Editörler : muhtesem32ulsgkc
24 Ağustos 2019 12:50

nuran0909
Aday Memur

Çok ince düşüncelerimiz varmı bilmem ama bazı kadınlardan acayip gıcık oluyorum


AlpBörü, 4 hafta önce - Alıntıya git

neden oluyorsunuz pekii

24 Ağustos 2019 13:07

AlpBörü
Genel Müdür

neden oluyorsunuz pekii


nuran0909, 4 hafta önce - Alıntıya git

Neden biliyor musun.. Gücük dağları kendileri yaratmış gibi hareket edip.. üç beş nefsi zayıf erkek gotunde dönüp egolarini astanosfere çıkarıp.. ukala ukala gezdikleri için

24 Ağustos 2019 13:09

nuran0909
Aday Memur

Neden biliyor musun.. Gücük dağları kendileri yaratmış gibi hareket edip.. üç beş nefsi zayıf erkek gotunde dönüp egolarini astanosfere çıkarıp.. ukala ukala gezdikleri için


AlpBörü, 4 hafta önce - Alıntıya git

aynen haklısınız oyle görgüsüzler oluyor malesef..

24 Ağustos 2019 13:14

AlpBörü
Genel Müdür

aynen haklısınız oyle görgüsüzler oluyor malesef..


nuran0909, 4 hafta önce - Alıntıya git

Bişey daha diyeyim..

Heleki buraya üye olup güzel güz yazıp çizip yine bazı erkeklerin radarına girip ilgi alaka görünce.. aman söyle güzelsin böyle kaliteli yazıyorsun kalemin çok güçlü.. aaaa

Ne kadar da haklı vs vs deyip deyip pohpohlanip sonrasında kabuğunu begenmemekle birlikte üstten aşağıya bakma seansları içinde.. akabinde ise anlamadığı husus sende üç beş kelime yazıyorsun diğerleri de neticede aynı Rengin farklı versiyonu bura da herkes

24 Ağustos 2019 13:20

nuran0909
Aday Memur

Bişey daha diyeyim..

Heleki buraya üye olup güzel güz yazıp çizip yine bazı erkeklerin radarına girip ilgi alaka görünce.. aman söyle güzelsin böyle kaliteli yazıyorsun kalemin çok güçlü.. aaaa

Ne kadar da haklı vs vs deyip deyip pohpohlanip sonrasında kabuğunu begenmemekle birlikte üstten aşağıya bakma seansları içinde.. akabinde ise anlamadığı husus sende üç beş kelime yazıyorsun diğerleri de neticede aynı Rengin farklı versiyonu bura da herkes


AlpBörü, 4 hafta önce - Alıntıya git

aynen burası paylaşım yeri..sohbet bilgi alma

24 Ağustos 2019 13:22

AlpBörü
Genel Müdür

aynen burası paylaşım yeri..sohbet bilgi alma


nuran0909, 4 hafta önce - Alıntıya git

Sence amacına uygun olarak mı kullanılıyor:))

Hiç sanmıyorum.. siberalemle yarışır burası:))

24 Ağustos 2019 13:33

nuran0909
Aday Memur

Sence amacına uygun olarak mı kullanılıyor:))

Hiç sanmıyorum.. siberalemle yarışır burası:))


AlpBörü, 4 hafta önce - Alıntıya git

aynen :D

24 Ağustos 2019 13:34

AlpBörü
Genel Müdür

aynen :D


nuran0909, 4 hafta önce - Alıntıya git

Bide sende bu Erkek düşmanlığı neden var:)) kaldı ki kadınlar neden beyaz pantolon giyer:ppp

24 Ağustos 2019 13:41

nuran0909
Aday Memur

Bide sende bu Erkek düşmanlığı neden var:)) kaldı ki kadınlar neden beyaz pantolon giyer:ppp


AlpBörü, 4 hafta önce - Alıntıya git

omu bilmiyorum işte hiç giymedim . ama genelde etek ve pantopon giyerim. ama beyaz hiç giymedim :D

24 Ağustos 2019 13:43

AlpBörü
Genel Müdür

omu bilmiyorum işte hiç giymedim . ama genelde etek ve pantopon giyerim. ama beyaz hiç giymedim :D


nuran0909, 4 hafta önce - Alıntıya git

:))) hımm giyme zaten pek bi gozell olii:)pp

24 Ağustos 2019 13:49

nuran0909
Aday Memur

:))) hımm giyme zaten pek bi gozell olii:)pp


AlpBörü, 4 hafta önce - Alıntıya git

iila beyazmı güzel yapıyo :D:D

24 Ağustos 2019 13:54

AlpBörü
Genel Müdür

iila beyazmı güzel yapıyo :D:D


nuran0909, 4 hafta önce - Alıntıya git

:))) bilmem bazılarına acayip yakışıyor fakat fena biraz dikkatli gitmek lazım

24 Ağustos 2019 13:59

nuran0909
Aday Memur

:))) bilmem bazılarına acayip yakışıyor fakat fena biraz dikkatli gitmek lazım


AlpBörü, 4 hafta önce - Alıntıya git

haklısınız :)

24 Ağustos 2019 14:00

AlpBörü
Genel Müdür

haklısınız :)


nuran0909, 4 hafta önce - Alıntıya git

Sağolasın biliyom:))

25 Ağustos 2019 02:27

nuran0909
Aday Memur

Sağolasın biliyom:))


AlpBörü, 4 hafta önce - Alıntıya git

ah siz erkekler :)

25 Ağustos 2019 06:45

AlpBörü
Genel Müdür

ah siz erkekler :)


nuran0909, 4 hafta önce - Alıntıya git

Günaydın.... Ahh siz kadınlar ahh:))

25 Ağustos 2019 12:03

nuran0909
Aday Memur

Günaydın.... Ahh siz kadınlar ahh:))


AlpBörü, 4 hafta önce - Alıntıya git

günaydın..

25 Ağustos 2019 12:12

AlpBörü
Genel Müdür

günaydın..


nuran0909, 4 hafta önce - Alıntıya git

Günaydın son erkek ezici:))

Toplam 38 mesaj
 
ANKET
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yu başarılı buluyor musunuz?