Editörler :
18 Eylül 2019 15:15   


Bu Tablonun Gerçekleşme Olasılığı Nedir? (Önlisans)

Selamlar dostlar,

Bu tabloyu whatsap grubuna atmış birisi. Atama sayılarının bu ölçekte olma olasılığı nedir?

">" rel="nofollow" />

18 Eylül 2019 15:40

Altısigma
Memur

Nerden buldun bunu arkadaşım

18 Eylül 2019 15:42

Abdurrahman Ekinci
Aday Memur

Aşağı yukarı aynı olur ama bazı bölümlerde değişebilir

18 Eylül 2019 15:43

Altısigma
Memur

Link atar mısınız

18 Eylül 2019 15:46

Altısigma
Memur

Wp grubundaki şahsın kendi düşünceleri mi bunlar yoksa aldığı bi link var mı onun da bi siteden

18 Eylül 2019 16:08

alisonmez57
Memur

Wp grubundaki şahsın kendi düşünceleri mi bunlar yoksa aldığı bi link var mı onun da bi siteden


Altısigma, 1 ay önce - Alıntıya git

Bilemiyorum ki kendi tahminleri de olabilir ama bana mantıklı geldi ya.

18 Eylül 2019 16:10

Radyoloji47
Kapalı

Bilemiyorum ki kendi tahminleri de olabilir ama bana mantıklı geldi ya.


alisonmez57, 1 ay önce - Alıntıya git
Tıbbi sekreterlere anesteziden çok verilir. Hiç mantıklı bir tablo değil
18 Eylül 2019 16:14

alisonmez57
Memur
Tıbbi sekreterlere anesteziden çok verilir. Hiç mantıklı bir tablo değil
Radyoloji47, 1 ay önce - Alıntıya git

Orası hiç belli olmaz. Tıbbi sekreterleri taşeron olarak, işkur üzerinden vb birçok yerden vhki olarak aldılar zaten. O yüzden handikaplı bir bölüm tıbbi sekreterlik.

18 Eylül 2019 16:19

maxcrazy
Aday Memur

Odyometri az gibi +120/+150 felan bekleniyor genel olarak

18 Eylül 2019 16:29

SrknBgr
Memur

İlk ve Acil Yardım, çok şişirildiği için bir çok bölüm muhtemelden az olmuş. Enf, ftr, odyo, patoloji, labaratuvar ve tıbbi sekreter daha fazla olur.

18 Eylül 2019 18:20

paramedikemir
Aday Memur

paramedik bu kadar alinmaz.Yani %99 uydurmadir.Paramedk cok uuck geldi

18 Eylül 2019 18:43

maxcrazy
Aday Memur

paramedik bu kadar alinmaz.Yani %99 uydurmadir.Paramedk cok uuck geldi


paramedikemir, 1 ay önce - Alıntıya git

Çok büyük ihtimalle öyle

18 Eylül 2019 18:50

salim112
Aday Memur

paramedik bu kadar alinmaz.Yani %99 uydurmadir.Paramedk cok uuck geldi


paramedikemir, 1 ay önce - Alıntıya git
neden prm böyle alınmasın zamanında bir alımda 1690 larda aldı bana alinmama nedenini söyler misin
18 Eylül 2019 20:47

jose.labtek
Aday Memur
Çok saçma :)Tahmin bu alım sayısı 5489 olması gerekiyor toplamda 8081 tekniker alınacak ilk alimdada 2592 atandı bildiğiniz üzere ,dağılımın bu şekilde olacağını da hiç sanmıyorum hele ki eczane 72 ile kapattı bu kadar sayı alırlarsa 60 la kapatır herhalde :)
18 Eylül 2019 21:03

Drsmbrk
Aday Memur

bence tıbbı sekreterlik patlayacak en az alım ondan olacak sürpriz

18 Eylül 2019 21:04

zaza88
Aday Memur
külliyen atmasyon sallamasyon
18 Eylül 2019 21:34

Odyometrist666
Aday Memur

arkadaşlar bana da uydurma gibi geldi gerçi çok normal bir dönemde değiliz her an her şey olabilir inşallah uydurmadır yoksa 200 lü sıralamalardaki herkes atanacağı varsa bile aylarca bekleyebilir

19 Eylül 2019 00:24

Fizyoterapi.tknkr
Aday Memur

fizyoterapi okadar az olamazz yaa

19 Eylül 2019 00:25

Ahmet.06
Aday Memur
neden prm böyle alınmasın zamanında bir alımda 1690 larda aldı bana alinmama nedenini söyler misin
salim112, 1 ay önce - Alıntıya git

Bütün kadro size verilecek rahat ol sen

19 Eylül 2019 09:30

paramedikemir
Aday Memur

bu tabloyu kim hazirladi

19 Eylül 2019 11:18

Sörc
Şef

tabloda yazanları tek tek yazacak birisi yok mu? dünden beri göremiyorum.

Toplam 42 mesaj
 
ANKET
Üniversiteye girişte, bazı bölümler için 'başarı sırası' çıtası getirilmesini;