Editörler :
07 Eylül 2019 08:36

Acemimemur9967
Memur
Ağlayarak okudum
07 Eylül 2019 16:53

Mengene resat
Aday Memur
Arkadaşlar 8/24 sistemine geçerse 3 gurupmu olur 4 gurupmu sizce
07 Eylül 2019 17:18

16kasim2016
Müsteşar Yardımcısı
Arkadaşlar 8/24 sistemine geçerse 3 gurupmu olur 4 gurupmu sizce
Mengene resat, 1 ay önce - Alıntıya git

4

07 Eylül 2019 19:06

Asayiş633
Aday Memur
Gerçekleşirse Polis de insan olduğunu hatırlar , sabah 6 dan akşam 18 e kadar hem ekip aracı hep telsiz hem de polislik yapan bir bünye perişan oluyor. İnsanlıktan çıkıyoruz
08 Eylül 2019 10:32

kerem9031
Aday Memur

ebys yazısında ilk ekip ve karakol yazıyordu

08 Eylül 2019 11:09

Wolfteam star
Memur

Kimse şube den karakola gelmek istemez hatırlayın bursa pilot il di 2011 yılında hiç kimse şubeden veya asayiş ten karakola gelmek istemedi kim şubeyi bırakır


Komiser aday adayı, 1 ay önce - Alıntıya git
tüm Türkiye'ye yayılırsa aynı şeyi düşünür müsünüz
08 Eylül 2019 12:10

tarafsiz01
Memur
ne yazikki dusuncelerimizi bile buraya yazmaktan korkar olduk . herkes ettigini ya bu dunyada bulacak ya da ahirette . rabbime havale ediyorum .
08 Eylül 2019 15:17

kerem9031
Aday Memur
ne yazikki dusuncelerimizi bile buraya yazmaktan korkar olduk . herkes ettigini ya bu dunyada bulacak ya da ahirette . rabbime havale ediyorum .
tarafsiz01, 1 ay önce - Alıntıya git

konuyla ne alakası var, değişikk

08 Eylül 2019 15:47

16kasim2016
Müsteşar Yardımcısı

konuyla ne alakası var, değişikk


kerem9031, 1 ay önce - Alıntıya git

yanlış yere yazmış galiba

08 Eylül 2019 15:51

16kasim2016
Müsteşar Yardımcısı

8/24 sistemi çok çok önemli bir kazanım olacak...

TEKRAR YAZIYORUM,

KOLLUKTAN KAYNAKLANAN İNSAN HAKLARI İHLALLERİNİN ÇÖZÜMÜ

POLİS İNTİHARLARININ AZALMASI

VERİM VE MOTİVASYONUN ARTTIRILMASI

ADALET LİYAKAT VE HAKKANİYET KONULARINDA

NASIL ÖNEMLİ BİR ŞEY BAŞARDIKLARININ BENCE ŞUAN KENDİLERİ BİLE FARKINDA DEĞİL...

EMEĞİ GEÇEN HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN ...

09 Eylül 2019 00:46

Polistanbul155
Memur

Bu güzel haberi sevinçle karşılarken Diyarbakır'da 22 gündür 12/12 sisteminde çalışıyor olmak çok üzücü bir durum, halbuki doğuda en fazla personeli olan illerden biride Diyarbakır. Umarım tüm Türkiye'ye bu çalışma sistemi bir an önce yayılır. Şu dönemde bizler 12/24 arar olduk malesef..

09 Eylül 2019 10:44

Alpertnga
Memur

8/24 sistemi çok çok önemli bir kazanım olacak...

TEKRAR YAZIYORUM,

KOLLUKTAN KAYNAKLANAN İNSAN HAKLARI İHLALLERİNİN ÇÖZÜMÜ

POLİS İNTİHARLARININ AZALMASI

VERİM VE MOTİVASYONUN ARTTIRILMASI

ADALET LİYAKAT VE HAKKANİYET KONULARINDA

NASIL ÖNEMLİ BİR ŞEY BAŞARDIKLARININ BENCE ŞUAN KENDİLERİ BİLE FARKINDA DEĞİL...

EMEĞİ GEÇEN HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN ...


16kasim2016, 1 ay önce - Alıntıya git

Tespitlerin bize tercüman olmuş devrem ,İstanbuldan sonra kademe kademe tüm Turkiye de uygulanacağını duydum haberi bile bu kadar mutlu etti emeği geçen herkesten Allah razı olsun

10 Eylül 2019 00:22

gurcell4242
Memur
Arkadaşlar hayırlı olsun umarım lafta kalmaz uygulanır. Bu dönemde özelde çalışanlar bile 8 saat çalışıyor.Polisin 12 saat çalışması hem moral motivasyonu düşürüyor hem iş verimliliğini. Eğer 8/24 gerçek olursa insan olduğumuzun farkına varır kendimize ailemize daha çok zaman ayırır ve daha mutlu oluruz. Ben 2013 de 5 ay kadar çalıştım inanın çok rahat bir sistem işe koşarak gidersiniz. Dileğimiz tüm ülke genelinde olsun. Polis bu 12/24 katil sistemden biran evvel kurtulmalı.
10 Eylül 2019 19:34

Asayiş633
Aday Memur
Arkadaşlar hayırlı olsun umarım lafta kalmaz uygulanır. Bu dönemde özelde çalışanlar bile 8 saat çalışıyor.Polisin 12 saat çalışması hem moral motivasyonu düşürüyor hem iş verimliliğini. Eğer 8/24 gerçek olursa insan olduğumuzun farkına varır kendimize ailemize daha çok zaman ayırır ve daha mutlu oluruz. Ben 2013 de 5 ay kadar çalıştım inanın çok rahat bir sistem işe koşarak gidersiniz. Dileğimiz tüm ülke genelinde olsun. Polis bu 12/24 katil sistemden biran evvel kurtulmalı.
gurcell4242, 1 ay önce - Alıntıya git
8/24 de hergün işe geliyorsunuz yeaaaa , çakma 12/36 daha iyi diyenler var abicim şuan , bir şeyde birlik olsak şaşardım zaten
10 Eylül 2019 19:50

kerem9031
Aday Memur

8/24 le ilgili bi gelişme veya geçen ekip karakol var mı? İstanbul da olanlar bilgi verebilir mi?

10 Eylül 2019 21:18

Cimbomlu44
Memur

allahım şükürler olsun sonunda insan olduğumuzu biraz olsun hissedicez ş-inşallah

10 Eylül 2019 21:19

Cimbomlu44
Memur

7. yılımda inşallah ilk kez olumlu yönde bi gelişme olacak teşkilatta

10 Eylül 2019 22:11

aykılıç56
Şef

İnşaallah herkes hakettiğinin karşılığını alır . Çok geç kalındı 2012 nisan ayında karar çıkarttırıp polis merkezlerinin 8 24 sistemini geçisini engelleyen kim varsa (başta dönemin istanbul emniyet müdürü Hüseyin Çapkın olmak üzere)bu kadar polisin ahı size yetti .

10 Eylül 2019 22:44

Byzas91
Aday Memur

8/24 le ilgili bi gelişme veya geçen ekip karakol var mı? İstanbul da olanlar bilgi verebilir mi?


kerem9031, 1 ay önce - Alıntıya git
15 Eylül tarihi itibariyle geçiş yapılacağı söylendi.
11 Eylül 2019 10:43

kerem9031
Aday Memur
15 Eylül tarihi itibariyle geçiş yapılacağı söylendi.
Byzas91, 1 ay önce - Alıntıya git

karakol mu ekip mi

Toplam 108 mesaj
 
ANKET
'Barış Pınarı Harekatı'nı destekliyor musunuz?