Editörler : Mehmet Balci
«456789101112131415»
04 Ağustos 2019 15:50

miralaypatton
Şef

Merhaba arkadaşlar

İdare memurları sivil mi giyiniyor yoksa resmi mi? bilgisi olan var mı?


inşaatmühendisi26, 8 ay önce - Alıntıya git

sivil giyinir.

04 Ağustos 2019 17:16

alidagdelen

Grubun linkini atar mısınız

05 Ağustos 2019 12:56

inşaatmühendisi26
Aday Memur

Benim birçok arkadaşım 5 ay eğitimin zorunlu olması ve sonrasında hangi ilde görev yapılcağınının tamamen belirsiz olması nedeniyle başvurmayacak. Ancak ben başvurucam. 1500 kişi mülakata çağrılcağı için puan 70 ler bandına inecektir. Ancak 300. sırada çağırılan 80 üstünde olacaktır. Umarım konuşmasıyla üslubuyla bilgisiyle hak eden kazanır ve torpil işlemez. Not: puanım 84,39

Bir de eğitimin ne zaman başlayacağı ile ilgili tahmini olan var mı? Ben şubat ayı gibi tahmin ediyorum. Eğitimde görüşebilmek dileğiyle :)

05 Ağustos 2019 14:39

3otuzuc3
Aday Memur

Arkadaşlar öğrendiğim bilgileri aktarıyorum... Öncelikle eğitim %90 Ankara'da olacakmış bakanlık personelleri Ankarada eğitim görürmüş genelde. Harçlık 5 ay boyunca yaklaşık 450 TL civarı alınacak. Eğitim 3 ay teorik 2 ay staj olacakmış. Eğitim sonrası doğu illeri öncelikli olarak atamalar gerçekleşecek. Bu fikri batı dolu şeklinde cevap aldığımdan edindim. Liste olacakmış biz tercih yapacağız ama her il yer almayacakmış ve yönetici kadro olduğundan kendi memleketine atanma durumu hayal gibi. Mesleğe başaladıktan sonra dışarıdan geldiğimiz için bir tepki göreceğiz özellikle yükselme sınavına girenler tarafından (not: sözleşmeli İKM yim tepkilere şahit oluyorum.). Maaş olarak 3900 civarı olacak yani bir İKM den 300 -400 TL fazla alırsın . Mesai ücreti diye birşey yok cezaevlerinde mesai yaparsın (güvenlik zafiyeti oluşmazsa hakkın olan izni kullanmana izin verebilirler.) yerine izin kullanırsın. Çalışırken tüm birimleri öğrenmek zorundasın ben ambardan yada infazdan sorunluyum diyemezsin bu her zaman değişebilir (bir görevlendirmeye bakar.) Bir sıkıntı oluşursa cezaevinde ben izinliyim diyemezsin 7/24 esasına tabiisindir. Sayımlar, genel aramalr falan katılmak durumdasındır. Ben yöneticiyim mahkum görmem olayı hiç yok gerekli olursa mahkumlada görüşürsün.

05 Ağustos 2019 23:47

naber58
Kapalı

linki bana da atar mısınız


memursak-12, 8 ay önce - Alıntıya git
banada link atar misiniz ozelden acilmiyor sayfaniz
05 Ağustos 2019 23:56

naber58
Kapalı

arkadaşlar whattsap grubu actık gelmek isteyen özelden mesaj atarsa linki paylaşabilirm


işsizzz5555, 8 ay önce - Alıntıya git
ozelden.mesaj atilmiyor linki sayfada paylassaniz
05 Ağustos 2019 23:57

naber58
Kapalı

Arkadaşlar öncelikle başvuran, başvurmayı düşünen tüm arkadaşlar hakkında hayırlı olsun. Ben 2014 yılında son kez dışarıdan alınan idare memurlarındanım, bizim dönemden sonra idare memurları alımları görevde yükselme suretiyle yapıldı, bizim dönemimizde 100 kişilik alım için mülakat sıralaması 82'lere düşmüştü ancak uzun zamandır kpss ile ilgilenmediğim için kaçta kapayacağı hakkında yorum yapamam. bahsedildiği gibi 5 aylık bir eğitiminiz olacak( 3 ay teorik, 2 ay staj şeklinde) bu süre zarfında öğrenci harçlığı alacaksınız. miktarını herhangi bir polis okulu öğrencisine sorarsanız öğrenebilirsiniz yada bahsedilen katsayı ile çarparak hesaplayabilirsiniz. 3 ay boyunca eğitim merkezinde dilerseniz yatılı olarak kalıp eğitim alacaksınız, aldığınız derslerden vize finale gireceksiniz, ayrıca eğitim sonunda size liste verilip staj yapmak istediğiniz kapalı ceza infaz kurumlarını yazmanız istenecek, 2 ay boyunca staj yapacaksınız ve burada da kurum müdürü tarafından staj puanı verilecek, eğitim sonunda tüm bu notlar toplanarak sırala oluşturulup sizden o zaman belli olacak kurumları tercih etmeniz istenecek. ilanda da belirttiği gibi eğitimi bırakmanız yada atandıktan sonra istifa etmeniz durumunda sizden tazminat alınacak. göreve gelince:

1- yönetici olarak yetiştirilmek üzere alınacaksınız,

2- müdürler dışında herkesin üstü olacaksınız

3- işin mutfağından gelmeyip amir statüsünde olduğunuz için haklı olarak infaz koruma memurları tarafından çok iyi gözle görülmeyeceksiniz( askeriyede asteğmenin astsubaylar tarafından hoş görülmediği gibi)

4- kuruma göre değişmekle beraber hükümlülerle birebir iletişim halinde olacaksınız

5- bol bol nöbet tutacaksınız(kurum kurum nöbet sistemi değişir)

6- şimdilik rotasyona tabi bir kadro değildir( son bir yıldır rotasyon getirileceği konuşuluyor )

7- giriş yılımdan da anlaşılacağı üzere 3 yıl sonra müdür olacağınız garantisi yok, benim devremin girebileceği görevde yükselme sınavı ancak bu yıl açıldı

8- masa başı iş olarak düşünenler başvurmasınlar mesainiz çoğu maltada geçecek,

9- dışarıda yüzüne bile bakmayacağınız kimi zaman yolunuzu değiştireceğiniz psikopatlarla, mafya mensuplarıyla, terör örgütü üyeleriyle, bir kaşık suda boğmak istediğiniz sapıklarla uğraşacaksınız bunları göze almayan başvurmasın

10- mesleğin güzel tarafına gelince insanla uğraşıyorsun bir tane dahi hükümlüyü topluma kazandırmanın ıslah etmenin huzuru paha biçilemez,

11- dışarıdaki insanların( her ne kadar kıymet vermeselerde) rahatı için çalışmanın onların sokakta daha güvenli dolaşmaları için çaba vermenin vicdani rahatlığına paha biçilemez

12- bu kadar paha demişken hepinizin merak ettiği konuya değiniyim bekar bir idare memuru için maaş 4000 liranın bir tık altında,( cokta takmayın sizin atanmanız gelecek yılın ortalarında olacağı için muhtemelen iki zam daha görmüş olursunuz.

benden bu kadar kulaktan dolma bilgileri fazla dinlemeyin gidip çalışan birinden öğrenin, hepinizin hakkında hayırlısı


src4220, 8 ay önce - Alıntıya git
hocam mulakattaki mesleki sorular icin nerden çalışabiliriz ne tarz sorular soruluyor
06 Ağustos 2019 12:02

rukiye85
Aday Memur

1)İDARE MEMURU KİMDİR:Öncelikle idare memuru kadroludur. Arkadaşlar idare memuru, cezaevinde çalışır ve yönetimde yer alır. Müdür muavinidir kısacası .3 sene çalıştıktan sonra cezaevi müdürü ünvanını alır. Evli bir idare memuru işe başladığında 4.000TL civarı alır,bekar ise 3700 TL civarı maaş alır. 3. senesinden sonra Görevde yükselme ile 2. müdür olduğunda maaşı yükselir ve 7.derecede 5600-6000 TLarasında değişir ve yılda 1 kere çalıştığı cezaevine göre 1000 ile 10.000TL arası iş yurdundan döner sermaye parası alır. İleriki derecelerde (15-20 yıl çalışınca) 7000-7500 bandına ulaşır maaş şuanın parasıyla. 2.Müdür olduktan sonra 5 yılda bir rotasyona tabi tutulursunuz. Çalıştıkları kurumlar cezaevleri olup, şu anda Türkiyenin dört bir yanında yaklaşık 350 cezaevi vardır ve genelde şehir dışındadır.Cezaevlerinde çalışmak her ne kadar zor olsa da zamanla çalışma temposuna alışabilirsiniz.Kısa yoldan kariyer yapmak için idealdir. 3 yıl sonra müdür oluyorsunuz..Aldığınız 5 aylık eğitim görevde yükselme için gereken 3 yılın içinde sayılacak. Askerlik, polislik, doktorluk veya icra müdürlüğü ne kadar zorsa cezaevi müdürlüğü de o kadar zordur. İletişimi iyi, dürüst, sabırlı her insan bu mesleği yapabilir.Türkiye de hemen hemen eski tip cezaevi kalmadı.Şimdi genelde modern yapılı cezaevleri var. T tipi cezaevleri yapılıyor genelde.Müdürlerin bir kısmı kapalıda bir kısmı da açık cezaevinde çalışırlar.Lojmanlar yeni cezaevlerinin yanında ve toki usuludür genelde. Cuzi bir kira karşılığı oturulur. Ayrıca, yıpranma hakkını çalıştığınız andan itibaren elde edersiniz böylelikle 3-5 yıl erken emekli olursunuz.Sorularının cevapları bunlar.Başarılar

06 Ağustos 2019 12:33

miralaypatton
Şef
hocam mulakattaki mesleki sorular icin nerden çalışabiliriz ne tarz sorular soruluyor
naber58, 8 ay önce - Alıntıya git

mülakata için öncelikle 5275 sayılı infaz kanununa çalış cte sitesindeki yönetmelikleri oku. tabi yine genel hukuk a çalışman gerek. internette daha önce kurum içi yükselme sınav soruları var test olarak onlara bak genel olarak fikir verebilir. ayrıca piyasada hazırlık kitapları var onlardan birini de temin edebilirsin.

06 Ağustos 2019 14:19

Teabhr
Memur
Arkadaşlar mülakatlarda bayan olarak şansımız düşük olurmu erkeklere öncelik gibi
06 Ağustos 2019 17:37

beklemedekimemur
Aday Memur
Arkadaşlar mülakatlarda bayan olarak şansımız düşük olurmu erkeklere öncelik gibi
Teabhr, 8 ay önce - Alıntıya git
sonuçta cinsiyet belirtilmemiş . illa ki bayan da lazımdır. şansınızı deneyin.
07 Ağustos 2019 15:43

inşaatmühendisi26
Aday Memur

Arkadaşlar güvenlik soruşturmasının ardından eğitim başlaycakmış. Yani eğitim başlangıcı nisan ayı olabilirmiş.

07 Ağustos 2019 17:02

betülavcı
Şef

Arkadaşlar güvenlik soruşturmasının ardından eğitim başlaycakmış. Yani eğitim başlangıcı nisan ayı olabilirmiş.


inşaatmühendisi26, 8 ay önce - Alıntıya git

Bilginin kaynağı nedir acaba. Birde Eğitim için kabul edilirsek eğer eğitim başlamadan başka bir yere atanırsak bunun da bir cezası var mı acaba biliyormusnuz. Çünkü ekimde mülakat olsa ve eğitim için hak kazansak nisana kadar 6 ay var o arada başka yere atanırsak bir sıkıntı olmaz demi

07 Ağustos 2019 17:12

3otuzuc3
Aday Memur

Bence olmaması lazım o yüzden yedekler var zaten ama arayıp sormak gerek boşuna tazminat ödemeyelim

07 Ağustos 2019 17:54

miralaypatton
Şef

Arkadaşlar güvenlik soruşturmasının ardından eğitim başlaycakmış. Yani eğitim başlangıcı nisan ayı olabilirmiş.


inşaatmühendisi26, 8 ay önce - Alıntıya git

Öyle bir şey yok. zaten ilanda yazıyor. güvenlik soruşturması bitmeyenlere geçici kayıt yapılacağı.

"Eğitime başladıkları tarihte, sağlık raporu ve güvenlik soruşturması işlemleri tamamlanmamış olanlar için geçici kayıt yapılacaktır. Sağlık raporunun tamamlanması ve güvenlik soruşturmasının olumlu sonuçlanmasından sonra kesin kayıt yapılacaktır. Sağlık raporunun ibraz edilememesi veya güvenlik soruşturmasının olumsuz sonuçlanması halinde adayların öğrencilikle ilişikleri kesilecek ve yerlerine öğrenci adayı alınmayacaktır."

07 Ağustos 2019 18:20

inşaatmühendisi26
Aday Memur

Telefon numarasını aradım. Cevap vermiyor tam olarak internet sitesinden takip edin, en hızlı şekilde başlayacak dedi. Yani sonbaharda başlar mı diyince mülakatlardan sonra güvenlik soruşturmaları da olacak. İlkbaharın ortasını düşünebilirsin diyor. Güvenlik soruşturması hep devam eder ama önce girmeden belli kıstaslara göre yapılıyor. O madde daha sonradan herhangi bir durum fark edilirse diye var olmalı

07 Ağustos 2019 18:22

inşaatmühendisi26
Aday Memur

yedek de olacağı için farklı bir yere atanılırsa sorun olmayacağını düşünüyorum. Ama bu sadece tahmn

07 Ağustos 2019 22:36

src4220
Aday Memur

Hangi konulara çalışayım diyen arkadaş 5275 sayılı kanunu ve tüzüğe çalış cte sayfasında bulabilirsin. Eğitime başlamadan atanirsaniz tazminat odemezsiniz daha doğrusu kazandıktan sonra sizden evrak hazirlamaniz istenecek bu evrakların içinde tazminat için taahhütname olacak. Evrakların teslimi sonrası tazminat söz konusu ayrıca daha mulakatina dahi girmeden kaçma düşünceniz var ise lütfen basvurmayin.

07 Ağustos 2019 22:39

src4220
Aday Memur

Bizim eğitimimiz ilandan yaklaşık 6 ay sonra başlamıştı ki sayı 100 kişiydi sizinki biraz daha geç olabilir.

07 Ağustos 2019 22:48

Zey006
Memur
Arkadaşlar kazanıp eğitime gitmezsek tazminat ödeme durumu oluyor mu biri kesin bişey söylesin lütfen
Toplam 1124 mesaj
«456789101112131415»
 
ANKET
Çalıştığınız kamu kurumunda, dönüşümlü veya uzaktan çalışmaya geçildi mi?