Editörler :
09 Eylül 2019 13:34   


Sözleşmeli astsubaylık istifa
Sözleşmeli jandarma astsubaylıktan istifa edip belediye veya başka kamu kurumuna geçmek için zorunlu hizmet yılı kaçtır yardımcı olabilirmisinlz
09 Eylül 2019 14:15

gardereli
Memur

kaç yıldır çalışıyorsunuz? istifa ettinizmi? etmeyimi düşünüyorsunuz?

10 Eylül 2019 17:15

since1980
Aday Memur

7 yıl

10 Eylül 2019 22:17

ulgeribrahim
Aday Memur

7 yıl


since1980, 1 ay önce - Alıntıya git
4 yıl falan diyorlar
11 Eylül 2019 08:40

Sancak35
Aday Memur

kardeş saın bırakma 10 yılı doldur yoksa büyük hakların gider. beni dinle

11 Eylül 2019 08:41

Sancak35
Aday Memur

özelden yaz anlatayım sana neleri kaybettiğini. astsb iyidir bld memurluktan 1000 kat bu lafımı dinl

11 Eylül 2019 09:43

since1980
Aday Memur
4 yıl falan diyorlar
ulgeribrahim, 1 ay önce - Alıntıya git

Muvazzaf personel için zaten 10 yıl öncesi mümkün değil. Sözleşmeli personelde ise 7 yıl şartı var. Hak kaybından kasıt nedir bilmiyorum ama eğer belediyelere geçme imkanınız varsa bir dakika bile beklemeyin. Emin olun dışarıda bambaşka bir hayat var. Maddi olarak arada belki 1.000-2.000 TL kaybınız olabilir. Burada en önemlisi açıkta kalmamak. Yani bağlantılarını sağlam yapıp, olacağına kanaat getirmeden asla bırakma. Bunları eski bir askeri personel olarak söylüyorum. Aklına takılan ne varsa sorabilirsin.

11 Eylül 2019 09:58

ulgeribrahim
Aday Memur

Muvazzaf personel için zaten 10 yıl öncesi mümkün değil. Sözleşmeli personelde ise 7 yıl şartı var. Hak kaybından kasıt nedir bilmiyorum ama eğer belediyelere geçme imkanınız varsa bir dakika bile beklemeyin. Emin olun dışarıda bambaşka bir hayat var. Maddi olarak arada belki 1.000-2.000 TL kaybınız olabilir. Burada en önemlisi açıkta kalmamak. Yani bağlantılarını sağlam yapıp, olacağına kanaat getirmeden asla bırakma. Bunları eski bir askeri personel olarak söylüyorum. Aklına takılan ne varsa sorabilirsin.


since1980, 1 ay önce - Alıntıya git
Komutanım özelden ulaşamıyorum size
11 Eylül 2019 11:32

since1980
Aday Memur
Komutanım özelden ulaşamıyorum size
ulgeribrahim, 1 ay önce - Alıntıya git

Özelden yazdım

11 Eylül 2019 15:15

ahmedvehbi
Aday Memur

sözleşmeli subay astsubaylar 2 yıl çalışmış olmak şartıyla belediyede kendilerine uygun kadrolara açıktan atanabilirler. Uzman erbaşlar 7 yıl çalışmak şartıyla atanabilir. Uzman erbaşların durumu 3268 sayılı uzman erbaş kanununda özellikle belirtildiği için bu şekilde bir süreye tabi. öte yandan jandarma astsubaylar muvazzaf bile olsa 15 yıl mecburi hizmet süresini doldurmadan istifa ededebiliyor. Onlarda aynı şekilde 2 yıl çalıştığında atanabilir. Hatta jandarma 657 sayılı kanuna tabi olduğu için asalet tasdik olduktan sonra bile atanabilir şahsi fikrime göre, 2 yıl çalışma devlet personel başkanlığının 2010 yılındaki tebliğine göre 926 sayılı kanuna tabi personele veya sözleşmeli subay astsubaya uygulanır

12 Eylül 2019 19:08

repla369
Aday Memur

2 yıl çalışma şartı yeterli bende sözleşmeli astsubayım seneye ağustosta sözleşme sürem doluyor şans olursa denicem torpilsiz zor ama

13 Eylül 2019 05:50

ulgeribrahim
Aday Memur

2 yıl çalışma şartı yeterli bende sözleşmeli astsubayım seneye ağustosta sözleşme sürem doluyor şans olursa denicem torpilsiz zor ama


repla369, 1 ay önce - Alıntıya git
2 yıl mı
13 Eylül 2019 05:53

ulgeribrahim
Aday Memur

2 yıl çalışma şartı yeterli bende sözleşmeli astsubayım seneye ağustosta sözleşme sürem doluyor şans olursa denicem torpilsiz zor ama


repla369, 1 ay önce - Alıntıya git
Eminmisiniz ilk sözleşme 5 yıl değil mi
13 Eylül 2019 11:42

repla369
Aday Memur

Kurumunla yaptığın sözleşme kaç senelikse o kadar çalışırsın uzatmak istersen bitimine yakın uzatırsın benım 3 seneydi seneye doluyor

13 Eylül 2019 15:37

ulgeribrahim
Aday Memur

Kurumunla yaptığın sözleşme kaç senelikse o kadar çalışırsın uzatmak istersen bitimine yakın uzatırsın benım 3 seneydi seneye doluyor


repla369, 1 ay önce - Alıntıya git
İlk sözleşme bittikten sonra geçiş yapabiliyor muyuz
13 Eylül 2019 16:17

repla369
Aday Memur

Neden yapmayalım 657 de yazıyor bu sadece özlük hakları bakımından 926 ya bağlıyız sözleşmeli subay astsubay yönetmeliğindede 7 yıl gıbı uzmanlarda yazan sınır yazmıyo

13 Eylül 2019 16:58

since1980
Aday Memur

Sağlam bağlantı yapmadan işinizden ayrılmayın.

Toplam 16 mesaj
 
ANKET
'Barış Pınarı Harekatı'nı destekliyor musunuz?