Editörler : hopaliSafak Vaktii
«789101112131415161718»
30 Temmuz 2019 20:45

Kobe248
Aday Memur

Arkadaşlar gky 84 eğitim 62 Alan 61 sizce ne gelir ?

30 Temmuz 2019 23:03

ramseybasgan
Aday Memur

Rahat olun hocam en kötü 83 gelir.


Rmznts, 2 ay önce - Alıntıya git

Atanır mıyız hocam :)

30 Temmuz 2019 23:20

Rmznts
Aday Memur

Genel Yetenek18,25 Genel Kültür47,50 Eğitim Bilimleri 48,75 ÖABT 66,25


Okuyucu12, 2 ay önce - Alıntıya git

Sadece öabt mi çalıştınız hocam maaşallah. Atanırsınız inşallah.

30 Temmuz 2019 23:21

Rmznts
Aday Memur

Atanır mıyız hocam :)


ramseybasgan, 2 ay önce - Alıntıya git

100-200 civarı atama verilmedikçe atanırız Allah'ın izniyle:)

30 Temmuz 2019 23:28

sefa-24
Şef

Arkadaşlar ben geçen yıl bazı sebeplerden ötürü eğitim ve öabt ye girmedim. Size şunu sormak istiyorum geçen yılki özellikle eğitim ve öabt ile bu yılı karşılaştırırsak gy gk da dahil bütün oturumlar dahil 2019 2018den kolaydı diyebilirmsiniz. Yani geçen senenin netleri bu sene daha fazla puan getirir mi?

30 Temmuz 2019 23:29

Sosyalciii123
Aday Memur

Arkadaşlar sosyal medyadada gördüğüm kadarıyla biçok kişi 60-65 arası ypms. Ortalama yüksek gelecek

30 Temmuz 2019 23:31

sefa-24
Şef

Arkadaşlar ben geçen yıl bazı sebeplerden ötürü eğitim ve öabt ye girmedim. Size şunu sormak istiyorum geçen yılki özellikle eğitim ve öabt ile bu yılı karşılaştırırsak gy gk da dahil bütün oturumlar dahil 2019 2018den kolaydı diyebilirmsiniz. Yani geçen senenin netleri bu sene daha fazla puan getirir mi?


sefa-24, 2 ay önce - Alıntıya git

Yanlış sordum, geçen senenin netleri bu sene daha mı az puan getirirdi sizce

30 Temmuz 2019 23:32

Sosyalciii123
Aday Memur

Arkadaşlar ben geçen yıl bazı sebeplerden ötürü eğitim ve öabt ye girmedim. Size şunu sormak istiyorum geçen yılki özellikle eğitim ve öabt ile bu yılı karşılaştırırsak gy gk da dahil bütün oturumlar dahil 2019 2018den kolaydı diyebilirmsiniz. Yani geçen senenin netleri bu sene daha fazla puan getirir mi?


sefa-24, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam bana göre gkgy bu sene daha kolaydı. Eğitim kesinlikle daha zordu bu yıl. Alan ise bana bu seneki sorular daha az seçici ve kolay geldi. 5-10 soru hariç gerisi seçici değil diye düşünüyorum. Geçen sene yan dallar ve coğrafya bu seneye göre kesinlikle daha seçici ve bilgiye dayaliydi.

30 Temmuz 2019 23:35

sefa-24
Şef

Hocam bana göre gkgy bu sene daha kolaydı. Eğitim kesinlikle daha zordu bu yıl. Alan ise bana bu seneki sorular daha az seçici ve kolay geldi. 5-10 soru hariç gerisi seçici değil diye düşünüyorum. Geçen sene yan dallar ve coğrafya bu seneye göre kesinlikle daha seçici ve bilgiye dayaliydi.


Sosyalciii123, 2 ay önce - Alıntıya git

Anladım hocam. 79 gy gk 60 eğitim 59 oabt ile atanamayacam anladım

30 Temmuz 2019 23:42

Sosyalciii123
Aday Memur

Anladım hocam. 79 gy gk 60 eğitim 59 oabt ile atanamayacam anladım


sefa-24, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam netlerimiz birbirine çok yakın, bence umudumuzu kesmeyelim. İlk atama olmasa bile ikinci yaparlarsa gideriz diye düşünüyorum.

30 Temmuz 2019 23:50

sefa-24
Şef

Hocam netlerimiz birbirine çok yakın, bence umudumuzu kesmeyelim. İlk atama olmasa bile ikinci yaparlarsa gideriz diye düşünüyorum.


Sosyalciii123, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam şimdi ben 2020 subatta duyurusu yapılacak atamayla gidemezsem 2020 temmuzda kendimi sinava girmek zorunda hissedecem ve 2021 içindeki atamada atanma ümidiyle çok motive olamayacam ve bu seneki puanı seneye alamayacam. Ve 2020de oabtye girenler benim 2019 puanimdan yüksek alıp önüme geçecek yine atanamayacam. Yanlış mı bakıyorum. Böyle sistemin ben var ya gerçekten. Ben en son 2016da sınava girmiştim yani yanlış bakıyo olabilirim. Gerçekten bu sınav ömrümüzü çürüttü. Pazartesi cte için adalet bakanlığı çağırdı gidecem bakalım yeter gerçekten bıktım bıktık..

30 Temmuz 2019 23:54

Sosyalciii123
Aday Memur

Hocam şimdi ben 2020 subatta duyurusu yapılacak atamayla gidemezsem 2020 temmuzda kendimi sinava girmek zorunda hissedecem ve 2021 içindeki atamada atanma ümidiyle çok motive olamayacam ve bu seneki puanı seneye alamayacam. Ve 2020de oabtye girenler benim 2019 puanimdan yüksek alıp önüme geçecek yine atanamayacam. Yanlış mı bakıyorum. Böyle sistemin ben var ya gerçekten. Ben en son 2016da sınava girmiştim yani yanlış bakıyo olabilirim. Gerçekten bu sınav ömrümüzü çürüttü. Pazartesi cte için adalet bakanlığı çağırdı gidecem bakalım yeter gerçekten bıktım bıktık..


sefa-24, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam öyle düşünmeyin. Belki ilk atamada şans yüzümüze güler. Ne olacağı hiç belli olmaz. Hakkımızda hayırlısı neyse o olsun. Şimdi sabredin bekleyelim. Hele bir sonuçlar açıklansin. Ozaman belli olur az çok. Şimdi iyi düşünelim iyi olsun. İnsllah ortalama çok uçmaz ve kontejana girmeye hak kazanır bu kpss işinden kurtuluruz

31 Temmuz 2019 00:07

sefa-24
Şef

Hocam öyle düşünmeyin. Belki ilk atamada şans yüzümüze güler. Ne olacağı hiç belli olmaz. Hakkımızda hayırlısı neyse o olsun. Şimdi sabredin bekleyelim. Hele bir sonuçlar açıklansin. Ozaman belli olur az çok. Şimdi iyi düşünelim iyi olsun. İnsllah ortalama çok uçmaz ve kontejana girmeye hak kazanır bu kpss işinden kurtuluruz


Sosyalciii123, 2 ay önce - Alıntıya git

İnşallah dediğiniz gibi olur. Ortalama 45 olsa sapma da en fazla 6 olsa ilk atamada gideriz. 7 olursa ben kalırım. Keşke şu sayısal verileri de aciklasalardi da rahat etseydik

31 Temmuz 2019 00:10

Sosyalciii123
Aday Memur

İnşallah dediğiniz gibi olur. Ortalama 45 olsa sapma da en fazla 6 olsa ilk atamada gideriz. 7 olursa ben kalırım. Keşke şu sayısal verileri de aciklasalardi da rahat etseydik


sefa-24, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam sapma nasıl bir etki ediyor benim o konuda pek bilgim yok açıkçası.

31 Temmuz 2019 00:15

sefa-24
Şef

Hocam sapma nasıl bir etki ediyor benim o konuda pek bilgim yok açıkçası.


Sosyalciii123, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam çok basit. Ortalama 45 oldu diyelim. Sapma da 6 olsun. Ortalamadan en az 2 sapma fazla yapan atanır. Yani 12 net fazla 57 ve üzerinde net yaparsanız atanirsiniz. Bu kural değişmez herzaman geçerlidir

31 Temmuz 2019 00:21

gazili sosyalci
Genel Müdür

Ortalama 45 falan olmaz. O kadar yüksek olacağını hiç sanmıyorum. Neyse umarım iyi puanlar gelir

31 Temmuz 2019 00:25

sefa-24
Şef

Ortalama 45 falan olmaz. O kadar yüksek olacağını hiç sanmıyorum. Neyse umarım iyi puanlar gelir


gazili sosyalci, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam inşallah olmaz bizim de tek temennimiz o. Sapma da 7 yi geçmesin başka bişey istemiyorm. 2018 oabt sapması 7 idi çünkü. Test zorlaştıkca sapma da yükseliyor. İnşaallah bu sene 8 falan olmaz

31 Temmuz 2019 00:28

Sosyalciii123
Aday Memur

Hocam çok basit. Ortalama 45 oldu diyelim. Sapma da 6 olsun. Ortalamadan en az 2 sapma fazla yapan atanır. Yani 12 net fazla 57 ve üzerinde net yaparsanız atanirsiniz. Bu kural değişmez herzaman geçerlidir


sefa-24, 2 ay önce - Alıntıya git

Anladm hocam teşekkür ederim. İnşallah sapmadan da biseyler kapar ve atanırız:)

31 Temmuz 2019 00:31

Sosyalciii123
Aday Memur

Ortalama 45 falan olmaz. O kadar yüksek olacağını hiç sanmıyorum. Neyse umarım iyi puanlar gelir


gazili sosyalci, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam siz geçen seneye göre nasıl buluyorsunuz soruları. Sizce sapma aynı civarda mı gelir yoksa artar mı

31 Temmuz 2019 00:45

gazili sosyalci
Genel Müdür

Hocam siz geçen seneye göre nasıl buluyorsunuz soruları. Sizce sapma aynı civarda mı gelir yoksa artar mı


Sosyalciii123, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam o konu hakkinda bır fikrim yok. Ancak şunu söyleyeyim bu yıl süpriz puanlar alabiliriz. Ben mesela gyk 65 eğitim 60 alan 49 nete 77 78 falan bekliyorum. Hoş yetmez ama olsun. Sınava 20 bin kişi giriyor. Ve burda ya da başka yerde yazılanlar ile fikir yürütmek zor. Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah

Toplam 471 mesaj
«789101112131415161718»
 
ANKET
Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk'u, önceki Ak Partili bakanlara göre, başarılı buluyor musunuz?