Editörler : muhtesem32ulsgkc
19 Eylül 2019 21:58   


Sizce ne yapmalı

fazla gelişmemiş bi şehirdeyim çok şükür memur olduk evlenip düzene girmek mi yoksa memur maaşınla sevgili yapıp şehir şehir ülke ülke gezip tozmak gönül eğlendirmek mi ? evli arkadaşlar siz de söyleyin evlilik nasıl? macera mı yoksa olmazsa olmaz mı _?

19 Eylül 2019 22:13

çılgıninşaatçı
Şef

Yahu senin nişanlın yok muydu? Çok şükür nişanlım çok çalıştı çabaladı da atandı falan yazıyordun.

19 Eylül 2019 22:31

Quetzicoatl
Genel Müdür

Yahu senin nişanlın yok muydu? Çok şükür nişanlım çok çalıştı çabaladı da atandı falan yazıyordun.


çılgıninşaatçı, 3 ay önce - Alıntıya git

Nişanı attılar zaar. :D

19 Eylül 2019 22:43

kınalıgergedan
Aday Memur

böyle düşüyo mu sülüman

19 Eylül 2019 22:48

çılgıninşaatçı
Şef

Benim bi daha yazasım geldi. Kim bilir kaç yaşına geldin sorduğun sorulara baaaaak sorduğun yeree bak. Beyin ölümün gerçekleşmiş de haberin yok.

19 Eylül 2019 22:56

Sercannn91
Memur
sülüman iyi misin
19 Eylül 2019 22:58

b.franklin
Aday Memur

Süleyman memur maaşıyla Tekirdağ'dan öte geçemezsin Sülümaaan

19 Eylül 2019 23:00

b.franklin
Aday Memur
Toplam 7 mesaj