Editörler : ayşegül bgm
«254255256257258259260261262263264265266
13 Aralık 2019 21:32

Tupak
Memur
branş sıralaman önemli
Mıntıka11, 6 ay önce - Alıntıya git

Teşekkü ederim cevabınız için

13 Aralık 2019 21:35

Usta.Yoda
Yasaklı

Arkadaşlar kesin olarak tercih sırasının önemi yok değil mi herkes farklı bir şey diyor puan öncelikli


Tupak, 6 ay önce - Alıntıya git

Harbi bu ne ya liseli soruları

13 Aralık 2019 21:37

Mıntıka11
Kapalı
Ne kadar terbiyesizsiniz ya bilmek zorunda mı sormuş istemezsen cevap verme insanların sordukları sizi ilgilendirmz forumlar bilgi alışverişi için terbiyelerinizi takının istediği yete istediğini sorar herkes
13 Aralık 2019 21:39

Tupak
Memur

Harbi bu ne ya liseli soruları


Usta.Yoda, 6 ay önce - Alıntıya git

İstersem dünyanın en saçma sorularını yazarım buraya sizi alakadar etmez okumak istemiyorsanız çıkış yapabilirsiniz zorla cevap beklemedim kimseden kafamı karıştıran bir şeydi sordum

13 Aralık 2019 21:40

Usta.Yoda
Yasaklı
Ne kadar terbiyesizsiniz ya bilmek zorunda mı sormuş istemezsen cevap verme insanların sordukları sizi ilgilendirmz forumlar bilgi alışverişi için terbiyelerinizi takının istediği yete istediğini sorar herkes
Mıntıka11, 6 ay önce - Alıntıya git

 şurada Google de şunu arasan cevap 5 saniye sürmez, ne kadar hazırcısınız, internette 5 saniye aramaktan acizsiniz

13 Aralık 2019 21:42

Usta.Yoda
Yasaklı

İstersem dünyanın en saçma sorularını yazarım buraya sizi alakadar etmez okumak istemiyorsanız çıkış yapabilirsiniz zorla cevap beklemedim kimseden kafamı karıştıran bir şeydi sordum


Tupak, 6 ay önce - Alıntıya git

Google denen bir şey var , haberin var değil mi? İnterneti sadece sohbet amaçlı kullanmayın :)

13 Aralık 2019 21:42

Mıntıka11
Kapalı

 şurada Google de şunu arasan cevap 5 saniye sürmez, ne kadar hazırcısınız, internette 5 saniye aramaktan acizsiniz


Usta.Yoda, 6 ay önce - Alıntıya git
sanane?????? canı öyle istemiş sormuş .isterse bir daha sorar anlamaz on kere sorar yüz kere cevap alır" insanlar" iletişim kurarken sana mı soracak
13 Aralık 2019 21:43

Tupak
Memur

Google denen bir şey var , haberin var değil mi? İnterneti sadece sohbet amaçlı kullanmayın :)


Usta.Yoda, 6 ay önce - Alıntıya git

Bir şey yazdım sorduğuma sorucağıma pişman ettiniz allah sizin gibilerin diline düşürmesin gerçekten tamam siz haklısınız

13 Aralık 2019 21:44

Mıntıka11
Kapalı

Teşekkü ederim cevabınız için


Tupak, 6 ay önce - Alıntıya git
rica ederim senin 30 tercihin de değerlendirilmeden senden düşük birinin tercihleri değerlendirilmiyor hakkında hayırlısı
13 Aralık 2019 21:44

hemşire0415
Aday Memur
hocam girdm profilinze ama msj gitmiyo istek attım belki olur
gurbetnurse, 6 ay önce - Alıntıya git
Hocam bende sizin profilinize giremiyorum anlamadım gitti
13 Aralık 2019 21:57

hemşire0415
Aday Memur
hocam profilinize giremiyorum siz mesj atar mısınz bna ??
gurbetnurse, 6 ay önce - Alıntıya git
Yazdım geldimi bilmiyorum
13 Aralık 2019 21:58

gurbetnurse
Şube Müdürü
bugün bi tanıdığımın mesleginde ve şehrinde mutlu olmadıgı için istifa haberini aldım o yüzden temkinli yaklaşacağım hocam ben de 2 3 ay birbirimizi teselli ederiz merak etmeyin. Insallah gerek kalmaz ama
Nurbsra, 6 ay önce - Alıntıya git
inşallah hocam bn burdayım yanınızdayım
13 Aralık 2019 22:00

Nurbsra
Memur

KPSS puanı aynı olursa ne olur?

Cevap:

https://sorucevap.memurlar.net/soru/2783/kpss-puanlarimiz-virgulden-sonrasi-ile-de-ayni-ne-olur.html


DorGulderovvfff, 6 ay önce - Alıntıya git
kpss puanı aynıysa aynı sıralamada olabiliyosak yani biz güncel sıralamalarımıza güvenmeyelim o zaman belki de 2 ye katlanır. enror veriyo şuan. Aman hocam tercih öncesi böyle şeyler demeyin
13 Aralık 2019 22:01

gurbetnurse
Şube Müdürü
Arkadaşlar şuana kadar hep seviyeli yaşımıza yakışır yorumlar yapıp birbimize destek olduk gördüğüm kadarıyla bi kaç insan saçma sapan yorumlar yapıyo bana da .Sizden ricam cvp vermeyin .Biz şuana kadar nasıl güzelce birbrimize destek olduysak öyle bribmizle muhattap olalım sadce. Şu başlık bozulmasın. Daha yolumuz uzun.
13 Aralık 2019 22:06

midwife001
Kapalı
Istanbul yazacak misiniz
Happymidwife, 6 ay önce - Alıntıya git
Garantilemek icin en sona yazarım hocam hatta dogu bile yazarım en sona
13 Aralık 2019 22:20

DorGulderovvfff
Yasaklı
kpss puanı aynıysa aynı sıralamada olabiliyosak yani biz güncel sıralamalarımıza güvenmeyelim o zaman belki de 2 ye katlanır. enror veriyo şuan. Aman hocam tercih öncesi böyle şeyler demeyin
Nurbsra, 6 ay önce - Alıntıya git

Yahu korkmayın bu zaten milyonda bir ihtimal olur, yani korkmayın virgülü virgülüne puan kolay kolay aynı olmaz.

13 Aralık 2019 22:35

Hemşire095
Kapalı
Arkadaşlar uzun zamandır yazamadım. Atandıktan sonra bir daha memurlarnete girmeyeceğim yazmıştım buraya ve 1 hafta yazamama cezası vermişlerdi bana sağolsunlar:)) Şimdi benim bir sorum var. Lisans hemşireyim. Kılavuzda eğitim araştırmalar var. Buralara atanırsam 3+1 sistemine mi dahil oluyorum ? Yani dışardan üniversite alımları gibi mi ? Çünkü ben atanıp 1 sene sonra eş durumu kullanmak istiyorum da.
13 Aralık 2019 22:39

DorGulderovvfff
Yasaklı
Arkadaşlar uzun zamandır yazamadım. Atandıktan sonra bir daha memurlarnete girmeyeceğim yazmıştım buraya ve 1 hafta yazamama cezası vermişlerdi bana sağolsunlar:)) Şimdi benim bir sorum var. Lisans hemşireyim. Kılavuzda eğitim araştırmalar var. Buralara atanırsam 3+1 sistemine mi dahil oluyorum ? Yani dışardan üniversite alımları gibi mi ? Çünkü ben atanıp 1 sene sonra eş durumu kullanmak istiyorum da.
Hemşire095, 6 ay önce - Alıntıya git

Eğitim ve Araştırma hastaneleri 2 şekildedir. Birincisi Üniversiteye bağlı, ikincisi Sağlık Bakanlığına bağlı

Nasıl anlayacağız?

Şöyle eğer hastanenin isminin başında ''S.B.'' ya da ''Sağlık Bakanlığı'' gibi ifadeler varsa bu onun Sağlık Bakanlığına bağlı olduğunu gösterir yok sadece üniversite ismi varsa o halde o üniversiteye bağlıdır ve sağlık bakanlığı kuralları orada işlemez yani 3+1 e tabi değildir.

13 Aralık 2019 22:42

DorGulderovvfff
Yasaklı

Eğitim ve Araştırma hastaneleri 2 şekildedir. Birincisi Üniversiteye bağlı, ikincisi Sağlık Bakanlığına bağlı

Nasıl anlayacağız?

Şöyle eğer hastanenin isminin başında ''S.B.'' ya da ''Sağlık Bakanlığı'' gibi ifadeler varsa bu onun Sağlık Bakanlığına bağlı olduğunu gösterir yok sadece üniversite ismi varsa o halde o üniversiteye bağlıdır ve sağlık bakanlığı kuralları orada işlemez yani 3+1 e tabi değildir.


DorGulderovvfff, 6 ay önce - Alıntıya git

yani üniversite hastanelerinde kadroya ne zaman geçileceği üniversitenin keyfine kalmış hiç kadroya geçirmeyebilir de, öyle ki en son 7 yıl önce kadroya geçirilme olmuş

13 Aralık 2019 22:47

Bonapart335
Aday Memur

Eğitim ve Araştırma hastaneleri 2 şekildedir. Birincisi Üniversiteye bağlı, ikincisi Sağlık Bakanlığına bağlı

Nasıl anlayacağız?

Şöyle eğer hastanenin isminin başında ''S.B.'' ya da ''Sağlık Bakanlığı'' gibi ifadeler varsa bu onun Sağlık Bakanlığına bağlı olduğunu gösterir yok sadece üniversite ismi varsa o halde o üniversiteye bağlıdır ve sağlık bakanlığı kuralları orada işlemez yani 3+1 e tabi değildir.


DorGulderovvfff, 6 ay önce - Alıntıya git

Gerçekten çok aydınlatıcı olmuş, hiçbir yerde bu kadar detaylı ve net anlatan bulamadım çok sağol. Allah razı olsun senden.

+1000

Toplam 5320 mesaj
«254255256257258259260261262263264265266
 
ANKET
Hafta sonu 15 ilde uygulanacak olan sokağa çıkma kısıtlamasının kaldırılmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?