Arkadaşım karşında salak mı var? Olayı anlamaya çalış demişsin. Ben zaten meseleyi anladığım için yazdım ve soru sordum sana. Alakasız alakasız yazmışsın.
2017 de de 2018 de de girmiş ama çalışmamışsın. Bundan bize ne? Daha komiği sanki biz bakan oluru ile atanmışız gibi 3 sınava girdiğinden hepsinin farklı olduğundan falan bahsetmişsin.
Bu klişe muhabbettir. "Bu sene türkçe zor tarih kolaydı." "Matematikte çözümler uzun türkçede paragraflar uzundu süre yetmedi" vs vs Her seneki sınavın parlayan ve sönen bir yanı vardır. Kimi yıl eğitim bilimleri zordur. Alan sınavında soru sayısı artması ile 2019 sınavına girenlerde biz daha büyük iş başardık halleri var.
2020 de 2 atama olacağının garantisi mi var demişsin? Yok. Hiçbir zaman hiçbir atamanın ne adedi ne miktarında bir garanti verilmedi. Belki tek atama 40bin olur(ki yıl oldu 60bin aldılar toplamda) belki 3 atama 60bin. Belki sadece 20bin. Belki fizikten 10 kişi alırlar, belki 1000 kişi. Yaşadığın ülkenin öğretmen atama politikalarını anlayamadın mı halen? 2017 liler 3 atama alacağını bilmedi. 2018 lilerde bilmedi. Kimsede 2019 lular gibi yapmadı.
Bağıl değerlendirme nasıl yapılacak demişsin. Ancak kendi lehine bir dönüştürme sabiti keşfetmişsin. 79 olan 83 küsür olmuş bi güzel. Bu dönüşümde merak ettiğim aynı netleri yapan geçen yıldaki kişiye 83 küsür mü verildiği. Yoksa 83 küsür puan alan kişinin sırası geçen sene 16'ncı da haliyle bende 16'ncı mı olmalıyım dediniz? Zira aynı netleri yapmışını nerden buldunuz? Ayrıca sizin pik yaptığınız mesela tarih dersi o yıl sınava giren adayların daha kolay yaptığı ve sizin pekte başarı gösteremediğiniz biraz sönük kalan başka bir netiniz o yıl sapmadan kaynaklanan ekstrası fazla olabilir. Alan sınavında 50 soruda puanın güzeli son 10 sorudan gelirdi. Mevcut 50 soruyu tam yapamayan kişiler son 10 soruyu hiç yapamazlardı. Ortada değişimden kaynaklanan bir durum mevcut şüphesiz. Ama bunu kendi çıkarımlarınızla güya çözüm sunar gibi halletmeniz pek mümkün değil.
Hepsi bir yana 2017 de girip 2018 de girip başaramadığın birşey de yapılan haksızlıklar zerre umrunda olmamış. Bana vuran birşey yok demişsin. 2019 da yine sana birşey vurmuyorken maslowun hiyarerşisinde adeta kendini kerçekleştirme basamağına çıkmış gibi ahkâm kesmişsin. tebeden bakma haliniz olmasa idi zerre tenezzül edip yazmazdım. Esen kalın.
Arkadaşım karşında salak mı var? Olayı anlamaya çalış demişsin. Ben zaten meseleyi anladığım için yazdım ve soru sordum sana. Alakasız alakasız yazmışsın.
2017 de de 2018 de de girmiş ama çalışmamışsın. Bundan bize ne? Daha komiği sanki biz bakan oluru ile atanmışız gibi 3 sınava girdiğinden hepsinin farklı olduğundan falan bahsetmişsin.
Bu klişe muhabbettir. "Bu sene türkçe zor tarih kolaydı." "Matematikte çözümler uzun türkçede paragraflar uzundu süre yetmedi" vs vs Her seneki sınavın parlayan ve sönen bir yanı vardır. Kimi yıl eğitim bilimleri zordur. Alan sınavında soru sayısı artması ile 2019 sınavına girenlerde biz daha büyük iş başardık halleri var.
2020 de 2 atama olacağının garantisi mi var demişsin? Yok. Hiçbir zaman hiçbir atamanın ne adedi ne miktarında bir garanti verilmedi. Belki tek atama 40bin olur(ki yıl oldu 60bin aldılar toplamda) belki 3 atama 60bin. Belki sadece 20bin. Belki fizikten 10 kişi alırlar, belki 1000 kişi. Yaşadığın ülkenin öğretmen atama politikalarını anlayamadın mı halen? 2017 liler 3 atama alacağını bilmedi. 2018 lilerde bilmedi. Kimsede 2019 lular gibi yapmadı.
Bağıl değerlendirme nasıl yapılacak demişsin. Ancak kendi lehine bir dönüştürme sabiti keşfetmişsin. 79 olan 83 küsür olmuş bi güzel. Bu dönüşümde merak ettiğim aynı netleri yapan geçen yıldaki kişiye 83 küsür mü verildiği. Yoksa 83 küsür puan alan kişinin sırası geçen sene 16'ncı da haliyle bende 16'ncı mı olmalıyım dediniz? Zira aynı netleri yapmışını nerden buldunuz? Ayrıca sizin pik yaptığınız mesela tarih dersi o yıl sınava giren adayların daha kolay yaptığı ve sizin pekte başarı gösteremediğiniz biraz sönük kalan başka bir netiniz o yıl sapmadan kaynaklanan ekstrası fazla olabilir. Alan sınavında 50 soruda puanın güzeli son 10 sorudan gelirdi. Mevcut 50 soruyu tam yapamayan kişiler son 10 soruyu hiç yapamazlardı. Ortada değişimden kaynaklanan bir durum mevcut şüphesiz. Ama bunu kendi çıkarımlarınızla güya çözüm sunar gibi halletmeniz pek mümkün değil.
Hepsi bir yana 2017 de girip 2018 de girip başaramadığın birşey de yapılan haksızlıklar zerre umrunda olmamış. Bana vuran birşey yok demişsin. 2019 da yine sana birşey vurmuyorken maslowun hiyarerşisinde adeta kendini kerçekleştirme basamağına çıkmış gibi ahkâm kesmişsin. tebeden bakma haliniz olmasa idi zerre tenezzül edip yazmazdım. Esen kalın.
Fzkce58 , 5 yıl önce
Bak olayı anlamaya çalış 2020 de iki kere alım olacak diye bir şey yok tek sınavla 3 kere başvurmak saçmalık ben zaten ilk sınavıma 2017 de girdim calismamistim 2018 de de çalışmadım her iki sinavda da alan bilgisi yaptım başka bir sey yoktu şimdide 2019 a girdim tarihe kadar calistim ve şuan atanacam 3 sinavada girdim üçüde birbirinden farklı hem sorular farklı hem soru derecesi farkli hemde giren insanlar farklı bağıl değerlendirmeyi nasıl yapacaz siz karar verin bu sene daha kolaydı diyen kimse gelsin 75 alan sorusu vardı 25 soru daha fazla bu kime göre avantaj kime göre değil bide 2017 2018 alan 50 2019 alan 75 sademce matemetiksel olarak bile dengesizlik var her neyse ben düşüncemi yazdim zaten değişecek bir şey yok sistem isleyecek mağdur olanlara şimdiden geçmiş olsun