Editörler :
«25262728293031323334353637
19 Eylül 2019 21:18

yigidoiü
Aday Memur
Hocam İdare Memuru maaşı net kaçtır? İdare Memuru kurumlarda idarecidir fakat aslii görevleri tam olarak nelerdir? Mülakatlarda öneriletiniz nelerdir?
codemmm, 6 saat önce - Alıntıya git

yeni başlayan 9/1 derecedeki bekar bir idare memurunun maaşı 3700-3800 arasındadır. meslekte biraz piştikten sonra 2. müdür ne iş yapıyorsa aynı işi yaptırırlar. ilk yıl kurum müdürünüze göre verilen işin ağırlığı sorumluluk değişir. zaten aday memurluğun kalkana kadar daha rahat olursunuz. mülakat işi şans işi çok çalışırsınız bir tane bilmediğin çıkar afallarsınız sonrası tökezler gidersiniz. bilmemekten çok heyecana kapılmadan olumsuz durumda bile sakinliğinizi koruyabilmek önemli tabi ilanda verilen konulara da çalışmak gerek.

19 Eylül 2019 21:29

yigidoiü
Aday Memur
Hocam öncelikle teşekkür ederim ilginize. Hocam daha önce de yazmışlar amma bir de sizden bilgi almak çok iyi olacaktır. Lojman ve döner sermaye konularında bilgi verebilir misiniz? Siz görevde yükselme sınavına girdiniz mi yani denk gelebuldiniz mi? Yükselme sınavı zorluk derecesi nasıldır? hocam bir de isminiz sıkıntılı davalarda çıkar falan gibi yazılar yazılmış. Yani kısacası cezaevi ortamı geleceğimiz için bir korku, kuşku oluşturur mu? Eğer nasip olur girersek bizim eğitimimiz bitene kadar iki zam görür 4500a yaklaşır herhaldee maaş.
tanerkagdaric, 4 saat önce - Alıntıya git

lojman her kurumda var kurum müdürlerinden sonra öncelik sizdedir. ilk sene boş lojman olmasa bile ikinci sene lojmana yerleşirsiniz. ama ben pek lojman seven biri değilim. işten çıkınca iş çalıştığın yerde kalmalı diye düşünüyorum. tabi büyük şehirlerde lojman maddi yönden büyük avantajdır. döner sermaye de kurumun yıl boyuncaişyurtlarırdan yaptığı kara göre değişir. kimi idare memuru 1000 lira alır kimi 8000 bin. yükselme sınavı zor değil mevzuat ve genel kültür genel yetenekten oluşuyor. sonrasında mülakat var. eğer boğazınızdan haram lokma geçmez ve kasıtlı olarak büyük bir hata yapmazsanız hiçbir davada adınız geçmez geçse bile sorun yaşamazsınız. korkulacak yerler değil aslında en güvenilir yerlerdir cezaevleri neticede suç işleme potansiyeli olan insan kapı arkasında ve ne yapıp yapmayacağını biliyorsunuz. aynen dediğiniz gibi 2 zam görürsünüz 4500 gibi bir rakama ulaşır maaşlar

19 Eylül 2019 21:34

songül41

Arkadaşlar mübaşirlik ya da ikm ye yerleşirsek idare memurluğuna geçebilir miyiz

19 Eylül 2019 21:52

baristurhann
Aday Memur

Arkadaşlar mübaşirlik ya da ikm ye yerleşirsek idare memurluğuna geçebilir miyiz


songül41, 3 saat önce - Alıntıya git
ikmdan belki yükselinebilir
19 Eylül 2019 22:21

Teabhr
Aday Memur
Arkadaşlar hiç kadın idare memuru çalışan yokmu mülakata girebilicem belki ama acaba elerlermi kafadan erkeklere mi öncelik verirler diye çok üzülüyorum sonuçta kadın cezaevlerinede ihtiyaç vardır mutlaka diye düşünüyorum bilgisi olan varsa yazabilirmi
19 Eylül 2019 22:43

songül41
ikmdan belki yükselinebilir
baristurhann, 3 saat önce - Alıntıya git

teşekkür ederim.

Toplam 726 mesaj
«25262728293031323334353637
 
ANKET
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yu başarılı buluyor musunuz?