Editörler : asaygincihan27
29 Ağustos 2019 23:07   


Yeni DYK da kurs açılabilecek dersler?

Yeni genelge madde 10 da kurs açılabilecek dersler ile ilgili şöyle bir ifade var: ....

orta öğretim kurumlarının tüm sınıf seviyelerindeki tüm derslerden açılır. Bu fıkra kapsamında yer almayan sınıf seviyeleri ve derslerden açılmaz...

şimdi burada altı çizili kısım ile kast edilen nedir? bu ifade ile her ders mi (ki oyle olsa bu fıkra kapsamında yer almayan demezdi) kast ediliyor yani meslek dersleri seçmeli vb.. mi ?

yoksa her sınıf seviyesinde olan zorunlu dersler mi... yani liseler için 9-10-11-12 de olan edebiyat

mat-fen vs ee böyle olursa beden eğitimi her sınıf seviyesinde yok veya meslek liselerinde matematik dersi tüm sınıf seviyelerinde zorunlu ortak derslerden değil..

30 Ağustos 2019 15:12

05sancakbeyi
Aday Memur

arkadaşlar yorum doğru mudur , ben mi yanlış yorumladım cevap verebilecek olan yok mu?

01 Eylül 2019 00:27

hohanyeh42
Daire Başkanı
hocam talebe göre.istenilen her dersten açma şansı var ama mantıken zaten her dersten acamazsin ders saatinin bir sınırı vardi sanırım 8 lerde 6 diğerlerinde 5 di galiba en fazla seçilebilecek ders sayısı...
01 Eylül 2019 15:54

05sancakbeyi
Aday Memur
hocam talebe göre.istenilen her dersten açma şansı var ama mantıken zaten her dersten acamazsin ders saatinin bir sınırı vardi sanırım 8 lerde 6 diğerlerinde 5 di galiba en fazla seçilebilecek ders sayısı...
hohanyeh42, 2 hafta önce - Alıntıya git

eskisinde kurs açılabilecek dersler MEB tarafında belirlenir deniyordu...

bu madde seçilebilecek ders sınırlamaları değil de ders nitelikleri ile ilgili ....

ama dediğiniz gibi bir öğrencinin kaç ders seçebileceği ile ilgili yönergede bir sınırlama

getirilmemiş...

dediğiniz gibi tüm dersler dediğimizde o zaman liselerde meslek derslerine de kurs açabilme hakkı tanınmış demektir...bu da ilköğretimleri bilmem de liseleri epey bi karıştırır...

01 Eylül 2019 16:04

46hem
Aday Memur
!#+@
01 Eylül 2019 16:46

05sancakbeyi
Aday Memur
!#+@
46hem, 2 hafta önce - Alıntıya git

çok açıklayıcı olmuş

06 Eylül 2019 23:39

englishteacher12345
Şube Müdürü

Dikkat yeni dyk yönetmeliğinde geçen yıldan farklı olarak kurs ücretleri yüzde yüz artırımlı ödenecek ibaresi geçmiyor. Buradan acaba normal ek ders verileceği mi söylenmek isteniyor kimse bu noktaya dikkat etmemiş

07 Eylül 2019 22:09

yalnızlıksenfonisi
Daire Başkanı

Dikkat yeni dyk yönetmeliğinde geçen yıldan farklı olarak kurs ücretleri yüzde yüz artırımlı ödenecek ibaresi geçmiyor. Buradan acaba normal ek ders verileceği mi söylenmek isteniyor kimse bu noktaya dikkat etmemiş


englishteacher12345, 1 hafta önce - Alıntıya git

Gardaş iyi okuyun ilgili yönetmelik geçerli diyor ,ortaya bir şey atmayın hemen.Zaten camiada boş kafasız çekemeyenler var.

09 Eylül 2019 15:25

halil.ozkn
Aday Memur

Dikkat yeni dyk yönetmeliğinde geçen yıldan farklı olarak kurs ücretleri yüzde yüz artırımlı ödenecek ibaresi geçmiyor. Buradan acaba normal ek ders verileceği mi söylenmek isteniyor kimse bu noktaya dikkat etmemiş


englishteacher12345, 1 hafta önce - Alıntıya git

devlet memurları kanununda yanlış hatırlamıyorsam 118. maddede açık açık yazıyor. yönetmelikler,kanunda yazdığı için kılavuza (yayınlanan yönetmelik değildir) yazma gereği duyulmamış bence.

09 Eylül 2019 15:27

halil.ozkn
Aday Memur

düzeltme:

madde 176: ...

"Millî Eğitim Bakanlığı Örgün ve Yaygın Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kursları Yönergesi kapsamında görev alan yönetici ve öğretmenlere %100 fazlasıyla ödenir" ...

Toplam 9 mesaj
 
ANKET
Sizce, İstanbul Yenikapı'daki araç sergisi ne anlam ifade etmektedir?