Editörler :
12 Ekim 2019 01:10

ilkayozcan
Aday Memur
bu konu günceldir
13 Ekim 2019 13:23

ilkayozcan
Aday Memur
bu konu günceldir
ilkayozcan, 1 hafta önce - Alıntıya git
bu konu halangunceldir
14 Ekim 2019 13:25

carentan
Aday Memur

89 puan ve 75 yds ile boştayım hala, umut bu toprakları terketti !

14 Ekim 2019 21:23

ilkayozcan
Aday Memur

89 puan ve 75 yds ile boştayım hala, umut bu toprakları terketti !


carentan, 6 gün önce - Alıntıya git
hocam ilerleyen zamanlarda atanmazmisiniz 2020 kpss ye kadae
14 Ekim 2019 21:30

tbaris8
Aday Memur

89 puan ve 75 yds ile boştayım hala, umut bu toprakları terketti !


carentan, 6 gün önce - Alıntıya git

89,25 kpss ve 85 yds ile ben de bekliyorum. Yalnız değilsiniz. :)

15 Ekim 2019 09:29

carentan
Aday Memur
hocam ilerleyen zamanlarda atanmazmisiniz 2020 kpss ye kadae
ilkayozcan, 6 gün önce - Alıntıya git

güzel kardeşim başta atanabiliriz diye düşünüyorduk elbete fakat şu an ki durum bu puan ile atanmam konusunda bana gram ümit vermiyor, 90'da gelecek gol gibi gözlerim yaşlı sevineceğim bir ihtimal dışında mümkünü yok sanırım

15 Ekim 2019 09:33

carentan
Aday Memur

89,25 kpss ve 85 yds ile ben de bekliyorum. Yalnız değilsiniz. :)


tbaris8, 6 gün önce - Alıntıya git

daha ne yapmalısınız atanmanız için değil mi hocam, 90 civarı kpss puanı dili yeterli şekilde bildiğinizi gösteren bir sınav(85 çok iyi) daha yani ülkemizde bizim gibi belirili bir seviyede eğitimli yetişmiş insan gücü var, bu çok değerli kıymetli bir şey, inşallah bu meziyetlerimizi güzel kurumlarda devletin yararına kullanma imkanı verirler

15 Ekim 2019 18:00

tbaris8
Aday Memur

daha ne yapmalısınız atanmanız için değil mi hocam, 90 civarı kpss puanı dili yeterli şekilde bildiğinizi gösteren bir sınav(85 çok iyi) daha yani ülkemizde bizim gibi belirili bir seviyede eğitimli yetişmiş insan gücü var, bu çok değerli kıymetli bir şey, inşallah bu meziyetlerimizi güzel kurumlarda devletin yararına kullanma imkanı verirler


carentan, 5 gün önce - Alıntıya git

Benim de temennim o yönde. Bir ümit bekliyorum. Mesleğim inşaat mühendisliği. Özel sektörde iş imkanı yok şu anda. Birçok şantiye kapalı. Bir yandan atanmak için uğraşıyorum, bir yandan da boş durmayayım diye 95 puan üzeri için 2020 KPSS'ye hazırlanıyorum. Elimden geleni yaptığımı düşünüyorum. Kısmet :)

16 Ekim 2019 12:09

ilkayozcan
Aday Memur

Benim de temennim o yönde. Bir ümit bekliyorum. Mesleğim inşaat mühendisliği. Özel sektörde iş imkanı yok şu anda. Birçok şantiye kapalı. Bir yandan atanmak için uğraşıyorum, bir yandan da boş durmayayım diye 95 puan üzeri için 2020 KPSS'ye hazırlanıyorum. Elimden geleni yaptığımı düşünüyorum. Kısmet :)


tbaris8, 5 gün önce - Alıntıya git
hocam özelde iş bulursunuz fakat maaslar dusuk
16 Ekim 2019 22:16

bekçisüluman
Aday Memur

asgari ücret bile olsa bi yerden başlayın ufkunuz açılır kendinizi geliştirdikçe tecrübelendikçe maaşınıza zam yapar patron. sınavdan sınava koşarak hem körelirsiniz hem de özgüven kaybı yaşarsınız bi de özel sektör de yüzünüze bakmaz 3-4 sene boş boş durmuş adama.

18 Ekim 2019 17:41

alisukruakcay61
Aday Memur

3 yılda girdiğim 4-5 işte de maaşımı düzgün alamadım. tatiller ve çalışma koşulları çok sert. kuş kadar maaşı 4 ay beklediğimi biliyorum. TMMOB sadece harekatı kınamak, hükümeti her konuda eleştirmek için kurulmuş gibi. Bizim haklarımızı acaba kim savunacak ?(!)

20 Ekim 2019 00:09

ilkayozcan
Aday Memur
günceldir
Toplam 52 mesaj
 
ANKET
Üniversiteye girişte, bazı bölümler için 'başarı sırası' çıtası getirilmesini;