Editörler : ayşegül bgm
«254255256257258259260261262263264265266
27 Aralık 2019 14:31

avkt199
Aday Memur
arkadaslar 2019/7 den sonra bida alim olacak mi bilen var mi
27 Aralık 2019 15:43

atamabekleyenodyocu
Aday Memur

atanan son kişinin branş sıralaması kaç acaba? 2019/7 için

27 Aralık 2019 15:44

atamabekleyenodyocu
Aday Memur

atanan son kişinin branş sıralaması kaç acaba? 2019/7 için odyometriden

27 Aralık 2019 16:29

mkuzuguden
Aday Memur

GAZİANTEP ATANAN VAR MI

27 Aralık 2019 16:31

Nurbsra
Memur
hocam 3236 bu alımdaki sayı değil miydi şubattakini sormuştum ama oda mı aynı??
gurbetnurse, 4 ay önce - Alıntıya git
hocam naptınız atandınız inşallah
27 Aralık 2019 16:38

trust.111
Şube Müdürü
arkadaslar 2019/7 den sonra bida alim olacak mi bilen var mi
avkt199, 3 ay önce - Alıntıya git

Bi 8 bin kişi daha alacaklar ocak ya da şubatta

27 Aralık 2019 16:59

Aslı 9703
Memur

Arkadaşlar Şubat alımının sarkacagini düşünmüyorum sizin fikirleriniz neler

27 Aralık 2019 17:01

Hemşirebey00
Memur

lisans hemşireler 74 puan kaçbinlere denk geliyor?

27 Aralık 2019 17:02

Aslı 9703
Memur

11 bin

27 Aralık 2019 17:38

Hayalperesthemşire
Müsteşar

Bana buradan yazan arkadaşlar kaç binlerde kapatır dedi durdu, onlara dediğim netti 11 12 binleri görür, öule de oldu, atananlara hayırlı olsun

27 Aralık 2019 17:55

Hemşirebey00
Memur

Bana buradan yazan arkadaşlar kaç binlerde kapatır dedi durdu, onlara dediğim netti 11 12 binleri görür, öule de oldu, atananlara hayırlı olsun


Hayalperesthemşire, 3 ay önce - Alıntıya git

ikincisinde kaçbinleri görür?

27 Aralık 2019 18:12

Hayalperesthemşire
Müsteşar

ikincisinde kaçbinleri görür?


Hemşirebey00, 3 ay önce - Alıntıya git

2.sinde üniversiteden çıkanlar terch vericek baya kişi var, ondan değişik bir sonuç olablr, ama ortalama 15 binleri gene görür

27 Aralık 2019 21:52

ozge60
Aday Memur
peki üniversite hastanelerine açıktan alımlarda kaça kadar düşer. 2020 kpss öncesi
27 Aralık 2019 23:06

gurbetnurse
Şube Müdürü
hocam naptınız atandınız inşallah
Nurbsra, 3 ay önce - Alıntıya git
Hocammmm bu defa mutluluktan ağlıyorum mucize gibi bişi oldu adana çukurova devlet hastanesinde atandım :)) Rabbime binlerce kez şükürler olsun:)) Siz naptınız inşalah atandınız sizde
27 Aralık 2019 23:13

Nurbsra
Memur
Hocammmm bu defa mutluluktan ağlıyorum mucize gibi bişi oldu adana çukurova devlet hastanesinde atandım :)) Rabbime binlerce kez şükürler olsun:)) Siz naptınız inşalah atandınız sizde
gurbetnurse, 3 ay önce - Alıntıya git
ayyyy gözünüz aydın hocam çok çok mutlu oldum sizin adınıza darisi da bana olsun insallah
27 Aralık 2019 23:14

Nurbsra
Memur
Hocammmm bu defa mutluluktan ağlıyorum mucize gibi bişi oldu adana çukurova devlet hastanesinde atandım :)) Rabbime binlerce kez şükürler olsun:)) Siz naptınız inşalah atandınız sizde
gurbetnurse, 3 ay önce - Alıntıya git
hayırlı uğurlu olsuunn. Yok hocam ben sadece 3 il yazdım merkez. İstedigim yeri bekleme kararı aldım insallah 2. de olcak yaa
27 Aralık 2019 23:22

gurbetnurse
Şube Müdürü
hayırlı uğurlu olsuunn. Yok hocam ben sadece 3 il yazdım merkez. İstedigim yeri bekleme kararı aldım insallah 2. de olcak yaa
Nurbsra, 3 ay önce - Alıntıya git
Hocammm çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah Rabbim size de nasip eder en kısa zamanda .Vallahi hocam bnim bi gram umudum yoktu beklemeye başlamıştım hatta iş görüşmesine gidecektm pazartesi Rabbim en olmadık zamanlarda kapı açıyor. Sizde hiç umudunuz kesmeyin hayırlısyla 2. de olur geç olsun da gönlünüzce olsun inşallah:)))
27 Aralık 2019 23:24

Nurbsra
Memur
Hocammm çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah Rabbim size de nasip eder en kısa zamanda .Vallahi hocam bnim bi gram umudum yoktu beklemeye başlamıştım hatta iş görüşmesine gidecektm pazartesi Rabbim en olmadık zamanlarda kapı açıyor. Sizde hiç umudunuz kesmeyin hayırlısyla 2. de olur geç olsun da gönlünüzce olsun inşallah:)))
gurbetnurse, 3 ay önce - Alıntıya git
insallah hocam cok teşekkür ederiim Rabbim hep mutlu etsin sizi inşallah görevinizde başarılar
27 Aralık 2019 23:26

gurbetnurse
Şube Müdürü
insallah hocam cok teşekkür ederiim Rabbim hep mutlu etsin sizi inşallah görevinizde başarılar
Nurbsra, 3 ay önce - Alıntıya git
Çok sağolun hocam Allah razı olsun sizden de hepimizin yüzü gülsün inşallah hocam her zman sizinde gönlünüzce olsun hersey :))
27 Aralık 2019 23:27

Nurbsra
Memur
Çok sağolun hocam Allah razı olsun sizden de hepimizin yüzü gülsün inşallah hocam her zman sizinde gönlünüzce olsun hersey :))
gurbetnurse, 3 ay önce - Alıntıya git
amiiin hocam insallah
Toplam 5320 mesaj
«254255256257258259260261262263264265266
 
ANKET
Milli Dayanışma Kampanyasına maddi destek verdiniz mi?