Editörler :
27 Ağustos 2019 16:13   


4B Kadro için dava kampanyası

Merhaba arkadaşlar düzceden bir arkadaşımız dava ile kadroyu alabilirmiyiz diye araştırmalar yapmış avukat ile görüşmüş avukattan arkadaşa gelen cevabı aynen aşağıda paylaşıyorum ;

Değerli arkadaşlarım Dava süreci için avukatlarla görüştüm. Davayı başlatabiliriz. 2013 yılında verilen kadro davasını da emsal niteliği olması açısından bizim lehimize olacağı yönünde bilgi aktarılmıştır. Önder bey ayın 4 de izinden geliyor, yüz yüze de konuşmamız gerekiyor. İlk aşamada 3 bin tl mahkeme dosya ücreti ve bunu takiben av ücreti, vekalet ücreti; diğer giderler için de bunun içine av ücreti de dahil 5 bin tl yani toplamda 8 bin tl ile süreci başlatabiliriz ve 7-8 ay maksimum süre içerisinde dava sonuçlanır bilgisi verildi. Şimdi iş bizde bitiyor. Adli ve hukuksal anlamda hak arayışımız için 8 bin tl toplanması gerekecek; takdiri sizlere bırakıyorum

8 bin tl dava ücreti için watsap gruplarında kampanya başlatılmış şu ana kadar toplanan ücretleri linkte baylaştım bakabilirsiniz : http://prntscr.com/oy5s8c toplanan ücretler isimlerle birlikte not ediliyor 8 bin tl ulaşınca dava açılacaktır eğer bu mevla toplanamazsa kişilere yatırdıkları ücretler iade edilecektir.Konu hakkında daha detaylı bilgiyi bu işle detaylı ilgilenen Adem Atacan beyden öğrenebilirsiniz watsap grup linki paylaşıyorum oradan da sorularınızı sorabilir bilgi alabilirsiniz

watsap grubumuza katılmak için tıklayınız : https://chat.whatsapp.com/FLMB3ZXJiR231jumcAACOU

destek vermek ödeme yapmak isteyenler için ise iban bilgilerini aşağıda paylaşıyorum

İBAN NO: TR14-0006-4000-0014-3201-6872-43

Adem Atacan adına İş Bankası Düzce şubesi

27 Ağustos 2019 16:25

harrykewell01
Aday Memur
+++++
28 Ağustos 2019 09:53

karacag
Aday Memur

dava açmak dışında başka seçeneğimiz kalmayacak gibi gözüküyor zaten.

28 Ağustos 2019 16:57

Brusk76
Aday Memur
++++
28 Ağustos 2019 17:46

bedirhan1292
Memur
Ben pek inandirici bulmadim..Sendika aracaligi ile basvuru yapin...Dava felan hikaye bende suresiz sozlesmeliyim bize bi haksizlik oldugu dogru ama o zamanki sartlara gore atandik adamlar simdiki sartlara yani 3+1 e gore ataniyor..Davadan hic bisey cikmaz ve 4b lilerin maasi azdir bu tur yerlere kaptirmayin bari paranizi.
29 Ağustos 2019 13:15

mügs
Aday Memur

4Bli arkadaşlar watsapp grubuna katılıp destek olun lütfen. Bir arkadaşımız bu sürece ön ayak olmuş ve destek sağlamamız gerekiyor. En azından 3+1e dahil edilelim diye açılacak dava. Bize çok büyük bir haksızlık yapıldı, bu haksızlık için mücadele verenlere destek olun ki haklarımızı alabilelim.

29 Ağustos 2019 13:50

Beyaz0006
Memur

Önünüze koyulan sözleşmenin şartlarını bilerek imzalıyorsunuz yani diyeceğim bir iş çıkmaz bana pek inandırıcı gelmedi yine de günahını almayalım

31 Ağustos 2019 09:42

hemsir5353
Aday Memur
Ben pek inandirici bulmadim..Sendika aracaligi ile basvuru yapin...Dava felan hikaye bende suresiz sozlesmeliyim bize bi haksizlik oldugu dogru ama o zamanki sartlara gore atandik adamlar simdiki sartlara yani 3+1 e gore ataniyor..Davadan hic bisey cikmaz ve 4b lilerin maasi azdir bu tur yerlere kaptirmayin bari paranizi.
bedirhan1292, 2 ay önce - Alıntıya git

1) Vereceğin miktar 20-30-50 tl veya 10 tl hiç önemli değil şu ana kadar 3 bin tl toplanmış ayın 15 ine kadar 8 bin toplanacak dava açılacak

2)inanmak zorunda değilsiniz,katılmak zorunda da değilsiniz katılanların isimleri verdikleri miktar kaydediliyor dava eğer açılmazsa (ama %99 açılacak) bu ücretler kişilere iade edilecek davayı yöneten arkadaşımızı çok iyi tanıyoruz ayrıca yine de şüpheniz varsa Avk.Önder Mutlu ya sorabilirsiniz.

3)Sendika avukatları ile neden yapılmıyor sorusuna gelince : sendika avukatları ile görüşmeler yapıldı bizi engelliyorlar biz açamayız şeklinde cevaplar geldiği için sendika avukatı ile yapılmıyor özel idare avukatı işini bilen bu işlere bakan avukat ile kendi başımızın çaresine bakıyor.

4)Size şu teklifi de sunuyoruz madem sendika avukatı ile yapılmasını destekliyorsunuz elinizi taşın altına koyun görüşün sendika avukatı ile kabul ederse toplanan ücretleri de size gönderelim bulduğunuz sendika avukatı başlatsın davayı.

5)Burda ümit var yok bişeyler yapılmaya çalışılıyor seçim önceleri twitter etkinlikleri vs ajanslara bbir sürü ödemeler yapıldı etkinlikler yapıldı sonuç sıfır son çare dava kaldı bu da denenecek ama olur ama olmaz yapılacak son şey bu olduğu için bunu da sözleşmelilerden hangi babayiğit yapabilir hiçkime çıkmış adem atacan isimli bir arkadaşımız bu işi üstlenmiş yapıyorsa bize de desteklemek düşer her şey şeffaftır desteklemek istemiyor güvenmiyorsanız saygı duyar kenardan izlersiniz olumsuz yorumlara karnımız tok.

iyi günler

31 Ağustos 2019 09:44

hemsir5353
Aday Memur

Önünüze koyulan sözleşmenin şartlarını bilerek imzalıyorsunuz yani diyeceğim bir iş çıkmaz bana pek inandırıcı gelmedi yine de günahını almayalım


Beyaz0006, 2 ay önce - Alıntıya git

1) Vereceğin miktar 20-30-50 tl veya 10 tl hiç önemli değil şu ana kadar 3 bin tl toplanmış ayın 15 ine kadar 8 bin toplanacak dava açılacak

2)inanmak zorunda değilsiniz,katılmak zorunda da değilsiniz katılanların isimleri verdikleri miktar kaydediliyor dava eğer açılmazsa (ama %99 açılacak) bu ücretler kişilere iade edilecek davayı yöneten arkadaşımızı çok iyi tanıyoruz ayrıca yine de şüpheniz varsa Avk.Önder Mutlu ya sorabilirsiniz.

3)Burda ümit var yok bişeyler yapılmaya çalışılıyor seçim önceleri twitter etkinlikleri vs ajanslara bbir sürü ödemeler yapıldı etkinlikler yapıldı sonuç sıfır son çare dava kaldı bu da denenecek ama olur ama olmaz yapılacak son şey bu olduğu için bunu da sözleşmelilerden hangi babayiğit yapabilir hiçkime çıkmış adem atacan isimli bir arkadaşımız bu işi üstlenmiş yapıyorsa bize de desteklemek düşer her şey şeffaftır desteklemek istemiyor güvenmiyorsanız saygı duyar kenardan izlersiniz olumsuz yorumlara karnımız tok.

01 Eylül 2019 11:48

Geçermiki
Memur

2008 sözleşmeliler karayollarımnda çalışan işçilerin kadroyu mahkemeyle aldıklarını hatırlatmak isterim emeğinize sağlık

01 Eylül 2019 15:36

checkvizor
Aday Memur

Dava da açılsa, mahkeme de kurulsa boş. Her şeyin bir kılıfı var. Hazırdır. Zaten bu ihtimallere göre hazırlanmıştır her şey..

02 Eylül 2019 10:42

karacag
Aday Memur

whatsapp grubu dolu gözüktüğü için katılamıyorum. buradan da bilgilendirme yapabilirseniz sevinirim

03 Eylül 2019 09:25

hemsir5353
Aday Memur

whatsapp grubu dolu gözüktüğü için katılamıyorum. buradan da bilgilendirme yapabilirseniz sevinirim


karacag, 2 ay önce - Alıntıya git

şu an 2 watsap grubu dolu olduğundan 3.sü açıldı aşağıdaki linki tıklayarak katılabilirsiniz tüm grublarda aynı duyuru ve paylaşımlar yapılmakta

https://chat.whatsapp.com/Gp2uR4FQsUu9KABoNVwno8

03 Eylül 2019 09:35

erenass
Şef

insanlar ne garip değilmi hiçbirşey yapmazlar armut piş ağzıma düş derler sonra tutup yapılan işi eleştirirler eleştiri elbette çok güzel birşeydir ama eleştiri yaparken ondan iyisini yapacaksın ki ona göre eleştirini yapacaksın işte bu iş böyle yapılır diye ama birşey yapmadan konuşmaya bizim burda ne kadar boş konuşan insan var diyorlar umarım anlayan anlamıştır.

03 Eylül 2019 10:05

bedirhan1292
Memur
Ben dava acacam arkadaslar turk saglik sen araciligi ile paranizi kaptirmayin yakinda davayi duyarsiniz zaten saygilar.
03 Eylül 2019 12:40

Fztse
Aday Memur
05 Eylül 2019 09:34

ankara06250
Aday Memur

Hadi Hayırlısı Artık Son Çare Bu Kaldı

06 Eylül 2019 13:00

Fztse
Aday Memur
11 Eylül 2019 16:50

Fztse
Aday Memur

657/4B DAVA & MAHKEME WHATSAPP GURUPLARI BAĞLANTI LİNKLERİ:

NOT:

1. Gurup doluysa, 2. Guruba katılın,

2. Gurupta doluysa 3. Guruba katılın...

Paylaşımların hepsi tüm guruplarla anlık olarak paylaşılıyor; sınırlı üye sayısı olduğu için 3 gurup kurulmuştur. Bağlantı linklerini çevrenizdeki diğer arkadaşlarla da paylaşırsanız destek sayımız artar.

Gurup 1

https://chat.whatsapp.com/FLMB3ZXJiR231jumcAACOU

Gurup 2

https://chat.whatsapp.com/Cy8VOQWsv7RJIZ9NV9G9lj

Gurup 3

https://chat.whatsapp.com/Gp2uR4FQsUu9KABoNVwno8

12 Eylül 2019 09:27

fztemek
Şef

Gençlik spor bakanlığı 3 yılını dolduran 4b ler için nakil ilanına cıkmış.saglik bakanı neden 3 yılını dolduran 3+1 tabi olmayan 4bliler için ilana çıkmıyor.

25 Eylül 2019 15:53

leon3586
Aday Memur

İşe iade edilen 4/B sözleşmeli personel üzerinden kadroya geçiş süreci başlatırsanız.Sonradan kadroya geçeceği için sizlerede emsal olur.

Toplam 22 mesaj
 
ANKET
'Barış Pınarı Harekatı'nı destekliyor musunuz?