bir fark gözüküyor.Yani bu sene Kpss P10 puanında 3 puanlık bir oynama zor belki ama en fazla 1,5-2 puanlık bir ekleme yapabilir herkes puanlarına.Evet Eğitim Bilimleri geçen göre daha zordu ama Gk-Gy neredeyse eşitti diyebiliriz.Eğer Gk-Gy de daha zor olsaydı o zaman 3 puanlık bir fark oluşabilir diyebilirdik.Bunlar benim tahminim tabi.

02 Ağustos 2019 18:47

nisanedebiyat
Genel Müdür

Kpss uzmanının hesapladığı puanlar güvenilir mi peki? Daha önce oradan puan hesaplayanlar gerçek sınav sonucuyla paralel mi geldi?

02 Ağustos 2019 18:57

Beratttt
Şef

Ekonomi çok iyi rumuzlu arkadaş

Burası sizin kendi ideolojik düşüncelerinizi paylaşma ve bu düşüncenin propagandasını yapabileceğiniz yer değil öncelikle bunu söylim, diğer bir husus burda kısa bişey yazıp konuyu kapatıcam lütfen sizde uzatmayın

şimdi gelelim Sizin sekülerimz adı altında insanlara dayatmak istediğiniz kendi kural ve kaidelerinize

Bak kardeşim ben müslüman bir insanım Allahın varlığına metafizik gibi ucube lakap takıp bana 6-7 yy diyorsanız şunu size hatırlatıyım bahsettiğiniz yy da hrisyan-müslüman- yahudi ortak toprak parçasını birlikte kullanmış yeri geldiğinde aynı yeri ibadethane olarak ortak kullanmışlardır örnek kudüs şimdi karşındaki insanın düşüncesine bırak saygıyı hakaret edeceksiniz inandığı değerleri aşağlayacaksın sonrada kendine ilerici diyeceksin öylemi sizin materyalist beyniniz insanları böyle aşağlarken dindar birinden aynı aşağlamayla karşılaşınca itiraz etmemelisiniz öyle değil mi ve bu zihniyet ürününün yönettiği bir topluluktan mutlu bir tablomu bekliyorsun şu metafizik kısmını gerçekten biliyormusunuz ki yoksa kulaktan dolma bilgilerlemi bunu yazıyorsunuz metafizik şunuda diyor mu araştırın isterseniz mesela paralel evrenlerin geçişleri hakkında ne diyor veya siz ne diyorsunuz mesela zamanın üç farklı okunun olduğunu bunların neden harekete bağlı değiştiğini açıklayabiliyormusunuz veya ışık hızını geçince zamanın akışını değiştşrmenin hikmeti nedir mesela zamandan gerşye nasıl ve hangi doğa olayıyla gşdebiliriz mantığınız alıyor mu, mesela uzayın sıcaklığı -271 c olduğunun hikmeti nedir neden -273c olduğunda herşey yok olabilecekken neden 14 milyar yıldır -271 c den daha aşağı inmedi veya şunuda araştır istersen madem metafizik dediniz ya ışığın dalga şeklinde yayılmasının sonucunda bir insan neden bir kaç yerde aynı anda görülür kim bunu kontrol ediyor hangi doğa gücü buna hükmediyor veya kim buna karar veriyor, mesela uzayın sonlu olduğunu ama sınırsız olduğunu söyleyen stephan hawking ne demek istemiştir/ bu arada başvuracağın kaynak kuantum fiziği/ anlayabiliyorsanız tabi toprağı oluşturan elemenlerin aynısı neden insan vücudunda var mesela darwin tüm evrimi açıklarken neden gözün yapısını ben açıklayamıyorum diye kuzenine mektup yazar neden evrimler arasında geçiş formları yok bulunamadı hocam sen kusura bakmada çok sığ düşünüyorsun çık bu cendereden yol bilmem eski çağ yok bilmem şu bu yaw eski çağ dediğin bir kere filozofların bilim insanların yetiştiği çağlardır halen o insanların kitapları üniversitelerde okutuluyorum elinizin altında internet var yok metafizik yok ateizim yok deizim hocam kendinize zulm etmeyin ben burda yazarak yoruldum yoksa size bir ay anlatırım metafizik felsefesini ve açmazlarını

Ayrıca şunuda demeden gecemiyecem

Demokrasi mi dediniz kim siz he seküler kesim demokrasi hımm ne hatırladım biliyormusun

Şahsın biri haberleri sunarken flaş flaş diye haber geçti ? evet sy seyirciler çocuklar okuldan sonra cuma namazına gittiler? ben bunu duyduğumda aaa tamam dedim benden bahsediyorlar çünkü bende gitmiştim cumaya ve öğrenciydim sonra baktım ben yokmuşum sonra derin bir nefes almıştım hala aklımda demokrasimi he sen onu kulahıma anlat sistemi ele geçirip insanları kazığa oturtmak için elinizde bir o söylem kalmış ona sarılıyorsunuz ve bu millet te yer tabi vesselam

02 Ağustos 2019 19:51

beklemedekimemur
Aday Memur
60+ yapanlar 6 senedir var.öncedende hepsi 40+ yaptık diyordu. onlara takılmayın.
02 Ağustos 2019 20:59

Beratttt
Şef

Hocam ben kaç gündür sürekli bakıyorum sosyal medyaya 3-4 tane gördüm 60+ yı hadi olsundiyelim olsun 100 gerisi 50-60 aralığı

02 Ağustos 2019 21:09

Sekerportakalii
Aday Memur

Hocam ben kaç gündür sürekli bakıyorum sosyal medyaya 3-4 tane gördüm 60+ yı hadi olsundiyelim olsun 100 gerisi 50-60 aralığı


Beratttt, 11 ay önce - Alıntıya git

hocam ortalamayı şöyle hesapladık bu istatistik işlerinden anlayan bir hocamla geçen sene 16ydı. bu senenin 24ü ne geliyor. hadi diyelim 27 olsun. ortalamanın iki katı artı standart sapma puanını ekleyin diyor.

Toplam 148 mesaj
 
ANKET
Müze kararının iptal edilmesini ve Ayasofya'nın yeniden cami olarak ibadete açılması kararını;